fbpx
Connect with us

השעונים של הסלבס

השעונים של הסלבס: עשרת אספני השעונים הגדולים ביותר בקרב הסלבס כיום

Published

on

השעונים של הסלבס - דיוויד בקהאם.

בעולם של שעוני היוקרה, שעון הוא הרבה יותר מאשר כלי למדידת זמן – הוא גם סמל סטטוס, ביטוי אישי והשקעה כלכלית. סלבס רבים נמשכים לעולם הזה לא רק בגלל היוקרה, אלא גם בשל ההיסטוריה, המורשת והאמנות המגולמים בשעונים עצמם. הנה רשימה של עשרת אספני השעונים הגדולים ביותר בקרב הסלבס כיום, כולל מבט מעמיק על אוספיהם המרשימים ועל הקשר שלהם לעולם השעונים.

ג’ון מאייר

הזמר והגיטריסט ג’ון מאייר הוא אחד מאספני השעונים הבולטים ביותר בתעשיית המוזיקה ובעולם כולו. מאייר ידוע במיוחד בחיבתו לשעוני רולקס ופאטק פיליפ, ורבים מהם נדירים ומבוקשים מאוד בקרב אספנים. בין השעונים הייחודיים שבבעלותו נמצא רולקס Daytona עם לוח “פול ניומן” ופאטק פיליפ עם לוח “נאוטילוס” נדיר. מאייר גם מרבה לשתף את אהבתו לשעונים ברשתות החברתיות ובכנסים של אספנים.

השעונים של הסלבס - ג'ון מאייר. ויקיפדיה.
השעונים של הסלבס – ג'ון מאייר. ויקיפדיה.

רוג’ר פדרר

הטניסאי האגדי רוג’ר פדרר הוא לא רק פרזנטור של רולקס, אלא גם אספן נלהב של שעוני המותג. פדרר נוהג להופיע באירועים גדולים עם דגמי רולקס ייחודיים, כולל דגם ה-Sky-Dweller ודגם ה-Daytona. הוא מחזיק באוסף מגוון שמתאים לכל סגנון, משעונים יוקרתיים ועד שעונים ספורטיביים.

ליאונרדו דיקפריו

השחקן ליאונרדו דיקפריו הוא אספן בעל טעם ייחודי ומושכל. באוסף שלו ניתן למצוא שעוני טאג הויר וז'אגר לקולטרה, וגם דגמים אייקוניים נוספים. דיקפריו, שמוכר גם בזכות מחויבותו לאיכות הסביבה, משתמש בחלק מהשעונים באוסף שלו לגיוס כספים למטרות צדקה.

דייוויד בקהאם

שחקן הכדורגל לשעבר דייוויד בקהאם הוא אחד מאייקוני האופנה הגדולים בעולם, ולא מפתיע שהוא גם מחזיק באוסף שעונים מרשים. בקהאם הוא פרזנטור של המותג טודור, חברה-בת של רולקס, אך אוסף השעונים שלו כולל גם דגמים של רולקס, ברייטלינג והובלו. בקהאם נוהג להופיע עם שעונים ייחודיים המתאימים לכל תלבושת ולכל אירוע.

אלן דג’נרס

המנחה המפורסמת אלן דג’נרס היא אספנית שעונים נלהבת. האוסף שלה כולל שעוני רולקס נדירים כמו דגמי ה-Daytona, לצד שעוני פאטק פיליפ ואודמר פיגה. דג’נרס נחשבת לאחת האספניות המובילות בעולם השעונים, והופיעה עם שעונים נדירים במיוחד בתכניתה ובאירועים אחרים.

בראד פיט

השחקן ההוליוודי בראד פיט ידוע באהבתו לשעונים יוקרתיים. באוסף שלו ניתן למצוא שעוני ברייטלינג, רולקס וזניט. פיט הוא גם פרזנטור של המותג ברייטלינג, ונחשב לאספן שמבין לעומק את ההיסטוריה והאומנות שמאחורי כל שעון.

קווין הארט

הקומיקאי והשחקן קווין הארט הוא לא רק דמות מבדרת, אלא גם אספן שעונים נלהב. הארט מחזיק באוסף שעונים נדירים הכולל דגמים של רולקס, פאטק פיליפ ואודמר פיגה. הוא מרבה להציג את שעוניו ברשתות החברתיות, ומוכר בזכות חיבתו לשעונים עם עיצוב ייחודי ומושך עין.

ג’יי זי

הראפר והמפיק ג’יי זי מחזיק באוסף שעונים יוקרתי במיוחד. בין השעונים שבאוספו נמצאים דגמי הובלו, רולקס ואפילו שעונים בהתאמה אישית שהוזמנו במיוחד עבורו. ג’יי זי גם שותף במותג שעונים יוקרתי בשם “שון קארטר,” מה שמעמיק עוד יותר את מעורבותו בעולם השעונים.

לואיס המילטון

נהג המרוצים לואיס המילטון, אלוף העולם בפורמולה 1, הוא אחד מאספני השעונים הבולטים בעולם הספורט. המילטון הוא פרזנטור של IWC Schaffhausen, אך גם מחזיק באוסף מרשים של שעוני רולקס, פאטק פיליפ וברייטלינג. הוא נוהג להופיע עם שעונים יוקרתיים באירועים חשובים בעולם הספורט.

ראיין גוסלינג

השחקן ההוליוודי ראיין גוסלינג נחשב לדמות אלגנטית ומסוגננת, ואוספו האישי של שעונים לא נופל מהרושם שהוא יוצר. גוסלינג הוא פרזנטור של מותג השעונים טאג הויר ובאוסף שלו ניתן למצוא שעונים אייקוניים של המותג, כמו גם שעונים קלאסיים נוספים.

לסיכום

אספנות שעונים בקרב סלבס היא לא רק עניין של יוקרה, אלא גם תשוקה והערכה לאומנות ולעיצוב המדהים של שעוני היוקרה. האספנים המובילים בעולם הבידור והספורט מראים לנו שלא משנה באיזה תחום אתה עוסק, שעון טוב הוא תמיד דרך מצוינת להראות את הסטייל האישי שלך והשקעה בעתיד.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!