fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

Breitling Bolt Oceaane – מהי קולקציית ברייטלינג קולט?

Published

on

Credit by: breitling colt oceane

breitling colt oceane – קולקציית ברייטלינג קולט – שהוצגה בשנות ה-80 ונועדה, כמו קודמותיה, את Breitling Navitimer ו- Breitling Chronomat, כשעונים צבאיים – שופצה השנה. השעונים החדשים של ברייטלינג קולט כוללים דגמים לגברים ולנשים, עם קוורץ וגם תנועות אוטומטיות, כולל כרונוגרף קוורץ.

קולט נולד בשנות ה-80 ומיועד בתחילה לכוחות המזוינים – כמו שעוני ברייטלינג אחרים כמו ה-Navitimer וה-Chronomat – לפני שזכה לקהל רחב בזכות החוסן שלו, האמינות שלו והקריאות שלו. מאז הוא ביסס את עצמו כדגם ברייטלינג הנגיש ביותר.

 ה-Colt המחודש החדש כולל עיצוב שמפרש מחדש את כל הנכסים החיוניים שעליהם בנה את הצלחתו. המסגרת הרחבה החד-כיוונית המסתובבת עם גימור מוברש סאטן וסמני שעות חרוטים מעוטרת בארבע לשוניות רוכב – תכונת חתימה של ברייטלינג – המבטיחה טיפול מעולה כמו גם הגנה משופרת על גביש הספיר אשר אטום בפני סנוור משני הצדדים.

 מארז הפלדה המלוטשת, עמיד במים עד 200 מטר (660 רגל), מצויד בכתר גדול ננעל עם בורג עם חיזוקי הגנה. החוגות השחורות, הכחולות או הכסופות מתחדשות במוטיב מוגבה עגול עדין וקריאותן מועצמת על ידי מחוגים גדולים מדי וסמני שעות, המודגשים על ידי ציפוי זוהר.

ניתן להחליף את צמיד הפלדה המוברש מסאטן ברצועת גומי או עור. ה-Colt החדש מגיע במגוון של ארבעה דגמים: שעון 44 מ"מ עם תנועה מכנית מתפתלת עצמית המאושר על ידי המכון השוויצרי הרשמי לבדיקת כרונומטר (COSC) – המדד הרשמי הגבוה ביותר מבחינת אמינות ודיוק; שעון וכרונוגרף מצוידים בתנועות SuperQuartz, מדויקות פי עשרה מקוורץ רגיל; ושעון ליידי בקוטר קטן יותר ולוח אבן חן אופציונלי. כל אלו מביאים תאוצה רעננה לקולקציה הזו עם גישה צעירה, דינמית ומנצחת.

breitling colt oceane – כרונוגרף COLT

תנועה: ברייטלינג קליבר 73, מאושר רשמית על ידי כרונומטר על ידי COSC, SuperQuartz עם פיצוי תרמי, התאמת אזור זמן מהירה. 1/10 של כרונוגרף שני, 60 דקות ו-12 שעות סכומים עם זמני פיצול (מחוג שנייה): לוח שנה. מארז: פלדה. עמיד במים עד 200 מ' (660 רגל). כתר נעול בורג. לוח מסתובב חד-כיווני עם מחגר. קריסטל ספיר, אטום בפני סנוור משני הצדדים. קוטר: 44 מ"מ. חוגות: שחור געש, כחול מרינר, כסף סטרטוס. רצועות/צמיד: עור, גומי אושן רייסר, גומי Diver Pro/Professional.

COLT AUTOMATIC

תנועה: ברייטלינג קליבר 17, מאושר רשמית על ידי ה-COSC, מתפתל עצמית, בתדר גבוה (28,800 vph), 25 תכשיטים. לוּחַ שָׁנָה. מארז: פלדה. עמיד במים עד 200 מ' (660 רגל). כתר נעול בורג. לוח מסתובב חד-כיווני עם מחגר. קריסטל ספיר, אטום בפני סנוור משני הצדדים. קוטר: 44 מ"מ. חוגות: שחור געש, כחול מרינר, כסף סטרטוס. רצועות/צמיד: עור, גומי אושן רייסר, גומי Diver Pro/Professional.

COLT QUARTZ

תנועה: ברייטלינג קליבר 74, מאושר רשמית על ידי כרונומטר על ידי COSC, SuperQuartz עם פיצוי תרמי, מחוון סוף חיי הסוללה. לוּחַ שָׁנָה. מארז: פלדה. עמיד במים עד 200 מ' (660 רגל). כתר נעול בורג. לוח מסתובב חד-כיווני עם מחגר. קריסטל ספיר, אטום בפני סנוור משני הצדדים. קוטר: 44 מ"מ. חוגות: שחור געש, כחול מרינר, כסף סטרטוס. רצועות/צמיד: עור, גומי אושן רייסר, גומי Diver Pro/Professional.

קולט ליידי

תנועה: ברייטלינג קליבר 77, מאושר רשמית על ידי כרונומטר על ידי COSC, SuperQuartz עם פיצוי תרמי, מחוון סוף חיי הסוללה. לוּחַ שָׁנָה. מארז: פלדה. עמיד במים עד 200 מ' (660 רגל). כתר נעול בורג. לוח מסתובב חד-כיווני עם מחגר. קריסטל ספיר, אטום בפני סנוור משני הצדדים. קוטר: 33 מ"מ. חוגות: שחור געש, כחול מרינר, כסף סטרטוס. רצועה/צמיד: עור/מקצועי.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!