fbpx
Connect with us

אודמר פיגה - Audemars Piguet

רויאל אוק פרפטואל קלנדר 41 מ"מ סגול – גונב ההצגה החדש של אודמר פיגה

Published

on

Credit by: Monochrome Watches

גוון אטרקטיבי של סגול בשילוב עם תפאורה של יהלומים בחיתוך בגט ומארז זהב לבן עבור מהדורת בוטיק אקסקלוסיבית זו של Royal Oak Perpetual Calendar 41mm.

היום, אנו מציגים דגם דינמי נוסף בצבע זהב לבן 41 מ"מ עם חוגה סגולה גרנד טפיסרי ומסגרת משובצת יהלומים. מתואר כ'סגול', כפי שניתן לראות מהתמונות, הצבע על החוגה של לוח השנה התמידי של רויאל אלון הוא גוון הרבה יותר חם ומושך של סגול על גבול בורדו.

חלק מהצבעים כמו שחור, כחול ולבן נוטים להיות הצבעים הכי נפוצים בשעוני יד, בעוד שלצבעים אחרים כמו אדום וירוק יש גם קהל רחב. אבל, ישנם כמה גוונים שלא מקבלים מספיק חשיפה בשעוני היד. זה המקרה עבור Royal Oak Perpetual Calendar 41mm עם חוגה סגולה. זה אולי צבע לא נפוץ, אבל הגוונים השונים ש-AP מישמה על השעון הזה העניקו לו גוון בורדו יותר, שמזכיר בקבוק יין משובח.

ההתייחסות החדשה מציעה את הטוב משני העולמות, המשלבת את היכולות הטכניות של המותג וגישת העיצוב הנועזת באופן המגלם במלואו את רוחו של הדגם האהוב. הוא כולל לוח שנה נצחי, המופעל על ידי קליבר 5134 פנימי של AP, אשר פועם בתדר יוצא דופן של 2.75 הרץ, וכתוצאה מכך עתודת חשמל קצרה יותר של 40 שעות בלבד. בהתבסס על הקליבר הדק במיוחד 2121, גובהו הוא 4.3 מ"מ בלבד, מה שמאפשר לשעון לשמור על פרופיל דק.

החוגה המסורתית בדגם Grand Tapisserie שלו משובצת בגימור סגול תוסס המדגיש את הניגודיות של ארבעת החוגות המשנה. מופעל על ידי תנועת Caliber 5134 הביתית של Audemars Piguet, לוח השנה התמידי של Royal Oak כולל לוח שנה נצחי עם פונקציות שבוע, יום, תאריך, ירח אסטרונומי, חודש, שנה מעוברת ושעות/דקות. ניתן לראות את הפעולה הפנימית המוקפדת של המנגנון דרך מארז אחורי ספיר שקוף. יחד עם צמיד אלגנטי זהב לבן 18 קראט וסוגר מתקפל AP, Audemars Piguet מוסיפה גם שתי רצועות גומי נוספות בשחור ובסגול.

מארז השעון

המארז בגודל 41 מ"מ עשוי מזהב לבן 18 קראט עם משטחים מוברשים והדגשים מלוטשים. כל הגימורים האלו משתרעים על הצמיד המשולב ומספקים מראה מגובש וסולידי מאוד.

למארז מותקן הלוח המתומן הייחודי של AP עם גימור מוברש סאטן אנכי ושמונה ברגים חשופים. בנוסף, בין כל בורג יש סה"כ 32 יהלומים בחיתוך בגט, הוספת ניצוץ נוסף שמתעצם בעת אינטראקציה עם מקורות אור ברורים.

בצד האחורי יש גב נרתיק שקוף, המאפשר מבט על הפעולות הפנימיות של התנועה המכנית. הוא כולל רוטור זהב פתוח 22 קראט עם גימור "Côtes de Genève".

הוא מגיע מצויד בכתר-הגדרה המעוטר בלוגו של AP. הכל מכוסה בגביש ספיר אטום. עמידות למים יכולה להגיע עד 20 מטר (65 רגל). הזמן מוצג על חוגה סגולה בדפוס החתימה Audemars Piguet "Grande Tapisserie" עם סמני מדדי שעה מיושמים בזהב לבן 18 קראט. החוגה המלאה מחלחלת בגוונים משתנים של סגול, ממרכז בורדו יותר, ועד לגוון כהה יותר סביב אזור האוגן.

מסביב ללוח הפנימי המסתובב המשופע הוא גוון סגול כהה יותר עם שילוב של מספרים זוגיים ונקודות עבור המספרים האי-זוגיים המסמנים את ציוני השבוע. כל עוד המשתמש שומר על השעון כרוך במלואו, לוח השנה התמידי לא ידרוש תיקון עד 2100.

הצבע הסגול

Audemars Piguet הוא חסר פחד בכל מה שקשור לצבע, וסגול, בואו נודה, הוא צבע לא נפוץ במיוחד. בשנת 2018, היא הציגה דגם RO Extra-Thin Tourbillon עם חוגה סגולה וצעקנית, ואחריו RO Chronograph עם מארז זהב לבן חלבי וחוגה סגולה באותה מידה שנה לאחר מכן. 

הגוון הנדיר הזה של סגול משמש ללא הבחנה על פני החוגה, כולל דלפקי לוח השנה. כדי להדגיש את הדלפקים הסגולים, אלה ממוסגרים עם עיגול בגוון רודיום וחושפים אזורים חלקים עם סימונים לבנים כדי לבלוט על רקע דוגמת הגרנד טפיסרי הקלאסי על החוגה. כמו כל הדגמים מאז מתיחת הפנים של 2015, ציון השבוע מודפס על האוגן המשופע ומסומן על ידי יד מצביע עם קצה חץ. פונקציות לוח השנה מסודרות עם חודשים ושנה מעוברת בצהריים, תאריך ב-3, שלבי ירח ב-6, ויום בשבוע בשעה 9. סמני השעות המוחלים מזהב לבן והידיים רויאל אלון מזהב לבן מטופלים בציפוי זוהר.

ללוח השנה הנצחי של רויאל אלון 41 מ"מ האחרון יש מארז זהב לבן 18 קראט עם גובה דק של 9.5 מ"מ. מוצגים עם צמיד זהב לבן תואם, המארז והצמיד מזהב לבן מעובדים בגימור בעבודת יד עם שיפוטים מוברשים ומלוטשים סאטן. השעון מגיע גם עם שתי רצועות גומי נוספות בצבעי שחור וסגול. תכונה ייחודית נוספת של דגם זה היא מסגרת זהב לבן משובצת יהלומים שעדיין מציגה את שמונת הברגים המשושים הנראים לעין שהם תכונת אישיות כה חיונית של רויאל אלון. משובץ 32 יהלומים בחיתוך בגט (החיתוך הגברי ביותר ליהלומים, לדעתנו), הלוח האיקוני בעל שמונה צדדים פולט ניצוץ דיסקרטי.

מחיר השעון

מהדורת זהב לבן זו של Royal Oak עם חוגה סגולה ולוח משובץ יהלומים (reference 26598BC.ZZ.1220BC.01) זמינה אך ורק באתר של אודמר פיגה, והמחיר הוא על פי בקשה. למידע נוסף, בקר בכתובת audemarspiguet.com.

לעוד על שעוני אודמר פיגה

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!