fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

אומגה X סווטש MoonSwatch Moonshine Gold בואו נבין מה הדיבור…

Published

on

לפני כמעט שנה, הושקה סדרת השעונים המרהיבה של אומגה X סווטש. השעונים המרהיבים האלו מופקים מסגסוגת ביו קרמית, שהיא חומר פלסטי מרהיב במיוחד. הסדרה מכילה 11 דגמים חדשים, כאשר כל שעון מוקדש לגוף שמימי במערכת השמש שלנו. העיצוב והשם של כל שעון בסדרה משקפים את המחווה לגוף השמימי הספציפי המוקדש לו. ובשבוע האחרון, אומגה הציגה שעון חדש בסדרה המרהיבה הזו – אומגה X סווטש MoonSwatch Moonshine Gold. כדי להתמודד עם השעון החדש הזה בצורה מיוחדת, החלטנו לסקור את התופעה בכללותה ואת ההשקה המרהיבה שלו בפרט.

www.swatch.com

בואו נעשה לכם סדר

בשנה החולפת, אומגה השיקה את שעוני סדרת האומגה X סווטש, וברגע שהם הושקו, הם כבר זכו לפופולריות מטורפת בעולם השעונים. בעשור האחרון, לא הייתה תוצאה כל כך חמה ונחשבת בתחום השעונים. הסיטואציה הייתה ברורה – שעון בעיצוב דומה לשעוני הספידמאסטר של אומגה, עם לוגו של אומגה וגם לוגו של סווטש, במחיר של 260 דולרים. כל מי שפעם חלם לרכוש ספידמאסטר הרגיש כאילו החלום התממש והפך למציאות.

כאשר השעונים הגיעו לחנויות של סווטש ברחבי העולם, ראינו תופעה שמזכירה יותר השקה של סמארטפון, או בדיוק מההשקות של מכשירי האייפון החדשים. תורים ארוכים של רוכשים מתפשטים מחוץ לחנויות בימים לפני הגעת המכשירים לחנויות.

בכמעט כל מדינה בה שעוני האומגה X סווטש נמכרו, ראינו את אותם תורים המתרחשים חודשים אחרי ההשקה המקורית שלהם. זהו תופעה נפוצה שמתרחשת בתחום הטכנולוגיה והמוצרים החדשים, כאשר הביקוש הגבוה והמחירים המשתנים יוצרים תופעת תורים מרשימה.

תופעה נוספת שפותחה סביב השעונים הללו היא תופעת הפליפרים. למרות שתג המחיר של השעונים היה 260 דולרים, במהלך זמן קצר ראינו את השעונים הללו מופיעים למכירה ברחבי האינטרנט, במחירים גבוהים יותר מהמחיר של השעונים המקוריים של ספידמאסטר. זה תופעה די מאתגרת שמצוייה בתחום המוצרים המבוקשים, כאשר משווקים מנפחים מחירים ומנסים לנצל את הביקוש הגבוה על מנת להשיג רווחים נוספים.

www.swatch.com

עיצוב ומראה

שעון אומגה X סווטש MoonSwatch Moonshine Gold הוא השעון החדש שהוכרז על ידי אומגה. למראה ראשון, השעון דומה לשעון ה-Mission To The Moon, עם שינוי קטן – מחוג השניות המרכזי מצופה בזהב. אך זה לא זהב רגיל, אלא הזהב הייחודי של אומגה.

הזהב שבשעון ה-MoonSwatch Moonshine Gold הוא זהב קנייני, הידוע ביכולתו המיוחדת לשמור על צבעו וברקו לאורך זמן. השילוב של הזהב הקנייני במחוג השניות נותן לשעון מראה יוקרתי ומושך. הוא מעניק לשעון את הגימור המיוחד והמודרני שלו, ומשדרג את המראה הכללי של השעון.

כך, שעון ה-MoonSwatch Moonshine Gold משלב בין העיצוב המרהיב של ה-Mission To The Moon ובין המרקם היוקרתי והמפואר של הזהב הקנייני, מה שיוצר שילוב מושלם של סטייל ואיכות.

מחיר בדיחה

תג המחיר של השעונים הללו עמד על 260 דולרים! כאמור במידה והצלחתם להשיג אותו בחנות מורשה בהצלחה!

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!