fbpx
Connect with us

כללי

השעון שמעניק הופעה מושלמת לערב שישי

Published

on


alexvolot, Freepik

לאחר עבודה קשה כל השבוע, גברים רבים ממתינים בקוצר רוח לבילויים של יום שישי. לפגוש את החברים, ליהנות ממשקאות מעולים וממאכלים נהדרים. להתרווח על הכיסאות או הספות בבית של חברים או במועדונים, לפרוק את כל העייפות שהצטברה לאורך כל השבוע וליהנות מכל דקה. גבר מרגש במיטבו כאשר יש לו הופעה מושלמת אשר כוללת ביגוד בטיב מעולה, התאמה עיצובית בין המכנסיים לחולצה המכופתרת ואקססוריז ובראשם שעון שוויצרי ייחודי שמעניק לו הופעה מרשימה ואלגנטית. השימוש בשעון אינו עניין של מה בכך ולגברים רבים יש כמה וכמה שעונים אקסקלוסיביים והם בוחרים את הדגם שהוא המתאים ביותר להופעה בכל ערב שישי.

חלק מההיערכות הוא הגעה בשישי בבוקר אל מספרת גברים באילת כדי ליהנות מטיפוח השיער. הספר המומחה מבצע את הפעולות הנדרשות, צבע, תספורת מודרנית על פי קווי האופנה האחרונים, טיפוח הזקן על פי הטרנד העכשווי. אפשר שיהיה זה זקן צרפתי מחודד, או זקן רחב אך בכל מקרה הספר מקצץ את הנפח של הזקן ומעניק לו צורה יפהפייה. בדרך זו כל גבר שיוצא מהמספרה מרגיש שהוא נראה מהמם ונהנה מהמחמאות שהוא מקבל מכל עבר. 

השעון שמעניק לגבר הופעה מושלמת 

השעון שהגבר עונד בדרך כלל על יד שמאל, הוא כבר מזמן סמל סטטוס ולא רק אמצעי כדי לראות מה השעה. המפעלים המובילים בעולם שרובם ממוקמים בשוויץ מייצרים בשנים האחרונות דגמים של שעונים מרהיבים בעלי פונקציות רבות. יש שעונים בעלי מחוגים המותקנים על לוח שעונים צבעוני שעליו מורכבים כל הרכיבים המקצועיים והמדויקים. המכסה הוא זכוכית מקריסטל ספיר אשר שומר על לוח השעונים לאורך שנים רבות.

הנראות של השעונים החדשניים 

בעבר רוב השעונים היו בגוונים כמו כסף, זהב או שחור. אך היום האופנה היא הוספת גוונים כמו ירוק, סגול, רוז גולד וצבעים נוספים. בנוסף לכך יש שעונים עם שילובים מדהימים של שני צבעים ואף יותר מכך כמו רוז גולד עם שחור, מוזהב עם כסוף ועוד. כל שעון מסוג זה שמונח על היד מעניק נראות מרשימה מאד לכל גבר וכאשר הוא מופיע כך לאירועים בימי שישי, החברים יביטו תמיד בשעון היוצא דופן שמעניק הופעה מושלמת, המחמאות יגיעו מכל עבר ורבים מהם יחשבו שהגיע הזמן שגם הם יעשירו את היצע השעונים האישיים שלהם.

אנשי עסקים ושעונים 

אנשי עסקים מגיעים לפגישות שיש להם חשיבות רבה בעולם העסקים שלהם. הנראות של כל אחד מאנשי העסקים הוא נושא מהותי בקשירת הקשרים האישיים והעסקיים. זו הסיבה שהם משקיעים רבות בעצמם. זה מתחיל מאימוני כושר כדי שייראו במיטבם, ממשיך בבגדים אופנתיים ומעוצבים בהתאמה של הופעה מושלמת ובתוספות של שעון יפהפה. 

מדובר בנושא שאהוב מאד על אנשי עסקים והשיחה הראשונית בכל מפגש תהיה במקרים רבים על השעון החדש, היתרונות הייחודיים שלו ומקום הקניה שלו. רק לאחר מכן הם יתחילו לדבר על העסקים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!