fbpx
Connect with us

הובלוט - Hublot

מה הם שעוני Hublot ואיזה מחיר?

Published

on

שעון הובלוט

שעון hublot מחיר – Credit by: www.hublot.com

יצרנית שעוני היוקרה השוויצרית Hublot עושה גלים עם העיצובים הייחודיים, שילובי החומרים יוצאי הדופן והאומנות הגבוהה שלה מאז הקמתה בניון שבשוויץ, בשנת 1980. מייסד החברה קרלו קרוקו נתן את הטון עם הקולקציה הראשונה שלו, שכללה את לראשונה בעולם שעון זהב על רצועת גומי. שעון זה גם הציג את הלוח הייחודי והאייקוני של המותג עם ברגים בולטים. קרוקו ביסס את השעון על עיצוב חלון של ספינה. למעשה, שם החברה, "Hublot", הוא בצרפתית "צוֹהַר".

שעונים העשויים מחומרים מנוגדים לכאורה, ממשיכים להגדיר את קולקציית Fusion המודרנית. לדוגמה, Hublot היא החברה היחידה המייצרת Magic Gold, זהב צהוב וסגסוגת קרמיקה. חלק מהשעונים כוללים גם פחמן, ספיר, טיטניום, טקסטיל, או אפילו סוג של בטון.

שעון hublot מחיר – קולקציות Hublot בולטות

עם זאת, לא רק החומרים הופכים את שעוני Hublot לייחודיים, העיצובים שלהם יוצאי דופן באותה מידה. הדוגמה הבולטת ביותר היא שעון ה Big Bang . בקוטר של עד 45 מ"מ, שהוכיח את עצמו כראוי לשמו והפך במהרה לאהוב בקרב חובבי שעונים ברחבי העולם. בסטנדרטים של Hublot, קו ה-Classic Fusion הוא די מאולף, בעוד שקולקציית הMP נראה שייך לסרט מדע בדיוני. ואז יש את סדרת Spirit of Big Bang, המייחדת את עצמה במארזים בצורת חבית.

מבט בתוך המכניקה חושף את יכולתו של הובלוט ביצירת שעונים. כאן תמצאו בעיקר קליברים בתוך הבית, כולל דגמים נבחרים עם טורבילון דו-צירי או עד תשע חביות. האחרון מתהדר ברזרבת כוח של יותר משבועיים. כרונוגרפים, שעוני GMT ולוחות שנה נצחיים כלולים גם הם ברפרטואר של Hublot.

הסיפור של Hublot

קרלו קרוקו האיטלקי הקים את החברה, MDM Genève, בשנת 1980. באותה שנה, הוא הציג את שעון היד הראשון אי פעם עם רצועת גומי טבעי בתערוכת השעונים Baselworld. בזמנו, "Hublot" היה פשוט השם של אחד מדגמי השעונים שלו. עם זאת, קרוקו פיתח שעונים הרבה לפני כן: השעון הראשון שלו עוצב כבר בשנת 1967. בשנת 2004, ז'אן קלוד ביבר, שבעבר החזיר גם את בלנספיין וגם את אומגה מהקצה, הפך למנכ"ל Hublot. שנה אחת לאחר מכן, הובלוט זכה באינספור פרסים מתעשיית השעונים על הסדרה החדשה שלהם אז, המפץ הגדול. בשנת 2008, קונצרן מוצרי היוקרה LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE קנה את Hublot מקרלו קרוקו. TAG Heuer שייך גם ל-LVMH.

ריקרדו גואדלופה עומד בראש Hublot מאז 2012, בעוד ביבר ממשיך לכהן ברקע כיו"ר הדירקטוריון. שני הגברים עבדו בעבר יחד בבלנקפיין.

שעון hublot מחיר – כמה עולים שעוני Hublot 

המחירים לשעוני Hublot מתחילים בסביבות 1,200 דולר. נקודת מחיר זו כוללת בעיקר שעונים המופעלים על קוורץ משנות ה-80 וה-90. עבור משהו מקולקציה עדכנית יותר, תצטרך לבצע השקעה הרבה יותר גדולה. צפו לשלם לפחות 3,500 דולר עבור דגם קוורץ יש שלישית Classic Fusion מנירוסטה. כרונוגרפים עם קליבר אוטומטי ומארז טיטניום עולים בקלות למעלה מ-8,000 דולר. השעונים הזולים ביותר מסדרת הBig Bang מתחילים בדרך כלל בכ-7,100 דולר. עם זאת, מהדורות מיוחדות כמו Big Bang Chrono Tourbillon  בשיתוף עם פרארי יעלו לעתים קרובות 77,000 דולר או יותר. לבסוף, השעונים העתידניים של אוסף MP נמכרים בכל מקום בין 175,000 לחצי מיליון דולר.

שעון hublot מחיר – טבלת טווח המחיר של שעון הובולט

ניתן לראות כמה רחב המנעד של רמות היוקרה השונות, אך בכל מקרה אם אתם רוצים שעון הובולט, חשבו על טווח של עשרת אלפים דולר בערך לפחות.

קולקציית הBig Bang של Hublot

Big Bang היא קולקציית הדגל של Hublot. רוב השעונים מרשימים הן מבחינת גודל והן מבחינת גובה. הם כוללים גביש ספיר משני צידי המארזשלהם, מה שמספק הצצה לתנועה המשוכללת בפנים.

הBig Bang Unico מכיל מגוון רחב במיוחד של שעונים בקוטר של 42 או 45 מ"מ. השם "Unico" מגיע מהקליבר שלו: HUB1240 Unico. התנועה האוטומטית הביתית הזו מורכבת מ-330 חלקים בודדים בהרכבה ידנית והיא תוצאה של ארבע שנים של פיתוח. הוא מתהדר במבנה מודולרי המאפשר ליצרן להוסיף מגוון של סיבוכים. לדוגמה, דגמי Unico מסוימים כוללים כרונוגרף פליי-בק, פונקציית GMT או לוח שנה נצחי. זה הוביל לפיתוח של חלקים מיוחדים כמו  Big Bang Unico Golf, שבו שחקני גולף יכולים להשתמש כדי לספור חורים וחבטות.

Hublot מציעה את ה-Unico בטיטניום, קינג זהב, סיבי פחמן או קרמיקה. תמצאו גם גרסאות עם יהלומים על השוליים והצמידים. בהתאם לסיבוכים ולחומרים, המחירים ל Big Bang Unico Golf נעים בין 15,000 דולר עד 110,000 דולר.

לחובבי רכבי ספורט: הBig Bang Unico Ferrari

דגמי הBig Bang Unico Ferrari מבוקשים במיוחד. ל-Hublot יש קשר הדוק עם יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית Ferrari  מאז 2011, מה שמופיע בעיצוב השעונים הללו. לדוגמה, תצוגת הזמן וחוגות המשנה מעוצבים לפי לוח המחוונים של מכונית ספורט. יתרה מזאת, הלוגו האייקוני של פרארי "Cavallino Rampante" ("סוס דוהר") מעטר את החוגה בשעה 6.

ה-Unico פרארי זמין בחומרים רבים, כולל פחמן, טיטניום, קרמיקה וסגסוגות הזהב הקנייניות של Hublot, Magic Gold ו-King Gold. דגמים מסוימים אפילו משלבים חומרים. המחירים של פרארי יוניקו נעים בין 15,000 ל-30,000 דולר.

שעון hublot מחיר – מחירי הBig Bang Original

אם הBig Bang Unico נראה גדול מדי או שובב מדי, אולי תעדיפו את סדרת Big Bang Original. שעונים אלה נמדדים ב-38, 39, 41 ו-44 מ"מ. בשל החוגות המסורתיות יותר שלהם והיעדר השלד שלהם, הם נראים שמרנים משמעותית מהדגמים האחיות שלהם. תוכלו לבחור מבין מהדורות שונות ביד שלישית, כמו גם כרונוגרפים, דגמים עם יהלומים ושעונים מדויקים עם קוורץ.

כמו  Big Bangהאחרים, Hublot מייצרת את השעונים הללו ממגוון רחב של חומרים: מפלדת אל חלד ועד קרמיקה, ועד למהדורות זהב שונות. שעונים אלה יכולים לעלות רק 8,000 דולר ועד 38,000 דולר.

גיאומטריה קדושה – Big Bang Sang Bleu

סדרת Big Bang Sang Bleu מושכת את העין עם הדפוסים העתידניים שלה. הסגנון הייחודי הזה הוא פרי מוחו של אמן הקעקועים השוויצרי מקסים בוצ'י, המפורסם בעיצוביו הגיאומטריים. עבור Big Bang Sang Bleu, בוצ'י החליף את הידיים האופייניות בשלושה מצולעים חופפים. קוטר השעון המיוחד הזה נע בין 39 ל-45 מ"מ. בעוד שדגמים קטנים יותר מגיעים בנירוסטה או זהב, גרסאות ה-45 מ"מ זמינות בבחירתך של זהב, טיטניום או קרמיקה. כל הגדלים זמינים במהדורות המכונה "Pavé", המתהדרות במארזים מצופים יהלומים.

המחירים לשעון Sang Bleu משתנים לפי דגם ונעים בין 17,500 ל-45,000 דולר.

LaFerrari: The MP Collection ועתודת הכוח המאסיבית שלו

אם אתה חושב שהעיצוב של המפץ הגדול הוא ייחודי, קולקציית MP הולכת אפילו רחוק יותר. הוא מושלם עבור חובבי השעונים האקסצנטריים, ושעון MP-05 נראה כמו משהו היישר ממעבדה סודית ביותר. הידוע בשם "LaFerrari", המארז שלו בצורת אגס ודומה לבלוק מנוע של מכונית מירוץ. הקוטר שלו הוא 46 מ"מ והוא זמין בקריסטל טיטניום או ספיר. במקום ידיים, ה-MP-05 משתמש במספר צילינדרים מסתובבים עם מספרים עליהם עבור הצגים השונים שלו. מחוון עתודות כוח ממוקם בצד ימין, בעוד השעות והדקות בצד שמאל. תצוגת השניות ממוקמת מתחתיהן, והקליבר הידני עם הטורבילון האנכי שלו נראה באמצע.

עם זאת, מה שהופך את השעון הזה למרשים באמת הוא 11 החביות שלו בשילוב סדרות. לשם השוואה, לרוב השעונים יש רק חבית אחת או שתיים. מספר החביות בשעון קשור ישירות לאורך עתודת הכוח. לפיכך, ה-MP-05 יכול לפעול במשך 50 יום לפני שיהיה צורך למתוח אותו לאחור – הישג מרשים לשעון יד. הגרסה בקרמיקה שחורה דורשת כ-225,000 דולר, בעוד שדגם הזהב מחליף ידיים תמורת כ-305,000 דולר. לבסוף, המהדורה עם נרתיק קריסטל ספיר היא היקרה ביותר בכ-540,000 דולר.

MP-07 ו-MP-09 עתידני בדיוק כמו הדגם האחות שלהם, MP-05. Hublot שוב קיבל השראה מהספורט המוטורי לעיצוב ה-MP-07. השורה בת תשע החביות שלו היא תאווה לעין ומספקת לשעון זה עתודת כוח של 40 יום. המחירים לשעון די גברי זה מתחילים בסביבות 260,000 דולר.

שעון פשוט של הובולט – Classic Fusion

סדרת Classic Fusion מציעה עיצובים קונבנציונליים יותר מסדרת MP. דגמי יד שלישית עם תצוגת תאריך ומיד שניה מרכזית מגיעים בארבעה גדלים: 33, 38, 42 ו-45 מ"מ. לפי הסטנדרטים של Hublot, הגרסאות הללו של Classic Fusion הן פשטניות לחלוטין. לכל שעון יש מסגרת ייחודית המוחזקת במקומה על ידי שישה ברגים דקורטיביים. גרסאות אחרות כוללות קליבר כרונוגרף, תצוגת שלב הירח או מחוון רזרבות כוח. הדגמים ה-Extra-Thin משתמשים באותו מקרה כמו ה-Classic Fusion אך שטוחים להפליא.

ה-Classic Fusion עם משחזר דקה וטורבילון הוא גם מורכב מבחינה טכנית. יתרה מכך, הקולקציה הזו מציעה מבחר של חומרים מעניינים. לדוגמה, לדגמי Italia Independent יש חוגות ורצועות מבד חליפה, בעוד שה-Classic Fusion Berluti כולל חוגות ורצועות מעור. בשנת 2020, Hublot ציין את יום השנה ה-40 של Classic Fusion עם שלושה דגמים פשוטים במיוחד: אחד מטיטניום, אחד בזהב צהוב ואחד בקרמיקה שחורה. כל אחד מהם בקוטר של 45 מ"מ וכולל חוגה שחורה המושכת את העין. כמו ה-Classic Fusion המקורי משנת 1980, לחוגה יש את הלוגו של המותג רק בשעה 12 ותצוגת תאריך בשעה 3.

המחירים בקולקציה זו נעים בין 4,200 דולר ארה"ב עבור דגמים פשוטים עם הפעלת קוורץ ועד 40,000 דולר עבור מהדורות משובצות יהלומים עם תצוגה אוטומטית של קליבר ושלבי הירח.

לאלטרנטיביים: King Power והSpirit of Big Bang

קולקציית Spirit of Big Bang היא ענף שעונים כרונוגרפים בסדרה. אלה הם בקוטר של 42 או 45 מ"מ ומקבלים את כוחם מהקליבר HUB4700, תנועת כרונוגרף אוטומטית עם עתודת כוח של 50 שעות. בזכות השלד המשוכלל שלו, אתה יכול לראות את התנועה בעבודה מלמעלה. המחירים תלויים באם תבחרו בדגם טיטניום, קרמיקה, זהב או ספיר קריסטל ונעים בין 17,500 ל-65,000 דולר.

ה-HUB1770 מתפתל בתוך המארז בגודל 42 מ"מ של Spirit Moonphase. תנועה זו מספקת לשעון תצוגת שלב הירח בשעה 6 ותצוגת תאריך מגודלת בשעה 1:30. אתה יכול לבחור מתוך מגוון דגמי טיטניום או זהב, כולל גרסאות עם או בלי יהלומים. ה- Spirit Moonphase עולה בין 15,000 ל-42,500 דולר.

דגמי Spirit of Big Bang מעניינים נוספים כוללים את Spirit Tourbillon ואת Spirit Meca-10. הראשון משתמש בקליבר הביתי בעל השלד HUB6020 עם טורבילון ורזרבת כוח של 115 שעות. מצד שני, Hublot מציידת את Meca-10 בקליבר הידני HUB1233. גם תנועה זו משולבת ונבנית בבית. שעונים מהקווים האלה דורשים בין 21,000 ל-77,000 דולר.

Hublot מציעה אותם גם כשעון נשים. השעונים הללו הם בקוטר בינוני של 39 מ"מ ומגיעים בבחירתכם של זהב, טיטניום או קרמיקה. יתרה מכך, כל אחד כולל מסגרת משובצת יהלומים. ה-Zenith Elite 670 מניע את השעונים הללו. לתנועה זו יש עתודת כוח של 50 שעות ותצוגת תאריך. המחירים עבור דגמים אלה נופלים בין 14,000 ל-19,000 דולר.

King Power

קולקציית King Power חולקת קווי דמיון רבים עם המפץ הגדול מבחינת עיצוב. הוא קצת יותר זוויתי מהBigBang ומגיע גם בקרמיקה, קינג גולד או טיטניום. עם זאת, כל חיפוש אחר הדגם הזה בקולקציה הנוכחית יהיה לשווא, שכן Hublot פרש אותו לפני שנים.

מגוון התנועות והסיבוכים מגוון באותה מידה. שעונים אלה עולים בין 9,400 ל-21,500 דולר.

שעון hublot מחיר – הזהב, החומרים, והזהב

Hublot מתנסה בהצלחה בחומרי מארז שונים במשך שנים רבות. החברה תרמה תרומה גדולה למחקר של King Gold. זה הביא ליצירת מה שנקרא "King Gold", בין שאר החומרים. קינג גולד עשוי מזהב 18 קראט מעורב בפלטינה ואחוז גבוה של נחושת. הסגסוגת אינה מתחמצנת ומאופיינת בצבעה האדום העז, שנשאר תוסס לאורך שנים.

Hublot גם יוצא לטריטוריה לא ידועה עם הקסם הזהב שלהם. בניגוד לסגסוגות זהב אחרות המיוצרות על ידי הוספת מתכות אחרות, מג'יק גולד הוא תערובת של קרמיקה וזהב נוזלי. התוצאה היא סגסוגת הזהב 18 קראט עמידה לשריטות הראשונה בעולם. קשיות נמדדת במספרי ויקרס. מארז זהב מלא 18 קראט רגיל הוא 400 ויקרס. פלדה מחוסמת היא 600 ויקרס. מג'יק גולד, לעומת זאת, הוא כמעט 1,000 ויקרס. תערובת הזהב/קרמיקה כל כך חזקה שיש צורך ביהלום כדי לעבוד אותה.

רוצים לדעת עוד על שעוני הובלוט? לחצו כאן

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!