fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

שעון ברייטלינג לגבר

Published

on

שעון ברייטלינג לגבר

www.breitling.com

שעוני ברייטלינג עומדים היום בסמל האיכות הטובה ביותר בתעשיית השעונים. למעשה, החברה הזו היא אחת המובילות במונחים של תעשיית השעונים. שעוני ברייטלינג מייצרים שעונים באיכות מעולה מאז 1884. המעצב הראשי של חברה זו הוא גרמני שיש לו אהבה עזה לטיסה ופיתח תשוקה ליצור שעון בעל פונקציונליות כפולה. כתוצאה מכך, הוא יצר מנגנון כרונוגרף שלא רק מודד זמן אלא גם יכול לבצע פונקציות שונות אשר שימושיות בכל הנוגע לניווט ותעופה. כרונוגרף זה ידוע בשם Navitimer Chrono. לשעון זה יש את הפונקציות החשובות ביותר הדרושות בעת שימוש בשעון זה.

במשך שנים רבות, לשעוני ברייטלינג הייתה הצלחה רבה בייצור שעונים שימושיים מאוד אלה שזוכים להכרה רבה על ידי תעשיית השעונים. כיום, לחברה זו יש שלושה מותגים שונים; שעוני ברייטלינג, שעוני ברמונט ושעוני המילטון.

שעוני ברייטלינג תורמים לביצוע שינויים משמעותיים בחיינו מאז 1884. הם יצרו שעונים שהפכו ל"חובה" בכל קולקציית גברים, במיוחד כאשר הם מחפשים שעון איכותי. שעונים אלה מעוצבים עם עיצובים אטרקטיביים שבוודאי יגרמו לראשים להסתובב. הם גם מאוד פונקציונליים, מעולים באיכות, ויש להם מחיר סביר מאוד.

שעוני ברייטלינג שונים משאר המותגים מכיוון שהם לא מעוניינים לייצר שעונים שרק נראים טוב אלא גם כאלה שטובים למשתמש. גם שעוני ברייטלינג אינם מוכוונים מדי לעסק. הם לא מייצרים הרבה שעונים עם עיצובים פשוטים. במקום זאת, הם מייצרים מספר קטן של שעונים איכותיים המשווקים לשוק העליון.

עיצוב שעוני ברייטלינג לגברים

מותג השעונים ברייטלינג הוא יצרן שענים פופולרי ומוערך וכבר עשרות שנים. הסיבה לכך היא שהמותג מעצב ומייצר בעקביות שעונים בעלי אסתטיקה ללא דופי ואומנות מדהימה.

רוב עיצובי ברייטלינג מכוונים לטייסים, עם חוגה מסתובבת עם תכונות ייחודיות רבות. לכן, כל מוצר שלהם משדר יופי סולידי וטמפרמנטלי המתאים מאוד לגברים. לדוגמה, שעוני Breitling Navitimer או Chronomat מדורגים כקלאסיקה בעולם.

ברייטלינג היא יצרנית שענים שוויצרית שנוסדה בשנת 1884. היא מעצבת ומייצרת שעונים הידועים ברמת הדיוק, הדיוק והעמידות הגבוהים שלהם. החברה ידועה גם בייצור שעוני כרונוגרף איכותיים. רוב קו המוצרים שלה מורכב מצוללים, שעוני כרונוגרף ודגמים אחרים בעלי אוריינטציה גברית.

ברייטלינג לא ידועה בייצור דגמים כלשהם שנחשבים תת סטנדרטיים, כך שאם אתם מחפשים איכות, זהו אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שכדאי לכם להסתכל עליהם.

שעוני ברייטלינג לגברים משדרים שפע של יוקרה

כמובן, בסופו של יום, ברייטלינג הוא רק שעון בבסיסו. עם זאת, ישנו אלמנט אחד שמפריד בין שעוני היוקרה הללו לבין חלק מהמתחרים הנמוכים יותר – והוא היוקרה. יוקרה היא גורם אחד של ברייטלינג ללא ספק בפינה שלו שהוא אחד ממותגי השעונים הוותיקים בעולם, החל משנת 1884. כן, זה נכון – ברייטלינג כיום בת 137 שנותנת לו הרבה מאוד מורשת ויוקרה . כמו כן, לא מזיק שמקור החברה נובע מבירת השעונים בעולם – שוויץ.

ברייטלינג גם בנתה מוניטין פנטסטי ליצירת שעוני כרונוגרף יוקרתיים, שהיו כרטיס הביקור שלה מאז ההתחלה. בגלל המוניטין הזה, ברייטלינג מועדפת בקרב צוללנים וטייסים. זה נע בין חובבים למקצוענים, שכן לשעוני ברייטלינג יש מעמד מכובד במעגלים אלה.

היכן מיוצרים שעוני ברייטלינג?

שעוני ברייטלינג מיוצרים בשוויץ. החברה מפורסמת בשעונים הייחודיים שלה, וידועה בתור אלופת המותג של דיוק וחדשנות. מאז נוסדה החברה בשנת 1895, יש לה יותר מ-50 שנות מצוינות ומוניטין רב. כיום היא אחת מחברות השעונים המוערכות בעולם. אבל איך היא מייצאת את מוצריה? היכן ממוקמים המפעלים שלה? ומה השמות שלהם?

 קצת היסטורה, חברת ברייטלינג רכשה ב-1931 את חברת השעון קולומבוס, ששכנה בשדרות קלינטון 4620 בקליבלנד הייטס, אוהיו. עד מהרה החל מפעל זה לייצר שעוני ברייטלינג תחת השם קולומבוס.

החברה הקימה קו ייצור במפעל שלה בשדרת קלינטון בשנת 1932. מפעל זה היה מצויד בארבע מכונות אוטומטיות לייצור שעונים שהיו מסוגלות לעבוד בו-זמנית, ולכל אחת מהן צריח משלה. חלקי השעונים לשעונים אלו נעשו בעבודת יד והורכבו על ידי שני אנשים בלבד.

חברת ברייטלינג המשיכה להרחיב את פעילותה בארה"ב באפריל 1956 כאשר רכשה את חברת השעונים האמריקאית בפנסילבניה אשר לאחר מכן שונה שמה ל-Breitling Manufacturing Company Inc. לאחר מכן עברה החברה למתקן חדש בהמילטון הסמוך בשם "ברייטלינג פארק", אשר נבנה מהיסוד על ידי אדריכל פיטסבורג וקבלן מקליבלנד בעלות של 9 מיליון דולר.

כמה דגמים מייצרת ברייטלינג?

ברייטלינג מייצרת שעונים לגברים ולנשים במגוון סגנונות. ניתן למצוא את השעונים הפשוטים יותר שלהם במספר דגמים שונים בעוד שהחלקים היקרים והמסובכים יותר שלהם ממוקמים רק בדגמים ספציפיים. לכל אחד מהשעונים הללו יש סגנון ועיצוב ייחודיים.

ברייטלינג מייצרת שעוני יד לגברים במגוון סגנונות, כולל אוטומטיות, כרונוגרפים, הידרו-פניאומטיקה, נאוויטימרים, טייסים וסגנונות רבים אחרים. ישנם מספר עיצובים שונים שתוכלו לבחור מהם.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!