fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

Breitling Avenger – ברייטלינג אוונג'ר: ההיסטוריה של האוונג'ר

Published

on

Breitling Avenger

credit by: breitling.com

Breitling Avenger – ברייטלינג אוונג'ר הוא קו שעונים הידוע בעמידותו ובחוסן שלו. השעון הוצג לראשונה בשנות ה-40 כשעון כלי לטייסים, אך עם השנים הוא התפתח והפך לבחירה פופולרית בקרב הרפתקנים וחובבי שטח. מאמר זה יסתכל מקרוב על הרקע, המפרט הטכני והעיצוב של שעון ברייטלינג נוקם.

בראש ובראשונה, חשוב להבין את הרקע של הנוקם ברייטלינג. השעון הוצג לראשונה בשנות ה-40, כאשר החברה התמקדה ביצירת שעונים לתעשיית התעופה. דגם ה-Avenger הראשון, ה-765 AVI, שוחרר בשנת 1952. שעון זה תוכנן במיוחד עבור טייסים והציג מארז גדול של 45 מ"מ, והופעל על ידי תנועת כרונוגרף רוח ידנית של Valjoux 72. ה-765 AVI תוכנן להיות קריא ואמין ביותר, עם הידיים והטושים הגדולים שלו זוהרים המקלים על הקריאה בתנאי תאורה חלשה.

בשנות ה-60, ברייטלינג הציגה את Avenger Seawolf, אשר תוכנן לצוללנים. שעון זה הציג עמידות למים של עד 1,000 מטר והופעל על ידי Breitling Calibre 11, תנועת כרונוגרף מתפתלת עצמית. ה-Seawolf כלל גם מסגרת מסתובבת שאפשרה לצוללנים לעקוב בקלות אחר זמן הצלילה שלהם. זה סימן את תחילת ההתמקדות של המותג ביצירת שעונים להרפתקנים וחובבי שטח.

באשר למפרט הטכני, שעוני ברייטלינג אוונג'ר ידועים ברמת הדיוק והאמינות שלהם. הדגמים האחרונים מופעלים על ידי Breitling Calibre 01 הביתי, תנועת כרונוגרף מתפתלת עצמית בעלת עתודת כוח של למעלה מ-70 שעות. השעונים מתוכננים גם להיות עמידים במים, כאשר חלק מהדגמים מסוגלים לעמוד בעומקים של עד 3,000 מטר. בנוסף, דגמים רבים כוללים מגוון של סיבוכים כגון כרונוגרף, GMT ואפילו פונקציית flyback.

באשר לעיצוב, שעוני ברייטלינג אוונג'ר ידועים במראה המחוספס והגברי שלהם. השעונים כוללים מארז גדול, בדרך כלל בסביבות 45 מ"מ, מה שנותן להם מראה נועז ומרשים. השעונים כוללים גם מגוון אפשרויות להקות שונות, כולל עור, גומי ומתכת. החוגות של השעונים נועדו גם להיות קריאות מאוד, עם מחוגים וטושים זוהרים המקלים לקריאה בכל תנאי תאורה.

שעון ברייטלינג אוונג'ר הוא שעון קשוח ועמיד המיועד להרפתקנים ולחובבי שטח. עם התנועה המדויקת והאמינה שלו, העיצוב עמיד במים וסיבוכים שונים, ה- Avenger הוא שעון רב תכליתי ואמין שבטוח יעמוד במבחן הזמן. העיצוב הנועז והגברי של השעון בטוח ימשוך גם את אלה שמעריכים מראה מחוספס ומרשים. בסך הכל, ברייטלינג אוונג'רהוא שעון שבנוי להחזיק מעמד, מה שהופך אותו להשקעה מצוינת עבור כל מי שמחפש שעון עמיד ואמין.

ההיסטוריה של Breitling Avenger

שעון ברייטלינג נוקם הוא שעון מחוספס ועמיד בעל היסטוריה עשירה החל משנות הארבעים. השעון הוצג לראשונה כשעון כלי עבור טייסים וחובבי תעופה, ועם השנים, הוא התפתח והפך לבחירה פופולרית בקרב הרפתקנים וחובבי שטח.

מקורו של הנוקם ברייטלינג הוא בשנות ה-40, כאשר החברה התמקדה ביצירת שעונים לתעשיית התעופה. דגם ה-Avenger הראשון, ה-765 AVI, שוחרר בשנת 1952. שעון זה כלל מארז גדול של 45 מ"מ, והופעל על ידי תנועת כרונוגרף רוח ידנית של Valjoux 72. ה-765 AVI תוכנן להיות שעון קריא ואמין במיוחד לטייסים, עם המחוגים והסמנים הגדולים שלו, המקלים על הקריאה בתנאי תאורה חלשה.

בשנות ה-60, ברייטלינג הציגה את Avenger Seawolf, שעון שתוכנן במיוחד לצוללנים. שעון זה הציג עמידות למים של עד 1,000 מטר והופעל על ידי Breitling Calibre 11, תנועת כרונוגרף מתפתלת עצמית. ה-Seawolf כלל גם מסגרת מסתובבת שאפשרה לצוללנים לעקוב בקלות אחר זמן הצלילה שלהם.

בשנות ה-70, ברייטלינג הציגה את Avenger Seawolf II, שהציג עיצוב מארז חדש ותנועה מדויקת יותר. האוונג'ר II הופעל על ידי ברייטלינג קליבר 12, תנועת כרונוגרף מתפתל עצמית שהייתה מדויקת ואמינה יותר מהקליבר 11. עיצוב המארז החדש כלל גם מאחור וכתר מוברגים, שהוסיפו למים הכוללים של השעון.

בשנות ה-90, ברייטלינג הציגה את Avenger II GMT, אשר תוכנן לנוסעים תכופים. שעון זה כלל פונקציית אזור זמן שניה, שאפשרה לעונד אותו לעקוב בקלות אחר השעה בשני אזורי זמן שונים. ה-Avenger II GMT הופעל על ידי ברייטלינג קליבר 32, תנועת כרונוגרף מתפתל עצמית שהייתה מדויקת ואמינה יותר מהקליבר 12.

כיום, קולקציית Breitling Avenger כוללת מגוון רחב של דגמים, החל מה-Avenger Seawolf הקלאסי ועד ל-Avenger Blackbird המודרני. כל שעון מתוכנן להיות מחוספס ועמיד, מה שהופך אותם לבחירה המושלמת עבור הרפתקנים וחובבי חוץ. הדגמים האחרונים מופעלים על ידי Breitling Calibre 01 הביתי, תנועת כרונוגרף מתפתל עם עתודת כוח של למעלה מ-70 שעות, ומציעים גם מגוון של סיבוכים כמו כרונוגרף, GMT ואפילו פונקציית flyback.

לסיכום, לשעון Breitling Avenger יש היסטוריה עשירה שמתפרשת על פני 70 שנה. מאז תחילתו כשעון כלי לטייסים בשנות ה-40, ועד להתפתחותו לבחירה פופולרית בקרב הרפתקנים וחובבי חוץ כיום, הנוקם תמיד היה ידוע בקשיחותו ובעמידותו. עם מגוון רחב של דגמים וסיבוכים שונים, ברייטלינג אוונג'ר הוא שעון רב תכליתי ואמין שבטוח יעמוד במבחן הזמן.

לעוד על שעוני ברייטלינג

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!