fbpx
Connect with us

ריצ'רד מיל - Richard Mille

RM 21-02 טורבילון איירודיין בצבעי Blue Caribbean Quartz TPT, Carbon TPT וטיטניום

Published

on

RM 21-02 טורבילון איירודיין

המותג היוקרתי ריצ'רד מיל חזר עם שעון חדש ומרהיב – ה-RM 21-02 טורבילון איירודיין בצבעי Blue Caribbean Quartz TPT, Carbon TPT וטיטניום. הדגם החדש הזה הוא שילוב יוצא דופן של טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב פורץ דרך, שמציג את אחד מהמנגנונים המורכבים והמתקדמים ביותר של החברה.

RM 21-02 טורבילון איירודיין
RM 21-02 טורבילון איירודיין

שלוש טכנולוגיות במארז אחד

ה-RM 21-02 מציג מארז בצורת חבית המשלב שלושה חומרים חדשניים: Blue Caribbean Quartz TPT, Carbon TPT וטיטניום. כל אחד מהחומרים האלו תורם למראה ייחודי ולתחושה קלה אך עמידה של השעון. גוף השעון, בגודל 42.68 מ"מ על 50.12 מ"מ על 14.30 מ"מ, מבטיח שילוב מרהיב של נוחות על פרק היד ואסתטיקה מודרנית.

שילוב החומרים בגוף השעון
שילוב החומרים בגוף השעון

Quartz TPT ו-Carbon TPT הם חומרים שמורכבים ממאות שכבות של קוורץ וסיבי פחם, כשהם מונחים זה על גבי זה. השכבות הללו עוברות תהליך אריגה על ידי מכונה מיוחדת שמכוונת את כיוון האריגה ב-45 מעלות בין שכבה לשכבה. התוצאה הסופית היא חומר בעל גלים סדירים ומרקם ייחודי שמאפשר עמידות גבוהה ומשקל קל במיוחד.

מנגנון עם נגיעות חלל ואווירונאוטיקה

הלוחית התחתונה של השעון, הנקראת "baseplate", עשויה מ-Carbon TPT, חומר שפותח במקור למפרשי יאכטות תחרותיים ולאחר מכן השתמשו בו במרכיבי שלדת רכבי פורמולה 1 ובתחום האווירונאוטיקה. השעון משלב מבנה כוורתי עשוי מסגסוגת HAYNES 214, שמצופה בשכבת PVD שחורה. סגסוגת זו, המכילה ניקל, כרום, אלומיניום וברזל, פותחה במקור עבור חלקים במנועי טורבינה, ומקנה לשעון עמידות יוצאת דופן בפני לחצים גבוהים.

שילוב החומרים בגוף השעון
שילוב החומרים בגוף השעון

המבנה הכוורתי הזה נוצר בעקבות מחקר שנעשה על ידי נאס"א לצורכי שימוש במטוסים על-קוליים. במרכז המבנה הזה ממוקמים המנגנון הכפול של שעון הטורבילון וחבית המתיחה, המאזנים על גשרים עשויים טיטניום קל משקל עם ארבעה זרועות משני צידי המנגנון.

אינדיקטורים למומנט ולמאגר הכוח

השעון כולל אינדיקטורים למומנט ולמאגר הכוח, שמאפשרים לבעל השעון לבדוק את כמות ואיכות האנרגיה שמאוחסנת במנגנון. האינדיקטור של מאגר הכוח ממוקם במקום המספר 11 בלוח השעון, ואילו האינדיקטור של המומנט נמצא במקביל בשעה 1. סידור זה מאפשר לנטר את מתח הקפיץ ולבצע אופטימיזציה של הביצועים של המנגנון. מתחת ל-5.3 ניוטון-מ"מ, המתח רפוי מדי, ואילו מעל 6.5 ניוטון-מ"מ, המתח עלול להזיק למנגנון.

חווית משתמש מתקדמת

כדי להוסיף שכבה נוספת של שליטה, השעון כולל בורר פונקציות, בדומה לתיבת הילוכים ברכב. כפתור לחיצה במרכז הכתר מאפשר לבעל השעון לבחור בין מתיחה (W), מצב נייטרלי (N), והגדרת זמן ידנית (H). מחוג קטן בשעה 4 מציג את הפונקציה הנבחרת.

מנגנון השעון
מנגנון השעון

המנגנון הידני, קליבר RM21-02, פועל בתדר של 4Hz (21,600 תנודות לשעה) ומציע אוטונומיה של 70 שעות.

ה-RM 21-02 טורבילון איירודיין בצבעי Blue Caribbean Quartz TPT, Carbon TPT וטיטניום עמיד למים עד לעומק של 50 מטרים (165 רגל), והוא מהווה דוגמה נוספת ליכולת המדהימה של ריצ'רד מיל לשלב בין עיצוב פורץ דרך וטכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר.

השעון זמין במהדורה מוגבלת של 50 יחידות בלבד, ולכן כדאי למהר אם אתם רוצים להוסיף אותו לאוסף שלכם. אם אתם שואלים את עצמכם כמה השעון הזה עולה, ריצ'רד מיל לא פרסמה את המחיר הרשמי שלו, אבל תרשו לנו להניח שאם אתם באמת צריכים לדעת כמה הוא עולה, כנראה שהשעון הזה לא בשבילכם. בכל מקרה, השעון הזה צפוי לעלות כמה מאות אלפי דולרים, כמו שהתרגלנו לראות מריצ'רד מיל.

למידע נוסף על השעון החדש באתר של ריצ'רד מיל.

לכתבות נוספות על שעוני יוקרה.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!