fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

קולקציית השעונים שתעיף לכם את המחוגה – Omega SpeedmasterChronoscope

Published

on

שעון אומגה זהב ברנוזה

קולקציית speedmaster Chronoscope שוחררה על ידי אומגה בסוף שנת 2021, Chronoscoope שהיא חלק ממשפחת ה – הSpeesmaster הוותיקה, והיא כוללת סה"כ 7 דגמים 6 נירוסטה ואחד זהב ברונזה.

Chronoscope הוא כרונוגרף ייחודי שכולל שלושה סקאלות שונים לזמנים – טכומטר, טלמטר ופולסומטר -סקלת טכומטר למדידת מהירות או מרחק, סקאלת טלמטר למדידת המרחק ממשהו שנשמע או נראה לעין, כגון סופת ברקים, וסקאלת פולסומטר למדידת פעימות הלב של אדם.

שעון אומגה סטיל
www.omegawatches.com

השעונים מיוצרים מפלדת אל-חלד 316L, חומר שמוכר בעמידתו לקורוזיה ובברק הגבוה שלו לאחר פוליש, והם מגיעים עם קוטר של 43 מ"מ וכוללים באזל אלומיניום בצבע כחול או בשחור עם סקאלת טכימטר. הקווים מודגשים על ידי החלקות של פני השעון עם גימורי סאטן-ברש ופוליש מבריקים.

ה-Chronoscope מגיע עם זכוכית ספיר מעוגלת בתיבת התצוגה מצד המסך וזכוכית ספיר שטוחה בצד האחורי, בשונה משעוני – Moonwatches בהם בדרך כלל יש אפשרות לזכוכית Hesalite מעוגלת מצד הקדמי או זכוכית ספיר, וזכוכית ספיר בגב עבור גרסאות חדשות.

www.omegawatches.com

מפרט –

מק"ט: 329.30.43.51.03.001

שנה: 2021

משקל כולל: 134.6 גרם

קוטר הקייס: 42.5 מ"מ

עובי הקייס: 13 מ"מ

מרחק הלugs ל-lug: 48.5 מ"מ

רוחב הלוג: 21 מ"מ / 11 מ"מ

קוטר הכתר: 6.10 מ"מ

זכוכית: ספיר (מעוגלת, תיבת צורה)

תנועה: סדרת 9908

דרגת עמידות למים: 50 מטר

צמיד: 21 מ"מ בלוגים / 11 מ"מ באבזם

עלות –

מחיר ה-Chronoscope Co-Axial Master Chronometer Chronograph 43 תלוי במקום הרכישה ובתנאי העסקה. לפי המחירים הרשמיים של Omega, המחיר המומלץ לצרכן הוא $8,700 דולרים אמריקאים. (כ-30,000 ש"ח) אך חשוב לציין שהמחיר עשוי להשתנות.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!