fbpx
Connect with us

רוצים לפרסם באתר המוביל בישראל בתחום השעונים והיהלומים?

אתר WATCHDIAMOND מרכז תכנים בכל הנוגע לעולם שעוני היוקרה, שעוני סלבס, יהלומי מעבדה, יהלומים אמיתיים וכו', ומייצר אלפי לידים בחודש מכתבות תוכן מקודמות או מפרסומות באתר. אחוזי ההמרה לפגישות ומכירות בקמפיינים שלנו הם הגבוהים ביותר בשוק הישראלי.

נתונים על וואצ'דיימונד

+ 0
מבקרים בחודש
+ 0
מודעות שנחשפות
0
עלות לכתבה באתר

לידים ליהלומים ולשעוני יוקרה

רוצים לקבל עד אליכם לקוחות שמעוניינים ברכישת שעון יוקרה כגון: רולקס, פטק פיליפ, ריצ'ארד מיל וכו'. וואצ' דיימונד זהו בדיוק המקום בשביל לקבל לידים כאלו.

היתרון של האתר שלנו הוא קהל היעד המדויק והאיכותי שמגיע לאתר, זהו קהל שמחפש בדיוק את מה שאתם מוכרים, הוא  צורך מידע באופן יומיומי בנושא שעוני היוקרה.

מוכרים יהלומי מעבדה ומעוניינים בלידים? גם זו אפשרות כאן באתר וואצ' דיימונד, היתרון בפרסום באתר הוא קהל היעד זהו קהל יעד מדויק ומצומצם בדיוק לאנשים שאתם מחפשים.

 

קהל היעד המדויק והאיכותי שמגיע לאתר, זהו קהל שמחפש בדיוק את מה שאתם מוכרים, הוא  צורך מידע באופן יומיומי בנושא יהלומי מעבדה.

מוכרים יהלומים טבעיים ומעוניינים בלידים? גם זו אפשרות כאן באתר וואצ' דיימונד, היתרון בפרסום באתר הוא קהל היעד זהו קהל יעד מדויק ומצומצם בדיוק לאנשים שאתם מחפשים.

 

קהל היעד המדויק והאיכותי שמגיע לאתר, זהו קהל שמחפש בדיוק את מה שאתם מוכרים, הוא  צורך מידע באופן יומיומי בנושא יהלומים טבעיים.

שעון רולקס נמכר Oyster Perpetual
קרדיט: Rolex.com

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!