fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

ראדו Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton בגרסאות חדשות

Published

on

ראדו Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton

ראדו (RADO) השיקה שתי גרסאות חדשות ומרהיבות בסדרת שעוני הצלילה שלה, קפטן קוק (Captain Cook), בגוף העשוי מסגסוגת קרמיקה כחולה בעיצוב מונובלוק ולוח סקלטון ייחודי, במהדורה מוגבלת של 262 יחידות בלבד לכל דגם. ראדו Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton – מוזמנים להכיר את השעונים החדשים ביחד איתנו.

ראדו היא אחת היצרניות המובילות בעולם בשימוש בסגסוגות קרמיות והפכה לשם נרדף לשעונים העשויים מהסגסוגות הללו. בשנים האחרונות סדרת הקפטן קוק שלה עשתה קאמבק מרשים לעולם שעוני הצלילה, כשהם מציעים עיצובים בהשפעה וינטאג'ית, עם מנגנונים מתקדמים ותג מחיר משתלם. בניגוד לשעונים האחרונים בסדרה, שהגיעו בגוף העשוי מפלדת אל-חלד, אבל עם בזל קרמי, הפעם ראדו בוחרת להשיק שעונים שבהם כל גוף השעון עשוי מסגסוגת קרמית, בעיצוב מונובלוק – כלומר, כל גוף השעון מיוצר בבת אחת ולא מולחם או מחובר באמצעות ברגים.

 ראדו Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton
ראדו Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton

השעונים החדשים מגיעים בגוף שעון ברוחב של 43 מ"מ ו-14.6 מ"מ עובי, עם בזל מסתובב חד-כיווני המכיל אינסרטים מלוטשים בצבעים צהוב שמש (רפרנס R32152208) או כתום שרוף (רפרנס R32152209). האינסרטים הצבעוניים כוללים סמנים חרוטים ומלאים בלקה בכל מרווח של חמש דקות, וסמן משולש חד בשעה 12 המסומן בחומר Super-LumiNova לבן.

הכתר המוברג עשוי קרמיקה כחולה מלוטשת, כשהוא תורם לעמידות השעון בפני מים בעומק של עד ל-300 מטרים, כיאה לשעון צלילה.

גוף המונובלוק של השעונים החדשים
גוף המונובלוק של השעונים החדשים

ראדו בוחרת בקריסטל ספיר קופסתי, עם ציפוי נגד השתקפות בשני הצדדים, שמגן על לוח הסקלטון של השעון, העשוי גם הוא מקריסטל ספיר, שבו בולטים האינדקסים והרודיום והמחוגים שטופלו גם הם ב-Super-LumiNova לבן.

באמצעות הלוח השקוף ניתן להבחין בפלטה הסקלטונית ובגשר גלגלי השיניים הצבוע בצהוב, לצד המנגנון הפנימי של קליבר R808 מבית Rado.

המנגנון בגב השעון
המנגנון בגב השעון

המנגנון, המצויד בקפיץ איזון נוגד מגנטיות מסוג Nivachron, פועל בתדר של 3 הרץ (21,600 פעימות לשעה) ומספק רזרבת כוח של 80 שעות.

גב השעון, העשוי מטיטניום, חושף פרטים נוספים של המנגנון, יחד עם הרוטור המסתובב, דרך חלונית העשויה קריסטל ספיר.

השעונים מגיעים עם רצועות גומי במרקם מט בצבע כחול, הנסגרות באמצעות אבזם מתקפל כפול המכוסה בקרמיקה תואמת לגימור השעון.

הדגמים החדשים של Rado Captain Cook High-Tech Ceramic Skeleton, עם אינסרטים בצבע צהוב או כתום, מוצעים במחיר מומלץ של 5,150 אירו / 4,450 דולר ארה"ב.

למידע נוסף על השעונים החדשים ועל קולקציית הקפטן קוק של ראדו, ניתן לבקר באתר הרשמי של Rado.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!