fbpx
Connect with us

Uncategorized

שאנל מציגה את שעון Première Sound: שעון משולב אוזניות ב-60 אלף ש"ח

Published

on

שאנל מציגה את שעון Première Sound

בעולם האופנה והיוקרה, מעטים המותגים שמצליחים לשמור על רלוונטיות ולהפתיע את קהל לקוחותיהם לאורך עשרות שנים. שאנל, בית האופנה הצרפתי המיתולוגי, מוכיח שוב כי הוא אחד מאותם מותגים נדירים. לאחרונה, החברה הכריזה על השקת שעון הפרמייר סאונד – יצירה ייחודית המשלבת אלגנטיות, פונקציונליות וחדשנות באופן מפתיע ומרגש.

שאנל, שנוסדה בשנת 1909 על ידי גבריאל (קוקו) שאנל, היא סמל לאלגנטיות צרפתית ולחדשנות באופנה. החברה, שהחלה את דרכה כחנות כובעים קטנה בפריז, הפכה במהלך המאה ה-20 לאחד ממותגי היוקרה המובילים בעולם. שאנל ידועה בזכות הבושם המפורסם שלה, שאנל מספר 5, חליפות הטוויד האייקוניות, ותיקי העור המרופדים. כעת, החברה מוסיפה פרק חדש להיסטוריה המפוארת שלה עם השקת שעון הפרמייר סאונד.

שאנל מציגה את שעון Première Sound
שאנל מציגה את שעון Première Sound

שעון הפרמייר סאונד הוא למעשה הרחבה של קו שעוני הפרמייר, שהושק לראשונה בשנת 1987. קו זה, שהפך לרב מכר של החברה, מבוסס על צורת הפקק של בקבוק הבושם שאנל מספר 5. הפקק עצמו שאב השראה מצורתה של כיכר ונדום בפריז, מקום מפגש למותגי היוקרה והתכשיטנים המובילים בעולם.

החידוש המרכזי בשעון הפרמייר סאונד הוא שילובן של אוזניות חוטיות בשרשרת השעון. זהו מהלך נועז המשלב אופנה וטכנולוגיה באופן מקורי ומפתיע. האוזניות, או ליתר דיוק מוניטורים תוך-אוזניים (IEMs), משתלבות בחוליות השרשרת באופן אלגנטי, כך שהן הופכות לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל.

העיצוב של השעון עצמו נשאר נאמן לקו המקורי של הפרמייר. הוא מגיע בקופסה מוארכת בצורת מתומן, עשויה מפלדה מצופה זהב. מנגנון הקוורץ שבתוכו מספק דיוק מרבי, במיוחד בהשוואה למנגנונים מכאניים. השרשרת, שהיא ארוכה יותר מהגרסאות הקודמות, מאפשרת לענוד את השעון כשרשרת לצוואר. היא עשויה מפלדה מצופה זהב ומשולבת בעור שחור, בדומה לרצועות הכתף של תיקי שאנל המפורסמים.

שעון + אוזניות ב-60 אלף ש"ח?
שעון + אוזניות ב-60 אלף ש"ח?

האוזניות עצמן מעוצבות בצבעי שחור וזהב, תואמים לעיצוב הכללי של השעון. על כל אחת מהן מוטבע סמל שאנל זעיר, מכוסה ספיר. הכבל כולל שלט רחוק המאפשר שליטה בפונקציות המוזיקה והטלפון. באופן מפתיע, שאנל בחרה להשתמש בטכנולוגיה "ישנה" יחסית – הכבל מסתיים בתקע 3.5 מ"מ סטנדרטי. עם זאת, השעון מגיע עם מתאמים המאפשרים חיבור לשקעי Lightning ו-USB-C.

הבחירה באוזניות חוטיות, במקום אוזניות אלחוטיות, היא מעניינת במיוחד. בעוד שהיא עשויה להיראות כצעד אחורה מבחינה טכנולוגית, היא למעשה פרקטית מאוד. היא מאפשרת להימנע מהצורך בסוללות נטענות, שיש להן אורך חיים מוגבל, ובכך מאריכה את חיי המוצר. יתרה מזאת, האוזניות ניתנות להסרה, כך שניתן להשתמש בשעון גם כשעון צוואר רגיל.

שעון הפרמייר סאונד אמנם לא מגיע במהדורה מוגבלת, אבל סביר להניח שלא תראו יותר מדי אנשים מסתובבים איתו ברכבת ישראל שומעים את השיר האחרון של קרן פלס – עם תג מחיר העומד על כ-16,000 דולר, כ-60 אלף שקלים, מדובר ללא ספק במוצר לאלפיון העליון.

עם זאת, עבור חובבי המותג ואספני השעונים, זוהי הזדמנות לרכוש פריט ייחודי המשלב את המסורת והחדשנות של שאנל.

לסיכום, שעון הפרמייר סאונד של שאנל הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו מותג יוקרה יכול להמשיך להתחדש ולהפתיע. הוא משלב באופן מבריק את המורשת העיצובית של החברה עם פונקציונליות מודרנית, ומציע ללקוחותיו חוויה ייחודית של אופנה וטכנולוגיה. זוהי עדות נוספת ליכולתה של שאנל להישאר בחזית עולם האופנה והיוקרה, תוך שמירה על הזהות הייחודית שלה.

רוצים להתרשם משעוני PREMIERE נוספים? בקרו באתר של שאנל.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!