fbpx
Connect with us

מותגי שעונים

ריצ'רד מיל RM 27-05: השעון הקל ביותר בעולם (שוב)!

Published

on

RM 27-05

ריצ'רד מיל, המותג השוויצרי היוקרתי, הכריז לאחרונה על השקת ה-RM 27-05 רפאל נדאל, שעון יד מהפכני המהווה את שיאה של סדרת השעונים הקלים במיוחד שפותחה בשיתוף עם אגדת הטניס הספרדי. שעון זה מסמן נקודת ציון משמעותית בתחום שעוני היוקרה, תוך שהוא דוחף את גבולות הטכנולוגיה והעיצוב.

במשקל של 11.5 גרם בלבד (ללא הרצועה), ה-RM 27-05 מציב רף חדש בתחום השעונים הקלים. זהו הישג מרשים המדגיש את המחויבות של ריצ'רד מיל לחדשנות ולמצוינות הנדסית. השעון משלב טכנולוגיות מתקדמות וחומרים חדשניים כדי להשיג את משקלו הזעיר, מבלי להתפשר על עמידות או דיוק.

אחד החידושים המשמעותיים ב-RM 27-05 הוא השימוש בחומר Carbon TPT B.4. חומר זה, שפותח במשך חמש שנים על ידי North Thin Ply Technology, מציע יחס חוזק-משקל משופר ביחס לחומרים קודמים. לפי ריצ'רד מיל, החומר החדש צפוף ב-4% יותר, הסיבים קשיחים ב-15% יותר, והשרף חזק ב-30% יותר מאשר בתרכובות הקרבון הקודמות.

RM 27-05
RM 27-05

העיצוב החד-גופי של השעון מהווה חידוש נוסף. בניגוד לשעונים קודמים של המותג, שהיו מורכבים משלושה חלקים נפרדים, ה-RM 27-05 מיוצר מיחידה אחת שלמה. גישה זו לא רק מפחיתה את המשקל, אלא גם משפרת את העמידות הכוללת של השעון.

המנגנון, RM27-05, הוא התפתחות של המנגנון הדק במיוחד שפותח עבור ה-RM UP-01 Ferrari. הוא כולל טורבילון מעופף ומחסנית קפיץ "מעופפת", המדגימים את רמת התחכום הגבוהה של השעון. למרות משקלו הקל, המנגנון מציע רזרבת כוח של 55 שעות ופועם בתדירות של 21,600 פעימות לשעה.

השעון הקל ביותר בעולם
השעון הקל ביותר בעולם

מבחינת ביצועים, ה-RM 27-05 מרשים לא פחות. הוא מסוגל לעמוד בתאוצות של עד 14,000 ג'י, מה שהופך אותו לאחד השעונים העמידים ביותר בשוק. עם זאת, יש לציין כי עמידותו למים מוגבלת ל-10 מטרים בלבד, פשרה הכרחית לאור משקלו הקל במיוחד.

ריצ'רד מיל מתאר את ה-RM 27-05 כ"פסגת השיא" של סדרת השעונים הקלים במיוחד. זוהי הצהרה משמעותית, המרמזת על כך שהמותג עשוי לפנות לאתגרים חדשים בעתיד. עם זאת, אין ספק כי שעון זה מייצג את פסגת ההישגים הטכנולוגיים של החברה בתחום זה.

כמצופה משעון ברמה זו, ה-RM 27-05 מגיע במהדורה מוגבלת של 80 יחידות בלבד, במחיר של כמיליון פרנק שוויצרי לפני מיסים. אם אתם תוהים כמה זה יוצא בשקלים – קצת מעל 4 מיליון שקלים …

מחיר זה משקף לא רק את הטכנולוגיה המתקדמת והחומרים היקרים, אלא גם את מעמדו של ריצ'רד מיל כמותג העילית בתחום השעונים הקלים במיוחד.

לסיכום, ה-RM 27-05 רפאל נדאל הוא יותר מסתם שעון – הוא הצהרה על היכולות של הנדסת שעונים מודרנית. עבור אספנים ואוהבי שעונים, זהו ללא ספק פריט שיעורר עניין רב בשנים הקרובות.

מוזמנים להכיר יצירות מופת נוספות באתר של ריצ'רד מיל.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!