fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

הנצחה של מאה של לה מאן: שעון דייטונה

Published

on

רולקס-דייטונה-לה-מאן-תמונה-ראשית

ה-Rolex Daytona, הידוע כאחד משעוני הכרונוגרף הבולטים בעולם, מחזיק במעמד יוקרתי בקרב חובבי שעונים ברחבי העולם. השעון האיקוני הזה, הנחשב לנחשק ביותר, שואב את שמו ממסלול המרוצים המהולל השוכן בעיירה המקסימה דייטונה ביץ', פלורידה. בתחילת המאה ה-20, דייטונה ביץ' הופיע כמקום מועדף לחיפוש שיאי מהירות.

בשנת 1959, חנוכת ה-Daytona International Speedway שינתה לעד את דייטונה ביץ', ורולקס הפכה לנותנת החסות המוערכת של המירוץ שלוש שנים מאוחר יותר. בעקבות כך חשפה יצרנית השעונים המוערכת את שעון דייטונה, כרונוגרף המותאם במיוחד לנהגי מרוצים. בעוד 24 השעות של לה מאן, מרוץ איקוני הממוקם הרחק מעבר לאוקיינוס השקט, חוגג את יובל המאה המשמעותי שלו, רולקס מכבד את האירוע על ידי הצגת שעון מדהים: 100 השנים של דייטונה למירוץ לה מאן. אנו מזמינים אותך באהבה להכיר את השעון יוצא הדופן הזה בזמן שאנו עושים כבוד למאה של לה מאן.

מחווה 100 השנים של דייטונה למירוץ לה מאן – בואו נהיה טכניים

כדי לכבד את ההיסטוריה המפוארת של מרוץ לה מאן, שעון הרולקס החדש נותן כבוד לקודמו האייקוני, הדייטונה. במבט ראשון, הוא מזכיר דמיון בולט לכל שעון דייטונה אחר, המתהדר במארז זהב לבן 40 מ"מ. השעון כולל מסגרת קרמיקה שחורה וחלקה וחוגה שחורה תואמת.

מבדיל את עצמו מדגמי נירוסטה, שבהם צלחות קטנות תואמות את צבע פני השעון אך מציגות טבעת היקפית מנוגדת (טבעת היקפית בשחור ולבן על פנים שחורות וטבעת היקפית שחורה על פנים שחורות), שעון השעון החדש הזה מציג מוצק צלחות קטנות לבנות עם אינדקסים שחורים. העיצוב המובהק הזה נותן כבוד לשעון רולקס דייטונה האגדי המזוהה עם פול ניומן.

הנהון מיוחד למירוץ לה מאן נמצא על לוח השעון. מעטר את סולם הטכימטר, המספר 100 צבוע באדום תוסס, המסמל את ציון הדרך המשמעותי של 100 שנים מאז תחילת המירוץ.

מייחד עוד יותר את הדגם הזה הם הפאנלים הקטנים בשעון. הכרונוגרף בן 30 הדקות ממוקם בשעה 3, מוכן לעקוב אחר זמן בדיוק. בשעה 6, חוגת השניות הקטנה משלימה באלגנטיות את האסתטיקה הכללית, בעוד שבשעה 9 מחכה תכונה יוצאת דופן – כרונוגרף 24 שעות, שעושה כבוד למירוץ עצמו, המתפרש על פני יום שלם.

שעון רולקס דייטונה לה מאן על יד של גבר בחליפה

מנגנון: קליבר 4132 ותכונותיו הראויות לציון

הלב של שעון דייטונה החדש, לציון 100 שנה למירוץ לה מאן, פועם בקליבר החדשני 4132. בעדכון משמעותי, רולקס החליפה את הכרונוגרף של 12 שעות בכרונוגרף 24 שעות, כפי שנדון בקודם. פסקה. שינוי זה משפר את יכולות שמירת הזמן של השעון.

פועל בתדירות של 28,800 רעידות בשעה, קליבר 4132 מבטיח ביצועים מדויקים ואמינים. עם עתודת כוח מרשימה של 72 שעות, השעון מצויד בקפיץ אנטי מגנטי, המגביר את עמידותו בפני שדות מגנטיים חיצוניים.

יתר על כן, הוא מציע דיוק יוצא דופן, מתגאה בסטייה ממוצעת של 2+/2 שניות בלבד ביום. באופן מעניין, רולקס אימצה שקיפות על ידי שילוב גב שקוף בדגם החדש הזה, המשקף את הגישה שננקטה עם שעון הפלטינה של Daytona שנחשף בתערוכת Watches & Wonders. האם זה יכול להיות טרנד מתפתח שירחיב גם לשעונים אחרים בסדרת Daytona?

תמחור ומפרטים: הצגת הפניה 126529LN

שעון הרולקס החדש, הנושא את מספר האסמכתה 126529LN, מגיע עם תג מחיר של 199,500 ₪. מעוצב עם נרתיק זהב לבן, השעון המעולה הזה כולל גם צמיד זהב לבן תואם. השילוב של חומרים יוקרתיים ואומנות יוצאת דופן מגלם את הפיתוי המובהק של קולקציית Daytona.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!