fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

ברייטלינג סופר אושן – שעון הצלילה המושלם

Published

on

ברייטלינג סופר אושן

www.breitling.com

ברייטלינג סופר אושן – במהלך השנים האחרונות, ברייטלינג השקיעה כמות עצומה של משאבים כדי לבסס את הקשר שלה עם תחום התעופה. בין השנים 2003-2019 ברייטלינג אפילו הפעילה צוות של שבעה מטוסי L-39 אלבטרוס. אחרי הכל, הסיבה היחידה להקמת ברייטלינג הייתה אספקת מכשירי תזמון לתעשיית התעופה. אבל באמצע שנות ה-50 ברייטלינג התחילו לייצר שעוני צלילה לצד קו התעופה שלהם, והדגמים נקראו SuperOcean. הייצור נמשך בהתמדה מאז, כשה-SuperOcean הפך לחלק גדול מהזהות של ברייטלינג, אם כי משני. העיצוב של קו SuperOcean התפתח עם הזמן, עם עיצובים שהם עכשוויים לחלוטין, כמו גם עיצובים מודרניים שמזכירים בכוונה את הדגמים של פעם.

עיצוב ברייטלינג סופר אושן

כיום, ברייטלינג משחררת שלל דגמי SuperOcean חדשים בהשראת העיצובים של החברה משנות ה-60, במיוחד ה-SuperOcean Slow Motion. ניתן לקרוא את המחוג הזה מול מחוון של 60 דקות כדי לעקוב אחר הזמן שחלף. היה קשה לדעת אם הכרונוגרף פועל במבט חטוף, אז הוצב מחוון בשעה שש, שיידע את הלובש אם הוא פועל או לא. הקולקציה מגיעה בארבעה גדלי מארז: 46, 44, 42 ו-36 מ"מ. בגדלים אלה, יש מגוון של צבעי חוגה, ואפילו חומר נרתיק – יש נירוסטה, אבל יש גם פלדה, פלדה-זהב וברונזה. צמיד או רצועת גומי זמינים בכל הקולקציה. ברייטלינג בוודאי צפה את החובב הקולקטיבי המשווע לחלונות ללא תאריכים ולמארזים קטנים יותר, תוך שהוא עדיין פונה ל"טעם המודרני המיינסטרים" עם מארזים של 44 ו-46 מ"מ. אם אתה אוהב את השעון או לא זה דבר אחד, אבל אין ספק שיש דגם שמתאים לפרק כף היד שלך.

ה-SuperOceans החדשים אינם כוללים את תסבוכת הכרונוגרף מהמקור – אבל הם כן שואלים את רצועת הדקות העבה ומחוג הדקות הקופסתי מה-SuperOcean Slow Motion. הם גם נשארים נאמנים למקור בכך שהם לא כוללים חלון תאריך. החלטות עיצוב אלו יוצרות צוללן מאוזן ופשוט, תוך שהוא מתהדר באופי ויזואלי מובהק שאינו נגזר כלל. בפנים נמצא ברייטלינג קליבר 17 בתצורת זמן-בלבד ללא סלסולים. בעוד ברייטלינג בדרך כלל לא מתמקד במורשת תצפיות הצלילה שלהם, ה-SuperOcean החדש מוכיח שכשהם עושים זאת, הם עושים את זה נכון.

האסתטיקה הכללית של ה-SuperOcean החדש ניתנת לזיהוי מיידי הודות למחוג הדקות הגדול והקופסתי בשילוב עם טבעת הפרקים העבה. ז'ורז' קרן, המנכ"ל הנוכחי של ברייטלינג, הוא אישיות חזקה בתעשייה הידועה בכניסות הנועזות שלו וההצהרות הגרנדיוזיות שלו. הוא דמות גדולה מהחיים, והוא מגבה לחלוטין את החזון שלו עבור ברייטלינג עם מכה אחר מכה. המהדורות של ברייטלינג נוחתות באופן עקבי במקום המתוק הזה שבו יש משיכה למיינסטרים, תוך שהם עדיין מספקים את טעמי האספנים והחובבים.

מעצבי ה-Superoceans הוותיקים ביטלו תכונות מיותרות שלא היו חיוניות לצוללנים. טבעת חוגה בעלת ניגודיות גבוהה נוספה לסולם הדקות המכריע ואלות זוהרות שמנמנות שיפרו את הקריאות מתחת למים. ברייטלינג גם החליף את מחוג השניות בכרונוגרף מהפכני מבוסס דקות, שזכה לכינוי "הילוך איטי" מכיוון שלקח שעה לבצע סיבוב מלא של החוגה.

ה-Superocean מהדור האחרון נשאר שעון כלי עם כל תכונות הצלילה הנדרשות, אבל הוא ממוקד יותר לקהל עכשווי. ה-Superocean מהדור האחרון נשאר שעון כלי עם כל תכונות הצלילה הנדרשות, אבל הוא ממוקד יותר לקהל עכשווי. אמנם יש לו מחוג שניות, אבל העיצוב מציע כמה הנהנים למקור.

מחוג הדקות המרובע הייחודי של הסלואו מושן עשה קאמבק, כמו גם סולם הדקות בעל הניגודיות הגבוהה. עיגול ליד קצה המחוג השני מקריץ ל"נקודה" של הסלואו מושן, חלון עגול בשעה 6 שהציג צבעים שונים, תלוי אם הכרונוגרף מבוסס הדקות היה פעיל, מושהה או כבוי.

הקולקציה החדשה משתרעת על ארבעה גדלים (46 מ"מ, 44 מ"מ, 42 מ"מ ו-36 מ"מ) בפלדה, פלדה וזהב וברונזה, בשילוב עם חוגות צבעוניות בלבן, כתום, טורקיז, שחור, כחול וירוק עם מחירים הנעים בין 4,600 דולר ארה"ב ל-6,700 דולר ארה"ב.

גרסאות הברונזה 42 מ"מ ו-44 מ"מ מיוצרות עם סגסוגת מיוחדת עמידה בפני קורוזיה המפתחת פטינה עדינה עם הזמן. הלוח, עם שיבוץ קרמי חסין שריטות, הוא חד-כיווני ברוב הגדלים ודו-כיווני עם מנעול פטנט בדגמי 46 מ"מ. ותוכלו לבחור ברצועת גומי או צמיד מתכת בן שלוש שורות, ששניהם יכולים להיות מיקרו -מותאם עד 15 מ"מ ללבישה מעל מגן פריחה או חליפת צלילה.

ה-Superocean Automatic 42 Kelly Slater, עוצב בשיתוף עם אלוף הגלישה והוא מוגבל ל-1,000 חלקים. ה-Superocean החדש עמיד במים עד 300 מטר (1,000 רגל) עם ידיים רחבות ואינדקסים מצופים ב-Super-LumiNova הזוהרת לקריאות תת-מימית. ברייטלינג קליבר 17 האוטומטי, עם עתודת כוח של 38 שעות בקירוב, מגובה באחריות לשנתיים.

פרטי השעון המלאים

מותג: ברייטלינג סופר אושן

דגם: Superocean (ב-46 מ"מ, 44 מ"מ, 42 מ"מ ו-36 מ"מ)

מספר סימוכין: A17377211A1S1, A17377211A1A1, A17377211C1S1, A17377211C1A1, A17377211O1S1,

או A17377211O1A1

קוטר: 46 מ"מ, 44 מ"מ, 42 מ"מ ו-36 מ"מ

עובי: 12.21 מ"מ

חומר המארז: נירוסטה, פלדה-זהב וברונזה

צבע חוגה: לבן, כתום, טורקיז, שחור, כחול, ירוק

אינדקסים: מיושם

Lume: Superluminova

עמידות במים: 300M

רצועה/צמיד: שתיהן, זמינות צמיד נירוסטה ורצועת גומי

קליבר: ברייטלינג קליבר 17

פונקציות: שעה, דקה, שנייה

קוטר: 25.6 מ"מ

עובי: 4.6 מ"מ

עתודת חשמל: 38 שעות

סלילה: דו כיוונית, אוטומטית

תדר: 28,800vph

מוסמך כרונומטר: מוסמך COSC

תמחור וזמינות

מחיר: החל מ-4,600 עד 6,700 דולר תלוי בדגם.

זמינות: סוחרים מורשים, הבוטיק המקוון של ברייטלינג.

מהדורה מוגבלת: מתוך הדגמים הרבים, ישנה מהדורה מוגבלת אחת, המהדורה המוגבלת של קלי סלייטר (1,000 חלקים).

למידע נוסף על שעוני יוקרה לחצו כאן

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!