fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

Breitling Bentley – ברייטלינג בנטלי: מהו שעון בנטלי?

Published

on

ברייטלינג בנטלי

שעון Breitling for Bentley הוא תוצר של שיתוף פעולה בין שני מותגים ידועים בעולם מוצרי היוקרה, ברייטלינג ובנטלי. ברייטלינג היא חברת שעונים שוויצרית שפועלת כבר יותר ממאה שנה וידועה בהנדסה המדויקת וההתמקדות בפונקציונליות, בעוד שבנטלי היא יצרנית רכבי יוקרה בריטית שפועלת מאז 1919 וידועה בזכות האלגנטית והמתוחכמת שלה. לְעַצֵב. לשני המותגים היסטוריה עשירה ומוניטין של איכות ואומנות, מה שהפך אותם להתאמה מושלמת לשיתוף פעולה.

שיתוף הפעולה בין שני המותגים החל בשנת 2002 כאשר ברייטלינג הפך לשומר הזמן הרשמי של בנטלי מוטורס. שותפות זו הייתה התאמה טבעית שכן שתי החברות חלקו תשוקה לדיוק, ביצועים ויוקרה. שיתוף הפעולה הביא ליצירת אוסף שעונים שנועדו לשקף את הסגנון והביצועים של מכוניות בנטלי, ומצוידים בכמה מהתכונות הטכניות המתקדמות ביותר הקיימות בתעשיית השעונים.

ההיסטוריה של שעון בנטלי – breitling bentley

השעון הראשון של ברייטלינג לבנטלי הוצג בשנת 2002 ונקרא בנטלי 6.75. שעון זה היה דגם במהדורה מוגבלת שעוצב בהשראת Bentley Continental GT והציג מארז גדול ועגול בקוטר של 47 מ"מ. הוא הופעל על ידי Breitling Calibre 26B, תנועה מכנית מתפתלת עצמית שהתבססה על ה-ETA 2892. השעון כלל חוגה כסופה עם סמני שעות מיושמים וחלון תאריך בשעה 3:00. השעון היה דגם במהדורה מוגבלת עם 1000 חלקים בלבד, והוא היה פריט אספנים מבוקש מאוד.

השעון הבא בקולקציה היה בנטלי מוטורס, שהוצג בשנת 2003. גם שעון זה היה דגם במהדורה מוגבלת והופעל על ידי ברייטלינג קליבר 25B, תנועה מכנית מתפתלת עצמית שהתבססה על ETA 2892. השעון הציג מארז גדול ועגול בקוטר של 43 מ"מ. השעון כלל חוגה שחורה עם סמני שעות מיושמים וחלון תאריך בשעה 3:00. השעון היה דגם במהדורה מוגבלת עם רק 2000 חלקים, והוא גם היה פריט אספנים מבוקש מאוד.

בשנת 2005, ברייטלינג ובנטלי שיתפו פעולה שוב כדי להשיק את Bentley GMT, שהיה גם דגם במהדורה מוגבלת. השעון הופעל על ידי Breitling Caliber 47B, תנועה מכנית מתפתלת עצמית שהתבססה על ETA 2893. השעון כלל מארז גדול ועגול בקוטר 43 מ"מ. השעון כלל חוגה כסופה עם סימוני שעות מוחל וחלון תאריך בשעה 3. השעון היה דגם במהדורה מוגבלת עם 1000 חלקים בלבד, והוא גם היה פריט אספנים מבוקש מאוד.

כיום, קולקציית Breitling for Bentley כוללת מגוון רחב של דגמים, כולל כרונוגרפים, GMTs ואפילו טורבילון. השעונים זמינים במגוון חומרים, לרבות נירוסטה, זהב וטיטניום, ומצוידים בכמה מהתכונות הטכניות המתקדמות ביותר הקיימות בתעשיית השעונים, כגון תנועות עם אישור כרונומטר ועמידות למים עד 100 מטר. חלק מהדגמים כוללים גם אפשרויות ייחודייות, כמו אזור זמן שני, כרונוגרף של שבריר שניות וטורבילון.

עיצוב השעון

העיצוב של ברייטלינג לשעוני בנטלי שואב השראה מהעיצוב המלוטש והמתוחכם של מכוניות בנטלי. השעונים כוללים מארז גדול ועגול הזמין במגוון חומרים, כגון נירוסטה, זהב וטיטניום. המארז מצויד לרוב בקריסטל ספיר עמיד בפני שריטות ושאר סוגי נזקים, ונועד להיות ספורטיבי ואלגנטי כאחד. המארז כולל גם כתר מוברג, שעוזר לשפר את עמידות המים שלו.

החוגה של ברייטלינג עבור שעוני בנטלי ראויה לציון גם בעיצוב שלה. החוגה זמינה במגוון צבעים וגימורים כמו כסף, שחור ואם הפנינה. החוגה מציגה סמני שעות מיושמים וחלון תאריך בשעה 3. המחוגים מצופות גם ב-Super-LumiNova, מה שמקל על קריאת השעה בתנאי תאורה חלשה. החוגה מעוצבת לעתים קרובות עם פריסה ברורה וקריא, מה שמקל על קריאת השעה במבט חטוף.

גם הצמיד של ברייטלינג לשעוני בנטלי נועד לשקף את הסגנון של מכוניות בנטלי. הצמיד עשוי מפלדת אל חלד וכולל אבזם מתקפל עם שחרור כפתור. הצמיד גם מתכוונן, מה שמאפשר ללובש אותו למצוא את ההתאמה המושלמת. הצמיד מעוצב לרוב להיות נוח וקל ללבישה, מה שהופך אותו למושלם לשימוש יומיומי.

עוד על שעון ברייטלינג בנטלי

שעוני Breitling for Bentley ידועים בהנדסת הדיוק ובתכונות הטכניות המתקדמות שלהם. שעונים אלו נועדו לשקף את הסגנון והביצועים של מכוניות בנטלי, ומצוידים בכמה מהתכונות הטכניות המתקדמות ביותר הקיימות בתעשיית השעונים. במאמר זה, נסקור מקרוב את המפרט הטכני של שעוני ברייטלינג עבור בנטלי.

תְנוּעָה

התנועה היא הלב של כל שעון, ושעוני ברייטלינג לבנטלי מופעלים על ידי כמה מהתנועות המתקדמות ביותר בתעשייה. השעונים זמינים עם מגוון רחב של תנועות, כולל ברייטלינג קליבר 26B, ברייטלינג קליבר 25B, ו ברייטלינג קליבר 47B. תנועות אלו הן כולן תנועות מכניות מתפתלות ומבוססות על ETA 2892 ו-ETA 2893. תנועות אלו ידועות בדיוק ובאמינות שלהן, מה שהופך אותן לבחירה המושלמת עבור שעון יוקרתי.

עמיד במים

עמידות המים של שעון היא מפרט טכני חשוב, ושעוני ברייטלינג עבור בנטלי מדורגים לעמידות למים עד 100 מטר (330 רגל). רמת עמידות זו למים מושגת באמצעות שימוש באטמים ואטמים איכותיים, המגנים על התנועה מפני רטיבות ואבק. זה הופך את השעון למתאים לשחייה ושנורקלינג, אך לא לצלילה.

דיוק

שעוני ברייטלינג לבנטלי ידועים גם ברמת הדיוק הגבוהה שלהם. התנועות מותאמות לשישה מצבים, מה שמבטיח שהשעון שומר על זמן מדויק גם כשהוא

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!