fbpx
Connect with us

חדשות מעולם היהלומים

יהלומי מעבדה עגילים – מה עלינו לבחון לפני רכישת עגילים עם יהלומי מעבדה?

Published

on

צילום מושלם מקרוב של תכשיטנית צעירה מסתכלת ובודקת טבעת

Credit: @dmytro_sidelnikov, Freepik

עגילי יהלומי מעבדה הם אלטרנטיבה פופולרית לעגילי יהלומים מסורתיים, מכיוון שהם מציעים אפשרות משתלמת יותר שעדיין יש לה את המראה והתחושה של יהלומים אמיתיים. יהלומי מעבדה נוצרים בסביבה מעבדתית תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, במקום כורים מהאדמה.
בסך הכל, עגילי יהלומי מעבדה מציעים מגוון רחב של יתרונות, כולל עלות נוחה, קיימות סביבתית, מקורות אתיים, איכות, מגוון, עמידות ותחזוקה נמוכה. בין אם אתם מחפשים אפשרות ידידותית יותר לתקציב או פשוט רוצים לעשות בחירה בת קיימא יותר, יהלומי מעבדה עגילים יכולים להיות בחירה מצוינת.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת עגילי יהלומי מעבדה?

בעוד שעגילי יהלומי מעבדה יכולים להיות בחירה מצוינת למי שמחפש אפשרות ידידותית יותר לתקציב, חשוב לעשות את המחקר שלך ולוודא שאתה מקבל מוצר באיכות גבוהה. הנה כמה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת עגילי יהלום למעבדה:

הסמכה: ודא שיהלומי המעבדה בעגילים שלך אושרו על ידי ארגון בעל מוניטין. זה יבטיח כי היהלומים הוערכו על איכותם ומאפייניהם, וכי הם עומדים בסטנדרטים מסוימים.

חיתוך: החיתוך של יהלום מתייחס למידת הצורה והליטוש של היהלום. יהלום חתוך היטב ישקף אור טוב יותר ויהיה לו יותר נצנוץ. חפש יהלומי מעבדה בעלי דרגת חיתוך טובה, כגון "מעולה" או "טוב מאוד".

צבע: יהלומים מדורגים לפי צבעם בסולם מ-D (חסר צבע) עד Z (צהוב בהיר). בעוד שחלק מהאנשים מעדיפים את המראה של יהלומים חסרי צבע, אחרים עשויים להעדיף יהלום מעט צהוב או אפילו ורוד. יהלומי מעבדה זמינים במגוון צבעים, כך שתוכל לבחור את זה המתאים ביותר להעדפה האישית שלך.

בהירות: יהלומים מדורגים גם בשל הבהירות שלהם, המתייחסת לנוכחות של תכלילים (פגמים פנימיים) או פגמים (פגמי פני השטח). ליהלומי מעבדה יכולים להיות תכלילים או פגמים בדיוק כמו יהלומים טבעיים, אבל הם צריכים להיות פחות וקטנים יותר. חפש יהלומי מעבדה עם דרגת ניקיון גבוהה, כגון "VVS1" או "VVS2".

משקל קראט: משקל הקראט של יהלום מתייחס לגודלו. יהלום גדול יותר יעלה בדרך כלל יותר מאשר יהלום קטן יותר, אז קחו בחשבון את התקציב שלכם בבחירת משקל הקראט של עגילי יהלומי המעבדה שלכם.

הגדרה: שיבוץ העגילים מתייחס לאופן החזקה של היהלומים במקומם. הגדרות נפוצות כוללות חוד, מסגרת וריצוף. לכל תפאורה יש מראה ייחודי משלה ויכולה להשפיע על המראה הכללי של העגילים. שקול את ההגדרה בעת בחירת עגילי יהלומי המעבדה שלך כדי להבטיח שהם נראים בדיוק כמו שאתה רוצה שהם ייראו.

מדיניות החזרה: הקפידו לבדוק את מדיניות ההחזרה לפני רכישת עגילי יהלום למעבדה. מוכר בעל מוניטין צריך להציע מדיניות החזרה או החלפה למקרה שאינך מרוצה מהרכישה שלך.

מחיר: עגילי יהלומי מעבדה הם בדרך כלל נוחים יותר מאשר עגילי יהלומים טבעיים, אך עדיין חשוב לחפש ולהשוות מחירים ממוכרים שונים. אל תחששו לנהל משא ומתן או לבקש הנחה, במיוחד אם אתם קונים כמות גדולה או אם מצאתם מחיר טוב יותר במקום אחר.

בסך הכל, עגילי יהלום מעבדה יכולים להיות אופציה מצוינת עבור אלה שמחפשים אלטרנטיבה זולה יותר לעגילי יהלומים מסורתיים. על ידי התחשבות בגורמים כמו הסמכה, חיתוך, צבע, בהירות, משקל קראט, הגדרה, מדיניות החזרה ומחיר, אתה יכול להבטיח שאתה מקבל מוצר באיכות גבוהה העונה על הצרכים וההעדפות שלך.

לעוד חדשות מעולם היהלומים

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!