fbpx
Connect with us

השעונים של הסלבס

ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01 – שווה 1.5 מיליון שקל?

Published

on

ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01

ביום חמישי, 20 ביוני 2024, ריצ'רד מיל הציגה את הדגמים החדשים של השעון RM 65-01 Split-Seconds Chronograph, בשתי גרסאות ייחודיות: Quartz TPT כחול פסטל ו-Quartz TPT צהוב כהה. שעונים אלו מציעים רמת חדשנות וטכנולוגיה מרשימה, ומשלבים את המאפיינים הייחודיים של ריצ'רד מיל בשימוש בחומרים מיוחדים וביצועים גבוהים.

עיצוב וחומרים

הדגם הראשון מגיע במארז עשוי מ-Quartz TPT כחול פסטל ויהיה חלק מהאוסף הקבוע. הדגם השני, במהדורה מוגבלת של 120 יחידות בלבד, מגיע ב-Quartz TPT צהוב כהה. שניהם מגיעים במידות של 44.50 x 49.94 x 16.10 מ"מ ועמידים במים לעומק של עד 50 מטרים (165 רגל).

ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01
ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01

טכנולוגיה וביצועים

השעונים מצוידים בכרונוגרף רטרפאנטה (split-seconds) עם תדר גבוה, מה שמאפשר מדידה מדויקת של עשיריות השנייה. בנוסף, הם כוללים איזון בעל אינרציה משתנה הפועל בקצב של 36,000 תנודות לשעה. השעונים מצוידים בגלגלת בת שישה עמודים, מה שמבטיח אמינות גבוהה ותפקוד מושלם.

פונקציות וצבעים

כל צבע בשעון משויך לפונקציה ספציפית, מה שמשפר את נוחות הקריאה והשימוש. הקוד הצבעוני משתף גם את הכפתורים והכתר. הכפתור המהיר ב-8 בשעון, עשוי מכחול או אדום Quartz TPT, מאפשר לטעון את השעון במלואו לאחר לחיצה על הכפתור 125 פעמים.

ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01
ריצ׳רד מיל Split Seconds כרונוגרף RM 65-01

עמידות וחומרים מיוחדים

השעונים עשויים מ-Quartz TPT, חומר מרוכב המפותח על ידי NTPT (North Thin Ply Technology), המורכב משכבות רבות של סיבים סיליקה הספוגות ברזינים מיוחדים שפותחו במיוחד עבור ריצ'רד מיל. התוצאה היא לא רק מראה אסתטי ייחודי אלא גם עמידות יוצאת דופן. הכתר הגדול עשוי מטיטניום בדרגה 5, עם כפתורי כרונוגרף תואמים, גם הם מטיטניום בדרגה 5.

מחיר וזמינות

המחיר של הדגמים החדשים Richard Mille RM 65-01 Automatic Split-Seconds Chronograph ב-Quartz TPT כחול פסטל ו-Quartz TPT צהוב כהה הוא CHF 322,000 (כ-1.5 מיליון שקל). אם יש לכם 1.5 מיליון שקלים פנויים, אתם יכולים לרכוש את השעונים החדשים באתר הרשמי של ריצ'רד מיל richardmille.com.

שעונים אלו מצטרפים לגרסאות אחרות של RM 65-01 המגיעות בזהב אדום, טיטניום, Quartz TPT אפור ו-Carbon TPT, ומציעים לאוהבי השעונים אופציות נוספות למגוון האוספים שלהם.

סיכום

הדגמים החדשים של Richard Mille RM 65-01 Split-Seconds Chronograph הם ביטוי נוסף לחדשנות וליכולת של המותג ליצור שעונים בעלי עיצוב עוצר נשימה וביצועים מתקדמים. עם השימוש בחומרים חדשניים כמו Quartz TPT והפונקציות המתקדמות, שעונים אלו מבטיחים להיות תוספת מרשימה לכל אוסף יוקרתי. המחיר הגבוה שלהם משקף את המומחיות והאיכות הבלתי מתפשרת שמאפיינים את ריצ'רד מיל.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!