fbpx
Connect with us

השעונים של הסלבס

ביג באנג E דור 3 – השעון של יורו 2024

Published

on

ביג באנג E דור 3

יצרנית השעונים השוויצרית הובלו ממשיכה להפתיע עם שעונים חדשניים ומעוצבים, והשקה האחרונה שלהם, ה-Big Bang e Gen3 (ביג באנג E דור 3), לא יוצאת דופן. השעון הוכרז לקראת טורניר היורו 2024, והוא צפוי למשוך תשומת לב רבה של אוהדי הכדורגל ושל חובבי השעונים היוקרתיים כאחד. אם אתם צופים במשחקי היורו, אתם לא יכולים לפספס את הפרסומות הרבות של הובלו, שמשמשת כשותפה של אופ״א בפעם החמישית בטורניר היורו ובשעון החדש שמככב על ידם של השופטים הראשיים במשחקים.

עיצוב וטכנולוגיה מהשורה הראשונה

ה-Big Bang e Gen3 משתלב באופן מושלם עם קודי העיצוב של השעונים בקולקציית ה-Big Bang של הובלו. גוף השעון בגודל 44 מ"מ עשוי מטיטניום, ונבנה באמצעות טכניקת "סנדוויץ'" שהומצאה על ידי הובלו בשנת 2005. הקריסטל ספיר עמיד לשריטות, ורצועת הגומי בעלת אבזם מתקפל שניתן להחלפה בקלות באמצעות מערכת ה-One Click הרשומה בפטנט של הובלו.

ביג באנג E דור 3
ביג באנג E דור 3

תכונות חכמות ושימושיות

השעון מצויד במעבד Qualcomm® Snapdragon WearTM 4100+ שמבטיח ביצועים מעולים, ועוקף את כל שעוני הובלו החכמים הקודמים. תכונות נוספות כוללות 8 חיישנים שונים, GPS, קישוריות Bluetooth, Wi-Fi ו-NFC לתשלומים. ה-Big Bang e Gen3 מופעל על ידי מערכת ההפעלה Wear OS של גוגל וניתן לחבר אותו לטלפונים מבוססי אנדרואיד ולמכשירי אייפון (אם כי בסמארטפונים של אפל החוויה עשויה להשתנות).

הובלו וכדורגל - סיפור אהבה
הובלו וכדורגל – סיפור אהבה

חווית משתמש ייחודית

השילוב של טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב יוקרתי מציב את ה-Big Bang e Gen3 כמוביל בתחום שעוני היוקרה החכמים. השעון מאפשר לשנות את הרקע והצבעים של המסך והרצועות כך שיתאימו לצבעי הקבוצות המועדפות על עונד השעון.

מהדורה מוגבלת לאוהדי הכדורגל

ה-Big Bang e Gen3 יוצא במהדורה מוגבלת של 100 יחידות לכבוד טורניר היורו 2024. השעון כולל מספר סדרתי חרוט בגב השעון וכל שעון מגיע באריזה מיוחדת עם הלוגו הרשמי של יורו 2024, מה שהופך אותו לפריט אספנות נדיר ויוקרתי. תג המחיר של השעון עומד על 6,500 דולרים. מצד אחד מדובר במחיר גבוה מאוד לשעון חכם, אבל מצד שני מדובר באחד משעוני ההובלו עם המחיר הנגיש ביותר.

מסקנה

הובלו ממשיכה למצב את עצמה כחברת שעונים מובילה עם ה-Big Bang e Gen3, שמשלב בין עיצוב עוצר נשימה לטכנולוגיה מתקדמת. השעון החדש מציע חווית משתמש מושלמת לאוהדי הכדורגל ומשלב בתוכו תכונות חכמות ושימושיות. לאוהדי היורו 2024, השעון הזה הוא פריט חובה שלא ניתן להתעלם ממנו.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!