fbpx
Connect with us

חדשות מעולם היהלומים

צמיד טניס זהב – מהו צמיד טניס ולמה הוא נקרא כך?

Published

on

צמיד טניס זהב

Credit by:@reflex-ajans, Freepik

מהו צמיד טניס?

צמיד טניס הוא צמיד אלגנטי המורכב מקו סימטרי של יהלומים או אבני חן המחוברות יחדיו בשרשרת זהב או פלטינה עדינה. היהלומים או אבני החן המשמשים בצמידי טניס הם בדרך כלל באותו צבע, חיתוך, ניקיון וקראט – עם זאת, אם אתה מעדיף משהו ייחודי יותר, זמינות חלופות לסגנון צמידי הטניס הקלאסי הכוללות אבנים בגדלים וצורות משתנות.

למה הוא נקרא צמיד טניס?

צמיד הטניס המוכר לנו היום הגיע לגדולה לראשונה בשנות ה-20 והיה ידוע בתחילה בשם 'צמיד קו היהלומים'. הכינוי 'צמיד טניס' נוצר במהלך אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס 1987 כאשר הטניסאית המקצועית, כריס אוורט, איבדה את צמיד היהלומים שלה באמצע המשחק. המשחק הופסק כדי שאוורט תוכל לחפש את הצמיד החסר, כל זאת בזמן שצופי הטלוויזיה והצופים ביציע צופים. צמיד היהלום נמצא בסופו של דבר, ועם צמיד המזל שחזר לאוורט, המשחק התחדש.

לאחרונה, נטען כי הצמיד קיבל את שמו בשנות ה-70, כאשר אוורט, השחקנית מספר אחת בעולם, זכתה להערכה רבה בגלל האופנה המסוגננת שלה במהלך משחקים. אוורט הייתה ידועה בכך שתמיד עונדת צמיד יהלומים, אפילו על מגרש הטניס.

איך לענוד צמיד טניס?

מאז האירוע הידוע הזה, צמיד הטניס הפך מאז לפריט אופנה איקוני שניתן לעצב במגוון דרכים. אפשר לעצב אותו כלאחר יד, כמו הכוונה המקורית של כריס אוורט לצמיד, או לשלב אותו עם עגילי יהלומים או שרשרת יהלומים כדי להפוך לחלק מסט תכשיטים רשמי יותר. למשהו קצת יותר מקורי, בין אם אתה רוצה ללבוש אותו כלאחר יד או רשמי, גלה כמה מצמידי טניס יהלומים הייחודיים ביותר מהמדריך שלנו.

מתלבטים איך לענוד צמיד טניס עם שעון? צמיד הטניס הפך להצהרה אופנתית לענוד גם שעון וגם צמיד טניס על אותו פרק כף היד – בדרך כלל כשהשעון גבוה יותר בזרוע מאשר הצמיד. הוספת שעון לתערובת יוצרת סגנון אלגנטי, נותן לך יתרון אופנתי – אך וודאו שהיהלומים או אבני החן על צמיד הטניס שלכם תואמים לזה של השעון לסגנון חלק.

דרך נוספת לענוד צמיד טניס היא כחלק מסט הכלה שלך. כשהוא מספק את הרבגוניות שלו שוב, צמיד הטניס הוא בחירה מצוינת לשילוב לצד טבעות אירוסין סט הכלה שלך. למד עוד על הסוגים השונים של סגנונות צמידי טניס ועל ההיסטוריה של צמידי טניס מהמדריך שלנו.

צמידי טניס לגברים

מה? כן, זה נכון. גברים עונדים צמידי טניס כבר שנים! למעשה, סגנון ואופנה לגברים צופים שצמידי טניס לגברים עשויים להיות הטרנד הגדול הבא! כוכבים גדולים כמו ליאונרדו דיקפריו, קולין פארל, ג'וני דיפ ואפילו סטיב טיילר נראו לובשים אותם. זה הגיוני לחלוטין בהתחשב בכך שתכשיטים יכולים לחצות את כל קווי המגדר, וגם גברים אוהבים יהלומים וצמיד טניס זהב

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!