fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

Patek Philippe calatrava – פטק פיליפ קלטרבה: אלגנטיות נצחית בעיצוב קלאסי

Published

on

Patek Philippe calatrava י

ה-Patek Philippe Calatrava הוא שעון יוקרתי שהיה מועדף בקרב אספנים וחובבי מזה שנים רבות. השעון הוצג לראשונה בשנת 1932 ומאז הפך לחלק אייקוני בקולקציית Patek Philippe. הפטק פיליפ קלטרבה נוצר במטרה לייצר שעון פשוט, אלגנטי ונצחי שיפנה למגוון רחב של לקוחות. השעון נקרא על שם צלב קלטרווה, שהיה סמל לאבירי קלטרווה, מסדר צבאי נוצרי שנוסד במאה ה-12.

הפטק פיליפ קלטרבה עוצב על ידי צ'רלס-אוגוסט פיילארד, שהיה מעצב שעונים מחונן וחבר קרוב של הבעלים של פאטק פיליפ, פיליפ שטרן. פיילארד קיבל השראה מתנועת הארט דקו, שהייתה פופולרית מאוד בשנות ה-20 וה-30, והוא רצה ליצור שעון שישקף את הסגנון הזה. השעון תוכנן להיות פשוט, אלגנטי ונצחי, והוא נועד לפנות למגוון רחב של לקוחות.

שעוני Calatrava הראשונים יוצרו בשנת 1932 והם התקבלו מיד בעין יפה על ידי הציבור. השעון כלל מארז פשוט ועגול עם חוגה לבנה, והוא הופעל על ידי תנועה שנפצעה ביד. השעון היה זמין במגוון מתכות שונות, כולל זהב צהוב, זהב לבן וזהב ורוד, והוא צויד ברצועת עור. השעון זכה להצלחה רבה ופאטק פיליפ החל לייצר עוד שעוני קלטרווה בגדלים שונים ועם סיבוכים שונים.

במהלך השנים, הפטק פיליפ קלטרבה התפתח והשתנה, אך היא תמיד נשארה נאמנה לעקרונות העיצוב המקוריים שלה. השעון יוצר במגוון גדלים שונים ועם סיבוכים שונים, כגון כרונוגרפים, תצוגות שלב ירח, לוחות שנה נצחיים. השעון יוצר גם במגוון מתכות שונות, ביניהן זהב צהוב, זהב לבן וזהב ורוד, והוא צויד במגוון רצועות וצמידים שונים.

הקלטרווה הייתה פופולרית גם בקרב ידוענים והיא נלבשה על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך השנים. השעון נענד על ידי שחקנים, מוזיקאים ופוליטיקאים, כולל ג'ורג' קלוני, בראד פיט וברק אובמה. השעון נענד גם על ידי בני המלוכה והוא נראה על פרקי הידיים של המלך חואן קרלוס מספרד והנסיך צ'ארלס מוויילס.

אחת התכונות האייקוניות ביותר של פטק פיליפ קלטרבה היא הפשטות שלו. לשעון עיצוב נקי ולא עמוס והוא מאופיין במארז העגול, החוגה הלבנה והספרות הפשוטות שלו. השעון מופעל על ידי תנועה מכנית שנפצעה ביד והוא זמין במגוון מתכות שונות, כולל זהב צהוב, זהב לבן וזהב ורוד. השעון זמין גם עם מגוון של סיבוכים שונים, כולל כרונוגרפים, תצוגות שלב הירח ולוחות שנה נצחיים.

תכונה נוספת שהופכת את הפטק פיליפ קלטרבה לכל כך מיוחדת היא העמידות שלה. השעון עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר והוא בנוי להחזיק מעמד. השעון עמיד במים והוא נועד לעמוד בפני קשיחות הלבוש היומיומי. השעון בנוי גם כך שיהיה קל לקריאה ויש לו חוגה ברורה וקלה לקריאה. השעון גם קל להגדרה ויש לו כתר פשוט ונוח לשימוש.

פטק פיליפ קלטרבה הוא לא רק שעון יוקרתי, אלא הוא גם סמל לסגנון ואלגנטיות. השעון הוא דוגמה מושלמת לאופן שבו שעון יכול להיות פשוט ומורכב בו זמנית. השעון הוא גם דוגמה מושלמת לאופן שבו שעון יכול להיות גם קלאסי וגם עכשווי בו זמנית. לקלטרווה עיצוב נצחי שלעולם לא ייצא מהאופנה, והוא גם שעון שתמיד מבוקש. השעון הוא יצירת מופת אמיתית של ייצור שעונים והוא ייצוג אמיתי של האומנות ותשומת הלב לפרטים של פטק פיליפ.

ה-Calatrava הייתה גם מועדפת בקרב אספנים וחובבי זה שנים רבות. לשעון יש היסטוריה עשירה והוא ייצוג אמיתי של המורשת של פאטק פיליפ. השעון הוא ייצוג אמיתי של המחויבות של פאטק פיליפ לאיכות ומצוינות, והוא שעון מבוקש מאוד בקרב אספנים. השעון הוא ייצוג אמיתי של מסירותו של פאטק פיליפ לאומנות השעונים, וזהו שעון שזוכה לכבוד רב על ידי קהילת השענים.

הפטק פיליפ קלטרבה הוא שעון יוקרתי שהיה מועדף בקרב אספנים וחובבי מזה שנים רבות. השעון הוצג לראשונה בשנת 1932 ומאז הפך לחלק אייקוני בקולקציית פטק פיליפ. הקלטרבה נוצר במטרה לייצר שעון פשוט, אלגנטי ונצחי שיפנה למגוון רחב של לקוחות. לשעון עיצוב נקי ולא עמוס והוא מאופיין במארז העגול, החוגה הלבנה והספרות הפשוטות שלו. השעון מופעל על ידי תנועה מכנית שנפצעה ביד והוא זמין במגוון מתכות שונות, כולל זהב צהוב, זהב לבן וזהב ורוד. השעון היה פופולרי בקרב ידוענים והוא נענד על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך השנים. השעון הוא ייצוג אמיתי של האומנות, תשומת הלב לפרטים והמורשת של פאטק פיליפ. זהו שעון מבוקש מאוד על ידי אספנים וחובבים ויישאר יצירה נצחית בעולם ייצור השעונים.

Patek Philippe Calatrava: אלגנטיות נצחית בעיצוב קלאסי

פאטק פיליפ הוא שם נרדף לשעוני יוקרה, והפטק פיליפ קלטרבה הוא אחד הדגמים האייקוניים ביותר של המותג. הקלטרבה יוצרה מאז 1932 ונשארה מועדפת בקרב חובבי שעונים בשל העיצוב הנצחי והאומנות יוצאת הדופן שלו.

הקלטרבה ידועה בעיצוב הקלאסי והמאופק שלה. השעון כולל מארז עגול, בקוטר 37 מ"מ, העשוי מזהב צהוב, לבן או ורוד 18 קראט. המארז מלוטש עד לגימור מראה, המעניק לו מראה מלוטש ואלגנטי. המארז כולל גם מארז מוברג, המספק עמידות למים של 30 מטר. השעון זמין עם מגוון צבעי חוגה, כולל לבן, כסף ושחור, ועם סימון ספרה רומית או ערבית.

השעון מצויד ברצועת עור תנין, הנתפרת ביד ומאובטחת עם אבזם מתקפל. הרצועה זמינה במגוון צבעים, כולל שחור, חום וכחול. השעון זמין גם עם צמיד מתכת, שעשוי מאותו חומר כמו המארז.

תְנוּעָה

הקלטרבה מופעל על ידי Patek Philippe Calibre 215 PS, שהיא תנועה ידנית. התנועה מורכבת מ-18 תכשיטים וכוללת עתודת כוח של 48 שעות. התנועה מצוידת גם באיזון Gyromax, שהוא סוג של גלגל איזון שנועד לספק דיוק ויציבות משופרים.

פונקציות

הקלטרבה הוא שעון פשוט ואלגנטי, אשר נועד לספק לעונד את פונקציות שמירת הזמן הבסיסיות של שעות, דקות ושניות. השעון כולל גם חוגת משנה קטנה של שניות, הממוקמת בעמדה של השעה 6.

מפרטים

  • מארז: זהב צהוב, לבן או ורדרד 18 קראט
  • קוטר: 37 מ"מ
  • עמידות למים: 30 מטר
  • חוגה: זמין בלבן, כסף ושחור עם סימון ספרות רומאי או ערבי
  • רצועה: עור אליגטור, זמין בשחור, חום וכחול
  • תנועה: פאטק פיליפ קליבר 215 PS, נפצע ידנית
  • עתודת כוח: 48 שעות
  • גלגל איזון: Gyromax
  • פונקציות: שעות, דקות, שניות, חיוג משנה של שניות קטנות

לסיכום

הפטק פיליפ קלטרבה הוא שעון קלאסי ואלגנטי שבטוח יזכה להערצה על ידי כל מי שמעריך אומנות משובחת ועיצוב נצחי. השעון זמין במגוון חומרים, צבעי חוגה ואפשרויות רצועה, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לכל אירוע. בין אם אתה מחפש שעון שמלה או שעון יומיומי קז'ואל, הקלטרבה בטוח ירשים. עם התנועה יוצאת הדופן, העמידות והטכניות שלו, זהו שעון שיעבור לדורות הבאים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!