fbpx
Connect with us

רולקס - Rolex

רולקס ואייפון בפרויקט יוצא דופן – אייפון 14 עם שעון רולקס זהב מובנה

Published

on

Image credit: Caviar

ה-iPhone 14 Pro Max הוא כבר אחד הסמארטפונים היקרים בעולם כרגע, הודות לתג המחיר הגבוה שלו. אבל התמחור של אפל של ה-iPhone 14 Pro Max ייראה קטן כשתשמע את המחיר של הגרסה החדשה של הטלפון של אפל, שמגיע ארוז עם שעון רולקס!

מעצבים מ- Caviar, הידועים בייצור מכשירי אייפון ואביזרים מפוארים בהתאמה אישית, עיצבו אייפון 14 פרו עם שעון רולקס קוסמוגרף דייטון יוקרתי מזהב צהוב על הפאנל האחורי שלו. שעון הרולקס מגיע עם שמונה יהלומים ועולה סכום עתק של 133,420 דולר.

אם הרולקס והיהלומים לא הפכו את הגרסה הזו של אייפון 14 פרו למוצר בלעדי, יש בעולם רק שלושה טלפונים כאלה של אפל במהדורה מוגבלת הנושאים שעון זהב רולקס דייטונה מאחור, מה שהופך אותו לדבר נדיר בפני עצמו. קוויאר ידוע בכך שהוא נותן סיבוב יוקרתי למוצרי טכנולוגיה פופולריים.

"שעון הרולקס אינו התוספת היחידה לאייפון, אלא חלק מקומפוזיציה אמנותית שעושה מחווה להיסטוריה של אוסף רולקס דייטונה", אמרו ב- Caviar.

כעת בחזרה ל-iPhone 14 Pro המותאם אישית, שעון הרולקס על גבו פונקציונלי לחלוטין עם חוגות ומתגים של לוח מחוונים זהב 18K, המיועדים רק לתוכנית.

קוויאר אמר שהפעם המטרה הייתה אייפון 14 פרו מרשים עם שעון רולקס מוטבע בגוף. "גולדן רולקס דייטונה היא יצירת אמנות בפני עצמה. ועכשיו היא משתלבת עם הסמארטפון האחרון של אפל, שהוא אולי ההמצאה הרלוונטית ביותר של האנושות כרגע – יצירה מונומנטלית באמת", אמרה החברה באתר האינטרנט שלה.

Rolex Daytona בגב האייפון 14 Pro מגיע עם מנגנון תמידי, כרונוגרף מכני, סלילה אוטומטית וכתר מתפתל. "המתגים פונקציונליים, אבל רק למטרות דקורטיביות", הוסיף קוויאר.

אייפון 14 עם שעון רולקס זהב מובנה יעלה לך רק 135,000 דולר

מרגישים מפוארים? השעון המוטמע באייפון הזה הוא Rolex Cosmograph Daytona מוזהב עם שמונה יהלומים.

כעת תוכלו לקנות אייפון 14 פרו מקס עם שעון רולקס מוטבע בגוף תמורת 135,420 דולר (כ-188,966 ליש"ט, 214,000 דולר אוסטרלי), הודות למעצבים ב-Caviar, אתר מתנות מפואר הידוע בשינוי פריטי יומיום באמצעות מיתוג יוקרתי. אייפון 14 Pro Max רגיל עולה 1,099 דולר.

הרולקס המובנה באייפון הוא רולקס קוסמוגרף דייטונה מזהב צהוב המתאפיין בשמונה יהלומים. הרעיון של קוויאר היה לשלב את החדשנות של סמארטפון עם שעון אגדי למוצר שהוא אפילו יותר אייקוני.

"אומני קוויאר שואפים להתעלות כל הזמן על ההישגים שלהם", נכתב ברישום הקוויאר לשעון. "הפעם היעד היה אייפון 14 פרו מרשים עם שעון רולקס מוטבע בגוף. רולקס דייטונה הזהב הוא יצירת אמנות בפני עצמה. כעת הוא משולב עם הסמארטפון האחרון של אפל, שהוא אולי ההמצאה הרלוונטית ביותר של האנושות כרגע".

קוויאר נשלח לכל העולם ואומר שהמוצר החדש והצנוע שלך יישלח אליך תוך יום עד חמישה ימי עסקים. יש רק שלושה זמינים, אז התחל לחסל מתנות מרשימת הקניות שלך לחג עכשיו.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!