fbpx
Connect with us

חדשות מעולם היהלומים

טבעת אירוסין וינטג' – מהי טבעת אירוסין וינטג'?

Published

on

טבעת אירוסין וינטג'

Image credit: @aimenda123, Freepik

אנשים, ואפילו תכשיטנים, משתמשים במונח וינטג', אבל המשמעות שלו אינה ברורה כמו במקרה של אחוזה או עתיקות. ויש הבדל! טבעת אירוסין וינטג' עתיקה היא בת יותר מ-50 שנה, כלומר כל דבר שנעשה לפני תחילת שנות ה-60. רוב האנשים לא חושבים על טבעת מעידן 1960 כטבעת אירוסין עתיקה.

 טבעת אירוסין וינטג' היא מונח שיחה ללא כל משמעות מוגדרת, אם כי יש המשתמשים במונח וינטג' במשמעות של טבעת חדשה המעוצבת כדי להיראות כמו טבעת מתקופה עתיקה יותר. השם האמיתי של זה הוא רפרודוקציה.

מהי טבעת אירוסין בסגנון וינטג'?

בימים אלה הרבה טבעות נמכרות כטבעות אירוסין בסגנון וינטג'. לעין לא מאומנת, הם עשויים להיראות כמו הדבר האמיתי ובהחלט יש טבעות שמציעות בלינג טוב עבור הכסף. עם זאת, לרובם אין את המאפיינים המהווים יצירה בסגנון וינטג'.

אז השאלה היא – איך אפשר להבחין בין טבעת בסגנון וינטג' אמיתי לבין טבעת אקראית שפשוט נראית ככזאת? אל דאגה, מאמר זה כאן כדי לספק לך את כל המידע הדרוש כדי לבצע בחירה מושכלת. בנוסף, תקבלי רשימה של חמש טבעות אירוסין שישמחו כל כלה לעתיד.

מה הופך טבעת אירוסין ל"וינטג'"?

"וינטג'" מתייחס לכל דבר בן 50 שנה לפחות, בעוד "עתיק" מתייחס לכל דבר בן 100 שנה לפחות. כשזה מגיע לטבעות אירוסין, "וינטג'" מסמל בדרך כלל את הסגנון של הטבעת ולא את גילה. באופן כללי, אם אתם מחפשים טבעת אירוסין וינטג', אתם באמת מחפשים מסגרת מודרנית בסגנון וינטג' לטבעת אירוסין.

אם אתה מדמיין טבעת אירוסין פשוטה, סביר להניח שאתה מחפש עיצוב מ"עידן הרטרו" (1940-1960). עם זאת, רוב עיצובי הוינטג' האחרים נוטים להיות מקושטים יותר.

מהי טבעת אירוסין בסגנון וינטג'?

טבעת אירוסין בסגנון וינטג' היא טבעת מתוצרת מודרנית שנעשתה בעבודת יד בסגנון טבעת וינטג'. בנוסף, טבעת בסגנון וינטג' תשובץ עם יהלום וינטג' במרכז במקום יהלום מודרני בחיתוך מבריק.

במילים אחרות, הטבעות נוצרו לאחרונה כשכפול של טבעות וינטג'. ככזה, טבעות אלה זמינים במגוון סגנונות. ולא יהיה לך קשה למצוא את האחת שתואמת את ההעדפה הפרטית שלך.

במקרים מסוימים, סגנון הוינטג' ייראה כמעט זהה לטבעת וינטג' אמיתית. אבל כדאי להסתכל מקרוב על הקריטריונים המדויקים שיוצרים יצירה בסגנון וינטג'.

טבעות אירוסין עתיקות בסגנון ארט דקו (1920 – 1935)

בשנים אלו העולם החדש נכנס לעידן של פלפרים, ג'אז, גנגסטרים וספיקות. תכשיטים, כולל טבעות אירוסין בסגנון ארט דקו, היו דרך נוספת עבור נשים לבטא את האינדיבידואליות שלהן. נעלמו המגילות והפרחים התחרתיים. טבעות האירוסין החדשות בסגנון ארט דקו היו שובבות ומהנות, עם צורות גיאומטריות וקווים ישרים. חשבו על הסגנון הקוביסטי של פיקאסו, בניין האמפייר סטייט וגשר שער הזהב. סגסוגות חדשות התגלו והזהב הלבן הפחות יקר החליף חלק מסגנונות הפלטינה.

למה לבחור טבעת אירוסין בסגנון וינטג'?

טבעות אירוסין בסגנון עתיק מושכות את העין בגלל העיצוב הלא מסורתי שלהן, הפרטים המורכבים והמראה הקלאסי שלהן. כתכשיט נצחי, טבעת אירוסין וינטג' מוערכת היטב ולעיתים קרובות עוברת לדורות.

אתה יכול אפילו להתאים אישית טבעות אירוסין וינטג' כך שיתאימו לסגנון ולרצונות המדויקים של העונדת. במילים פשוטות, הם בולטים בקהל.

כמה הן עולות?

טבעות אירוסין וינטג' עולות בין 3000 ל-30,000 אלף ש"ח ויותר, תלוי בהגדרה שלך, היהלום שלך והניקיון שלו. המחירים של טבעות אירוסין וינטג' דומים לטבעות אירוסין אחרות, אך יכולים לעלות יותר אם יש יותר מורכבות בעיצוב.

טבעות אירוסין עתיקות אינן זולות יותר משאר הטבעות, ובכלל, ניתן למצוא סגנונות וינטג' בכל טווח מחירים. הסיבה לכך היא שגורמים רבים משפיעים על מחיר טבעת האירוסין, כולל ההשקעה, היהלום המרכזי ואבני הצד.

איך לקנות טבעת וינטג' ועתיקות בפועל – מה צריך לדעת?

אולי אתה מעוניין ברכישת טבעת וינטג' אמיתית – כזו בת כמה עשורים. למרות שאלו יכולות להיות טבעות ייחודיות ומדהימות עם היסטוריה מיוחדת, קניית טבעת ישנה יותר היא גישה מסוכנת – והנה הסיבה.

ראשית, טבעות עתיקות ממש לעיתים רחוקות מגיעות עם תעודה לגיטימית מ-GIA או AGS, מה שלא נותן לך אימות אמיתי לגבי איכות היהלום. המוכר אולי מבטיח שזה גזרה מעולה עם G Color ו- VS2 Clarity, אבל לרוב אין להם דרך להוכיח זאת.

שנית, זה מאתגר להבין את המצב בפועל של המבנה. האם הוא מחזיק היטב את היהלום? האם זה יתדרדר עם הזמן? שוב, ללא הוכחה של החומרים בהם נעשה שימוש ומי יצר את הטבעת, כמעט בלתי אפשרי להבין את האיכות שאתה מקבל.

שלישית, כשזה מגיע לעלות, טבעת וינטג' בפועל עשויה לא לתת לך את התמורה הטובה ביותר. האם אתה משלם אך ורק על העובדה שהוא בן 50? האם אתה משלם עבור זהב 18K כאשר התפאורה למעשה עשויה מזהב 14K? אי הוודאות עם טבעת וינטג' אמיתית היא בהחלט אמיתית.

לכן אנו ממליצים בחום לרכוש סגנון וינטג' או עתיק חדש ממוכר שאתה יכול לסמוך עליו. ספקים איכותיים רבים מציעים טבעות מדהימות במוטיבים אלה. אתה יכול להשיג את אותו מראה וינטג' יפהפה ללא החששות של ללכת עם עתיק אמיתי.

ניתן לקנות טבעת אירוסין ישנה, עם זאת, ממכירת עיזבון, מכירה פומבית, חבר או בן משפחה. במידת האפשר, אנו ממליצים לקבל תעודה שתתאים לטבעת האירוסין שלך. כך תוכל לאמת מה אתה קונה.

קניה מהנה ומזל טוב.

לעוד חדשות מעולם היהלומים

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!