fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

שעון אומגה לגבר – 10 שעוני אומגה המובילים

Published

on

שעון אומגה לגבר

www.omegawatches.com

Speedmaster Professional Moonwatch Master. 1 Chronometer

מובן מאליו שאם יש רק מקום לאומגה אחת באוסף שלך, זה צריך להיות שעון הירח. גרסת Moonwatch Master Chronometer החדשה נותנת לך עוד פחות סיבות לא להחזיק אחת. הוא כולל מארז חדש שמקשיב לדור הרביעי של ה-Speedmaster (עיון 105.012) משנות ה-60. זה היה השעון שבאז אולדרין השתמש על הירח. חשוב מכך, אומגה סוף סוף שינתה את הצמיד לעיצוב המחדד החדש הזה. הוא כולל קישורים מרכזיים קטנים, אבזם בגימור יפה, והוא נוח להפליא. אם זה עתה רכשת את שעון הירח הקודם (לפני ינואר 2021), פשוט הזמינו את הצמיד הזה בנפרד. זה ישנה את חייך כבעלים של ספידמאסטר.

בתוך השעון הזה נמצא הקליבר 3861 של אומגה. המכניקה הופיעה לראשונה ב-2019 במהדורות המוגבלות של אפולו XI של ה-Spedmaster, והיא גם הניעה את דגם פרס סנופי משנת 2020. זוהי מכניקה שמבוססת על הקליבר הקודם (1861), אך עם בריחה קו-צירית, סגסוגות אנטי-מגנטיות ואישור מאסטר כרונומטר על ידי METAS. לשימוש יומיומי, זה אומר שאומגה מבטיחה כעת דיוק של 0 עד 5 שניות ביום בממוצע, במקום -1 עד +10 שניות ביום עם הקליבר הקודם. כל הפרטים על Speedmaster Professional Moonwatch Master Chronometer ניתן למצוא כאן. יכולתי לרשום כאן גם את פרס סנופי. אבל כמו בכל הווריאציות של שעון הירח עם תנועת מאסטר כרונומטר, זה שעון נהדר שיש! המחיר לשעון ירח זה מנירוסטה עם צמיד הוא 6,200 אירו.

2. Seamaster Diver 300M

העדכון המיוחל ל-Seamaster Diver 300M הגיע בשנת 2018. אהיה כנה כאן: לקח לי זמן להתרגל לצמיד הנירוסטה. יש לי כמה מהדגמים הישנים של Seamaster Diver 300M, עם צמיד 9 שורות. בשלב מסוים, אני זוכר שהרגשתי שהם קצת מיושנים. עם זאת, איכשהו, התחלתי לאהוב שוב את צמיד הנירוסטה הישן, ועכשיו הצמיד החדש מרגיש קצת נקי מדי. מה אני יכול להגיד? גדלתי בשנות ה-80 וה-90. עדכונים נוספים היו הגודל (מ-41 מ"מ ל-42 מ"מ), חוגה ולוח קרמי, וכמובן, תנועה שפותחה בבית. ה-300M היה – ועדיין הוא – שעון הלחם והחמאה של אומגה. אבל זה היה גם אחד השעונים שבאיטרציה הקודמת שלו, עדיין היה תלוי בתנועה מבוססת ETA ששונתה ב-Co-Axial Escapement.

קליבר 8800 זה מאושר ככרונומטר מאסטר ונראה דרך המארז האחורי של השעון. עם עמידות למים של 300 מטר, אין כמעט סיבה להוריד את השעון הזה מהשורש. יש חבורה של וריאציות של 300M, בכל מיני צבעים וחומרים, כולל כרונוגרפים. ואז, כמובן, יש את גרסת הטיטניום המיוחדת לסרט בונד האחרון, No Time To Die. אתה יכול למצוא את השעון הזה במקום אחר בסקירה הכללית הזו של 10 שעוני האומגה הטובים ביותר. בהתחלה התאהבתי בווריאציה של פלדה וסדנה גולד על רצועת גומי (כפי שתוכלו לקרוא כאן), אבל אחרי שראיתי וניסיתי את היופי הזה עם חיוג לבן, גיליתי שאני לגמרי בעד זה. אני אוסיף את זה לאוסף בשלב מסוים, ללא ספק. המחירים ל-Diver 300M מתחילים ב-4,800 אירו.

3. Constellation Globemaster

אומגה הציגה את גלובמאסטר בשנת 2015. או, ליתר דיוק, המותג הציג אותו מחדש, שכן השם גלובמאסטר מתוארך כל הדרך לתחילת שנות ה-50. באותה תקופה, לאומגה הייתה בעיה בייצוא שעון ה-Constellation שלה לארה"ב. זה היה קשור לשם של השעון, אז אומגה קראה לו "גלובמאסטר" עד שבעיית השם נפתרה.

בכל מקרה, ה-Constellation Globemaster היה השעון הראשון שקיבל את הסמכת ה-Master Chronometer של METAS. הייתי שם כשהקונסטלישן גלובמאסטר הזה ערך את הופעת הבכורה שלו ב-Baselworld ב-2015. זה המקום שבו פיתחתי את הקראש שלי לשעון הזה, במיוחד לדגם ה-Sedna Gold. חוגת העוגה היא קריצה לאותן קונסטלציות מוקדמות משנות ה-50 וה-60, והלוח המחורץ שימש ב-Constellations המאוחר יותר מדגם C מסוף שנות ה-60. 

4. Seamaster PloProf 1200M

ה-PloProf צובר במהירות קהל עוקבים, למרות הצורה והממדים המביכים שלו. אני הבעלים של גרסת הפלדה, שהייתה בייצור מ-2009 עד 2019, והיא הפכה לאחד השעונים האהובים עלי שאני תמיד שומר בקרבת מקום. לקח לי זמן לברר אם אני רוצה PloProf 600 מקורי (הוצג ב-1971) או אחת מהגרסאות המודרניות. סיימתי עם האחרון כי רציתי להיות מסוגל להשתמש בו יומיומי, לקחת אותו איתי לחגים וללבוש אותו לבריכת השחייה (אני מסרב לשחות בים או באוקיינוס).

למרות שאולי תוכל למצוא לעצמך פלדה באחד הבוטיקים או הסוחרים המורשים, דגמי הטיטניום עדיין נמצאים בקטלוג של אומגה. הדבר היפה בדגמי הטיטניום הוא שחסר להם חלון תאריך ויש להם את מכניקרת ה-Master Chronometer המודרנית. לדגם 2009 היה הקליבר 8500 של אומגה, שלא היה לו הסמכת METAS.

התצוגה האחורית חושפת את קליבר 8912, נגזרת של תנועת ה-8900 המשמשת בגלובמאסטר. זהו שעון צלילה רציני, והוא מנגב את הרצפה עם המתחרים בחוץ. פשוט אין תחליף ל-PloProf 1200M. למרות שאתה יכול להזמין רצועת גומי עבור PloProf 1200M, הקפד לבחור תמיד בצמיד הרשת. כפי שאתה יכול לראות, הכפתור בחלק העליון של השעון משחרר את המסגרת הדו-כיוונית כאשר אתה לוחץ עליה. בצד הימני התחתון של המארז נמצא שסתום הבריחה האוטומטי של הליום. זה מבטיח שלא יהיו בעיות כשאתה בתא הרוויה לאחר צלילה עמוקה. המחירים ל-PloProf 1200M המודרני מטיטניום מתחילים ב-11,300 אירו לגרסה עם צמיד טיטניום, ו-17,200 אירו לדגם הטיטניום והזהב כפי שמוצג לעיל. הנה סרטון שהקלטנו ב-Seamaster PloProf 1200M.

5. Speedmaster Calibre 321

זה עוד אחד ברשימה שכמעט ולא צריך שום היכרות, אבל אם אתה לא מודע,. מבוסס על ה-Speedmaster 105.003 המפורסם "Ed White", זהו שעון ה-Speedmaster Moonwatch מפלדת שמחזיר את הקליבר המפורסם והאייקוני 321. התנועה נמצאת גם בשעון ירח פלטינה Speedmaster Professional (42 מ"מ) עם חוגת אוניקס עם תת-מטאוריט. חוגה. לאומגה יש בית מלאכה מיוחד בביל, שם הם בונים בעבודת יד את שעוני ה-Speedmaster האלה עם קליבר 321. זו גישה שונה לגמרי מייצור השעונים המתועשת שלהם כמעט לכל אחד מהשעונים האחרים שלהם. בגלל הגישה המסורתית הזו, אומגה מסוגלת לייצר רק בין 1000 ל-2000 שעונים אלה בעלי עוצמה של 321 בשנה. זכור כי אומגה מייצרת 750,000 שעונים בשנה בסך הכל. לכן, הספידמאסטרים המיוחדים הללו מסתכמים, לכל היותר, רק ב-0.27% מסך הייצור של אומגה.

זהו שעון המכוון לחובבים, שמראים הערכה למכניקה שהורכבה ביד עם מנגנון גלגל עמוד. ללא בריחה קו-צירית, ללא קפיצי שיער סיליקון, ללא אישור מאסטר כרונומטר, שום דבר מזה. אם אתה רוצה את הדברים האלה, אז השעון הזה הוא לא בשבילך (אנא חזור למספר 1 ברשימה זו). עם המארז שלו בגודל 39.7 מ"מ, יש לו קוטר זהה לזה של Speedmaster 105.003, הרפרנס שהיה גם השעון האחרון שלבש על הירח על ידי ג'ין סרנן. זה היה למעשה השעון שלו שאומגה סרקה כדי לקבל את הממדים המדויקים של השעון ושל תנועת ה-321, שכן הציורים המקוריים של השעונים והתנועות האלה נעלמו מזמן.

הצמיד של שעון Speedmaster Calibre 321 זה ראוי למאמר משלו. זה פשוט מדהים, והוא מבוסס על אותם צמידים שטוחים וקלי משקל שבהם השתמשה אומגה בשנות ה-50 וה-60. כתבתי כאן מאמר מעמיק על ה-Speedmaster Calibre 321. המחיר של השעון הזה הוא 14,000 יורו, ובנוסף לכך, אתם יכולים לצפות שההמתנה תהיה ארוכה. אבל בסופו של דבר זה יגיע.

6. Speedmaster Dark Side of the Moon Apollo 8

זה ה-Speedmaster השלישי והאחרון ברשימה הזו, אני מבטיח. אבל הוא כל כך טוב, שמגיע לו מקום. אומגה הציגה את שעון ה-Speedmaster Dark Side of the Moon שלה עוד בשנת 2013. זה היה ה-Speedmaster הראשון שזמין עם מארז קרמי (וחוגה). שנה לאחר מכן, ראינו את הצד האפור של הירח. הווריאציה היפה הזו הפכה את הבחירה לקשה עוד יותר. ואז, אני חושב שאומגה עשתה טעות קטנה. המותג הוציא עוד יותר וריאציות של הצד האפל של הירח, כולל צד לבן של הירח.

זה הרס קצת את הייחודיות של ה-Speedmaster Dark Side of the Moon, ולקח זמן להחזיר את הכבוד וההערכה לאוסף הזה מצד חובבים. אבל, אומגה הצליחה לעשות זאת עוד ב-2018 עם העיצוב החכם של ה-Speedmaster Dark Side of the Moon Apollo 8. הוא מבוסס על אותה קולקציית Dark Side of the Moon, אבל עם זווית מאוד מעניינת – הירח עצמו.

אומגה לא רק שהכניסה קצת צבע לשעון הזה, תוך שימוש בהדגשות צהובות עבור המחוגים, החוגה, הלוח והרצועה, אלא שהמותג גם יצר את החוגה. במקום להשתמש בתנועת הכרונוגרף 9300 או 9900 המתפתלת, החליטה אומגה להשתמש בקליבר הישן והאמין 1861 כנקודת התחלה. המותג עיטר את התנועה משני הצדדים, תוך שימוש בטכנולוגיית לייזר ליצירת משטח ירח, וכינה אותו בקליבר 1869. התוצאה פשוט מהממת, ולדעתי היא גרסת ה-Dark Side of the Moon הטובה ביותר שיש (וכתב הכל על זה כאן). השעון קצת יותר גדול מה-Speedmaster Professional הרגיל, עם המארז שלו בקוטר 44.25 מ"מ. עם זאת, עם מארז קרמי קל, זה בהחלט שווה לנסות. המחיר לצרכן של אפולו 8 הוא 9,700 אירו.

7. Seamaster 300 Bronze Gold

אומגה אוהבת את המורשת שלה ויודעת שכך גם האספנים. לפיכך, המותג הגיע עם ה-Seamaster 300 לפני כמה שנים. אבל בשנת 2021, אומגה החליטה לעדכן את הקולקציה עם מכניקות חדשות וחוגות מגוונות. משמעות הדבר הייתה פחות מידע על החוגה, ומעצב קרוב יותר לדגמי ה-Seamaster 300 המקוריים משנות ה-50 וה-60.

קו Seamaster, שהוצג בשנת 1948, הוא המשפחה הוותיקה ביותר באוסף של אומגה. לפני כן, לשעונים היו מספרי אסמכתא, אך לא היו אוספים ספציפיים. עם זאת, לאחר הצגת ה-Seamaster, הקונסטלציה הגיעה בעקבותיו ב-1952, כמו גם הספידמאסטר ב-1957 וה-De Ville ב-1967. כאשר אוסף ה-Speedmaster התעורר לחיים ב-1957, אומגה גם ניצלה את הרגע הזה כדי להציג את ה-Railmaster וה- Seamaster 300. ה-Seamaster 300 היה שעון הצוללן המקצועי של אומגה, והוא התחרה ב-Rolex Submariner וב-Blannpain Fifty Fathoms. אבל בחזרה לשנת 2021. Seamaster 300 זה הוא שעון בקוטר 41 מ"מ עם כל הטכנולוגיה המודרנית על הסיפון, לא רק בזכות הקליבר 8912 בעל אישור Master Chronometer, אלא גם בגלל הסגסוגת המיוחדת שלו.

המארז עשוי מזהב הברונזה של אומגה, וכפי שהשם מרמז, מדובר בתערובת של ברונזה, זהב, כסף, פלדיום וגליום. האחוזים המדויקים סודיים, אבל בסגסוגת הזו יש לפחות 37.5% זהב. בדרך זו, הברונזה רק תפתח לאט לאט סימני פטינה והיא לא תהפוך לירוקה או שחורה לחלוטין, כפי שיעשו רוב שעוני הברונזה האחרים. הוא ישמור על הברק שלו ויישאר שעון יוקרתי ראוי. תשומת לב מיוחדת ניתנת לחוגה. זה לוח סנדוויץ', המורכב מלוחית בסיס מכסף גרמני וצלחת כיסוי מברונזה. הספרות הפתוחות 6 ו-9 שימשו בחלק מהדגמים הקודמים של Seamaster 300 משנת 1962. Seamaster 300 החדש הזה זמין גם בפלדה (כפי שניתן לראות כאן) ועם חוגות שחור וכחול. המחירים מתחילים ב-6,100 אירו, אבל גרסת זהב ברונזה מתומחר ב-11,500 אירו.

8. Seamaster 300M “NTTD”

הסרט No Time To Die סוף סוף יצא השנה, אבל השעון הזה כבר הופיע לראשונה בדצמבר 2019. זה היה דבר טוב עבור אומגה מכמה סיבות. היה לו חלון זמן ארוך יותר לקידום, ולמרבה המזל, אומגה לא הפכה את השעון הזה למהדורה מוגבלת. אחרת, הוא כבר היה נמכר זמן רב לפני שהסרט בכלל עלה לאקרנים. דניאל קרייג היה מעורב בשלב העיצוב של השעון הזה, מה שהפך אותו לשעון ג'יימס בונד אמיתי.

יש חץ רחב על החוגה, שלא מוצא חן בעיני כולם, אבל הוא שומר על עיצוב החוגה מאוזן. הגוונים החומים של החוגה והלוח תואמים באופן מושלם את הפטינה המדומה של הטושים והמחוגים. אחת התכונות הטובות ביותר של שעון זה היא צמיד רשת טיטניום. זה פשוט נלבש בצורה נוחה במיוחד, במיוחד אם יש לך פרקי כף היד רגילים עד גדולים. אם יש לך פרקי כף היד קטנים, אולי תרצה לבקש את הגרסה הקצרה של הצמיד.

מהדורת Seamaster Diver 300M 007 זו היא בקוטר של 42 מ"מ והיא עשויה מטיטניום דרגה 2, ומכאן הצבע הכהה והגימור המוברש. בתוך ה-Bond 300M הזה נמצא הקליבר 8806 של אומגה. זוהי הגרסה ללא תאריך של התנועה שנמצאת ב-Seamaster Diver 300M הרגיל בראש רשימה זו. כיסינו כאן את אומגה סימאסטר דיבר 300M "NTTD", כולל הסבר על החריטה בגב המארז. קיימות שתי גרסאות של השעון הזה – אחת כמו בתמונה למעלה ואחת ללא צמיד רשת. במקום זאת, תקבל אז רצועת נאט"ו עם ה-"Dr. לא" דפוס. מחיר הגרסה עם צמיד הטיטניום הוא 9,100 יורו ובנאט"ו הוא 8,100 יורו. למרות ששעון זה אינו מהדורה מוגבלת, הוא כנראה לא יהיה באוסף לנצח

9. De Ville Trésor

במשך זמן רב, אנשים התלוננו – וחלקם עדיין מתלוננים – שאין שעון אלגנט ראוי בקולקציה של אומגה. אנחנו יכולים לסיים את הדיונים האלה עכשיו, מכיוון שאומגה הציגה חבורה של שעוני De Ville Trésor חדשים בקוטר 40 מ"מ. בעוד שה-Globemaster מעט קטן יותר ב-39 מ"מ, זהו שעון עבה יותר בשל הקליבר האוטומטי שלו 8901. קליבר 8935 שנפצע ביד דק יותר איפשר לאומגה ליצור מארז מעט דק יותר. אם 40 מ"מ עדיין נשמע גדול מדי, אתה עדיין יכול לנסות למצוא אומגה קונסטליישן וינטג' יפהפה או Centenary אם אתה צריך שעון אלגנט. מלבד גרסת עתודת הכוח כאן, יש גם גרסת זמן בלבד. למעשה, יש שניים, אחד עם מחוג שניות קטן בחוגה משנה בשעה 6 ואחד עם מחוג שניות מרכזי. Omega De Ville Trésor ב-40 מ"מ מתחיל ב-6,500 אירו עבור גרסת הפלדה.

כשענדתי את השעון הזה מוקדם יותר השנה, באמת נהניתי מהמראה הקלאסי שלו. מלבד זהב צהוב, ו-Sedna (רוז) זהב, הוא זמין גם בזהב לבן. למרות שחלק חושבים שזהב לבן קצת דומה מדי לפלדה מבחינת הצבע, יש לו גוון שונה מאוד. גם משקלו של שעון זהב כמו ה-Trésor De Ville יגלה מיד שאין לכם עסק כאן בשעון פלדה. בעיני המשקל הנוסף של הזהב מוסיף משהו מיוחד לשעון כזה. אתה לא מצפה לכבד הזה כשאתה רואה שעון 40 מ"מ על רצועת עור, אבל ברגע שאתה מרים אותו, אתה יודע שזו מתכת יקרה שאתה מתעסק איתה.

המכניקה בשעון זה היא קליבר 8935 שפותח בבית של אומגה, גרסה נפצעת ביד של משפחות הקליבר 8900 המתפתלות, עם מחוון רזרבות כוח נוסף. המחיר לצרכן של אומגה דה ויל טרסור 40 מ"מ עם עתודת כוח בזהב צהוב הוא 17,400 אירו

.

10. OMEGA Museum Collection N° 8

הייתי צריך להוסיף משהו קצת מוזר, אני מניח. אוסף המוזיאון של אומגה נמצא שם כבר די הרבה זמן, אבל הוא זוכה לתשומת לב מועטה. זה לא הוגן, אם תשאלו אותי, כי רק תסתכלו על אוסף מוזיאון אומגה מס' 8. זה בהחלט ראוי למקום ברשימה הזו של 10 שעוני האומגה הטובים ביותר. עם אוסף המוזיאון של אומגה, המותג בוחר שעון בן 50 לפחות מהמוזיאון שלו ומעצב בילוי מודרני. יש רק 1949 חלקים מאוסף המוזיאון הזהב האדום מס' 8. היצירה הספציפית הזו כבר בת כמה שנים, אבל היא עדיין באוסף של אומגה. אולי לבוטיק ישאר אחד בשבילך! לדגם הספציפי הזה יש חוגה כסופה עם סקאלת טכימטר וסולם פעימות גם שם. סולם אחד למדידת המהירות הממוצעת, והשני למדידת פעימות הלב שלך בזמן מירוץ.

בתוך אומגה זהב אדום 39 מ"מ זה קליבר 3201. זוהי תנועת כרונוגרף גלגלי עמודים, כרוכה ביד, עם 52 שעות של עתודת כוח. תנועה זו שימשה גם בדגמי Speedmaster 50 שנה עם חוגות אמייל משנת 2007. הקליבר מבוסס על תנועת F. Piguet (כיום Blancpain) והיה בשימוש לפני שאומגה החלה לפתח ולהשתמש בתנועות כרונוגרף משלה. המארז האחורי עשוי מזהב מלא, אך אתה יכול לסמוך על התנועה שאושרה על ידי כרונומטר עם בריחה Co-Axial. שעון זה הוא הומאז' יפהפה לשעונים המונעים בקליבר 321 / Lémania 27CHRO C12 משנות ה-40 וה-50. זהו שעון למי שכבר יש לו הכל ורוצה משהו אחר. המחיר לצרכן של אוסף מוזיאון אומגה מס' 8 "Racend Timer" הוא 16,300 אירו.

לעוד מידע על שעוני אומגה לחצו כאן

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!