fbpx
Connect with us

שעוני יוקרה

שעונים שווצרים לגבר, למה לקנות ומה היתרונות?

Published

on

שעונים שווצרים לגבר

Credit: www.victorinox.com

שעונים שווצרים לגבר הם השילוב המושלם של פונקציונליות ואופנה כאחד, הם יכולים להוסיף ערך רב לחיים שלך, תוך כדי מראה יפה יותר ולבוש היטב לכל אירוע בו זמנית.

שעוני היד הפשוטים היו פעם חלק פונקציונלי מהחיים של כולם, אבל הם התחילו להתפוגג הודות להכנסתם של טלפונים חכמים. עם זאת, שעוני יוקרה הם פלח אחד של תעשיית השעונים המודרנית שלמעשה ראה עלייה בהשקעות וברווחים. הסיבה לכך היא ששעונים הם יותר מסתם פריטים פונקציונליים בימינו, הם משמשים כהצהרה אופנתית על ידי אנשי עסקים וסלבריטאים באותה מידה.

בכל הנוגע להשקעה בשעוני יוקרה, לשעונים השוויצרים יש את מקומם הקבוע בראש סדר העדיפויות של אנשים שאוהבי שעונים ויודעים לצפות. אבל למה השעונים השוויצרים כל כך פופולריים? היום, נבין את הסיבה על ידי הסתכלות על היתרונות של השקעה בשעוני יוקרה שוויצרים.

מה המשמעות של "תוצרת שוויץ"?

כשמדברים על שעונים, המונח "תוצרת שוויץ" מתייחס ספציפית לאופן שבו המכשיר בנוי. כמאסטרים של תנועת קוורץ, שעונים שוויצרים משתמשים בסוללות כדי לשלוח אותות חשמליים דרך גביש קוורץ, ויוצרים רעידות שמניעות את המחוגים בהתמדה. זו נחשבת לאחת הדרכים המדויקות והאמינות ביותר לדעת זמן.

שעונים הביטוי גם מציין שהשעון הורכב, נבדק ואושר בשוויץ. על פי החוק, כל שעון המיוצר או נבדק על ידי חברות שוויצריות חייב לכלול את הכיתוב "תוצרת שוויץ". מותגי שעונים אחרים אינם יכולים להשתמש במונח באופן חוקי מבלי לעמוד בקריטריונים הללו, גם אם השעונים שלהם פועלים באותו אופן.

למה לקנות שעון שוויצרי לגבר?

אז, זה מה שמגדיר שעון כ'תוצרת שוויץ'. אבל, נותרת השאלה מדוע שעון 'תוצרת שוויץ' נתפס כעולה ורצוי בהרבה בהשוואה לכל שאר השעונים בשוק. אתה רק צריך לחשוב על המותגים רולקס ואומגה כדי לדעת שהחותמת 'תוצרת שוויץ' קודמת לכל השאר. אבל, מהן הסיבות הקונקרטיות לכך?

הסיבה הראשונה לכך ששעונים 'תוצרת שוויץ' איכותיים יותר היא בגלל הסטנדרט של המנגנון שלהם. גלגלי שיניים מתכת משמשים. הם מיוצרים בעבודת יד וניתנים לשירות – כלומר אתה יכול להשתמש בשעון 'תוצרת שוויץ' במשך כל החיים – או כמה! הרכיבים ופיני הקישור עשויים מחומרים חזקים יותר. שעונים סטנדרטיים מיוצרים בדרך כלל עם חלקי פלסטיק שלא ניתן להשוות.

סיבה שנייה גדולה לכך שלשעונים 'תוצרת שוויץ' יש מוניטין טוב כל כך, היא שהם עשויים כמעט תמיד מפלדה כירורגית 316L. זוהי פלדה בדרגה גבוהה, חזקה מבחינה מתכתית, בעלת עמידות גבוהה יותר בפני חומרי קורוזיה – הן ממקור תעשייתי והן ממקור ביולוגי. המשמעות היא ששעונים 'תוצרת שוויץ' הם בעלי הסיכוי הנמוך ביותר להכתים והם פחות רגישים לבלאי. הם גם היפו-אלרגניים – מושלם עבור אנשים שיש להם אלרגיות לסגסוגות נחותות.

כרטיס ביקור גדול נוסף של השעון "תוצרת שוויץ" הוא שהם עשויים בדרך כלל עם קריסטל ספיר כ"פנים" שלהם. לפיכך, הם עטופים בחומר בעל קשיות קיצונית (9 בסולם Mohs). זה הופך שעון 'תוצרת שוויץ' לעמיד בפני שריטות להפליא. למעשה, הם לא צריכים לשרוט ברוב התנאים הרגילים – גם אם אתה לוקח להם מפתח לרכב. לעומת זאת, שעונים סטנדרטיים שאינם 'תוצרת שוויץ' משתמשים רק בגביש מינרלי מוקשה שהוא הרבה יותר זול והרבה יותר רך. אז אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו.

היתרונות של שעון שוויצרי לגבר

שעוני יד זמינים במגוון אינסופי של עיצובים ומותגים, ותוכלו לבלות שנה בקריאה על כל שעוני היד ואיך כמה מהם בולטים מהשאר, אבל זה יהיה יותר מדי עבודה בשביל לקנות רק שעון אחד. זו הסיבה שאספנו עבורכם את כל היתרונות של רכישת שעונים שוויצרים.

  • איכות בנייה מדהימה

אחת הסיבות העיקריות לכך ששעונים שוויצרים הפכו לשם בעל מוניטין בתעשיית שעוני היד היא מכיוון שכולם מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר של מקצועיות ואומנות. בעלי המלאכה המיומנים מייצרים שעונים שוויצרים שבאמת מחזיקים מעמד לאורך זמן, אז, ניתן לסמוך על המקצועיות שלהם ולהשקיע בשעון שוויצרי טוב כמו טדי בלדסאר.

  • רכיבים איכותיים ביותר

האומנות האמיתית בקניית השעון הנכון אינה בעצם בחירת השעון לפי המראה שלו. אבל תצטרך לשקול את איכות הרכיבים המשמשים בשעון זה כדי להעריך את איכותו בפועל.

שעונים שוויצרים לוקחים את ההובלה כבר מההתחלה כשמסתכלים על לוח השעונים. זכוכית השעון עשויה בדרך כלל מקריסטל ספיר בשל חוזקם הידוע ועמידותם לשריטות. תוכלו למצוא כל רכיב בודד של שעון שוויצרי שנעשה במקצועיות ובמסירות לפרטים ואיכות. שעונים שוויצרים ידועים גם בעלי דיוק גבוה, זו הסיבה שאנשים מוציאים מאות אלפים בכדי לקנות שעון מתוצרת שוויץ.

  • אֲרִיכוּת יָמִים

אחד הדברים העיקריים שגורמים לשעונים שוויצרים להצדיק את תג המחיר הגבוה שלהם הוא העובדה שהם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. זאת אם תטפלו כראוי בשעון שלכם בטווח הארוך. שעונים אלה עשויים לעלות לך קצת יותר בהתחלה, אבל אתה תקצור את היתרונות שלהם עוד הרבה זמן. אריכות ימים היא איכות שכדאי לצפות לה גם כשאתה מוציא אלפים רק כדי לקנות שעון אחד. שעון שוויצרי – אדיר ביופיו ובאורך החיים שלו, ניתן גם לקנות בפחות, ולא כל שעון איכותי עולה אלפים. אז, שקול לקנות אחד ולראות את האיכויות שלהם בעצמך.

  • שימור ערך

סוגים רבים של תכשיטים מאבדים מערכם עם הזמן והשימוש. עם זאת, בשל החומרים והאמינות שלהם, זה לא המקרה עבור שעונים שוויצרים. יש להם גם ערך משמעותי וערך מכירה חוזר, לא משנה בני כמה הם.

שעונים שוויצרים לגבר

השוויצרים הם למעשה שם נרדף לייצור שעונים. אחרי הכל, הם מייצרים ביד את שעוני העילית שלהם במשך מאות שנים (בסופו של דבר עוקפים את הגרמנים וההולנדים, שהקימו את הענף). למרות שכמעט בלתי אפשרי לטעות בכל שעון שוויצרי במונחים של שמירת זמן בסיסית, הפרטים והפריחה משתנים, מגודל מארז ומתכת ועד לחידושים טכניים כדי להתאים לצלילה, טיסה וסתם חיי היומיום. להלן, 12 מותגי שעונים שוויצרים לגברים המעוניינים לבנות את הקולקציה שלהם עם הטובים ביותר.

Reverso Classic Duoface, 42 MM

לפי הסיפור, הרוורסו פותח בשנת 1931 לאחר שקצין צבא בריטי, ששבר את זכוכית השעון שלו במהלך משחק פולו בהודו, אתגר את ז'אק-דיוויד לקול להמציא עיצוב שעון שיוכל לשרוד ספורט דומה מַאֲמָץ. לקולטר הגיעה עם הדגם הזה, שפניו מתהפכים כדי להגן על חזית השעון, בין היתר, מפטישי פולו תועים. זה הפך לאחת החתימות של המותג, ועדיין בולט בעולם של צפייה עגולה.

Altiplano Ultimate Concept Watch, 41 MM

כאחד השעונים האוטומטיים הדקים בעולם, ה-Altiplano Ultimate 910P של פיאז'ה הוא בעובי של 4.3 מ"מ בלבד (תנועת השעון נראית דרך המארז שלו). לרגל יצירת השעונים השוויצרית, מהדורה זו מוקדשת לכפר La Côte-aux-Fées, שבו נוסדה פיאז'ה.

Fifty Fathoms Tourbillon 8 Jours, 45 MM

בלנקפיין הוסיפה שני שעוני צוללן חדשים לקו ה-Fifty Fathoms הקלאסי שלה, אחד מטיטניום (מוצג) ואחד בזהב אדום. הטיטניום מקל על השעון האוברסייז ומציע עמידות רבה יותר, מושלם לגבר שאוהב לענוד את השעון שלו כל יום.

Globemaster Co-Axial Master Chronometer, 39 MM

כדי להיות מאסטר כרונומטר מוסמך, השעונים של אומגה חייבים לעבור 25 ימי בדיקה, מה שהופך אותם למדויקים להפליא. הפוך אותו והמארז האחורי כולל מדליון מצפה הכוכבים המרכזי, סימן של דגמי קונסטלציה מאז 1952.

Day-Date, 40 MM

שעון ה-Day-Date של רולקס נקרא כך מכיוון שבשנת 1956 (כלומר, הרבה, הרבה לפני שהיומנים היו במרחק קצר משם) הוא היה הדגם הראשון שכתב את היום בשבוע. אבל שימו לב שזה לא השעון היומי הממוצע שלכם, הוא מתהדר במארז פלטינה ורצועה עם חוגה כחולה קפואה.

Classique Tourbillon Extra-Plat Anniversaire, 41 MM

Breguet מחזיק בהבחנה בכך שהוא הוקם על ידי ממציא הטורבילון, תסבוכת השעונים הנלחמת בהשפעות הכבידה על שמירת הזמן שחוללה מהפכה ביצירת שעונים משובחת. כדי לחגוג את השנה ה-220 להמצאה זו, Breguet הוציאה סדרה מוגבלת של 35 שעוני יום השנה, עם פרטים בעבודת יד והאגדה "Anniversaire 1801–2021" על החבית.

Carrera Automatic, 39 MM

מהדורת הנירוסטה הזו היא חלק ממהדורה משנת 2021 שמציעה מגוון מידות, למי שמרגיש חזק לגבי מארז גדול או קטן (יתרון לנשים שאוהבות לשאול סגנונות גברים). זהו שעון קליל שמיועד לכל מי שרוצה משהו לחגור וללבוש כל יום.

Longines Heritage Classic, 38.5 MM

שעון כניסה מושלם, Heritage Classic של Longines נעזר בדגמים שלו משנות ה-1900 כדי ליצור סגנון נקי ופריך. השניות הקטנות בשעה 6 מסומנות במעגלים קונצנטריים ומספרים מסומנים בבירור יוצרים שעון פשוט מרענן.

Veuve Clicquot Polo Ceramic, 44MM

Hublot חשפה את דגם הקרמיקה החדש הזה בשחור, ניחשתם נכון, בטורניר Veuve Clicquot Polo Classic באוקטובר האחרון. זוהי המהדורה הרביעית של השעון ומגיעה עם רצועות תנין שחורות או צהובות, קריצה לצבעים של התוויות של Veuve Clicquot.

Royal Oak Selfwinding Flying Tourbillon, 41 MM

האודמארס פיגה רויאל אלון האגדי חוגג השנה חמישים שנה להיווסדו. הטורבילון המעופף מודגש בשעה 6 על חוגה כחולה חרוטה להפליא שנקבעה במארז וברצועה מפלדת אל חלד.

Reference 5204R – Grand Complications, 40 MM

הכרונוגרף החדש של Split-Seconds מעניק לאחד הסיבוכים הגדולים המבוקשים ביותר של Patek מראה רענן עם מארז זהב ורוד 18 קראט וחוגה אפור צפחה עם רצועה תואמת

Patrimony Retrograde Day-Date, 42.5 MM

בהשראת עיצובים של שנות ה-50, שעון השמלה הקלאסי של Vacheron Constantin (כלומר, הוא משתלב ממש טוב עם חליפה) עם תצוגת יום ותאריך בדירוג רטרוגרדי, מתעדכן השנה במארז זהב לבן.

רוצים לדעת עוד על שעוני יוקרה? לחצו כאן

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!