fbpx
Connect with us

חדשות מעולם היהלומים

טבעת אירוסין לגבר – מה זה טבעת אירוסין לגבר והאם זה נפוץ?

Published

on

Credit by: @sonjachnyj, Freepik

טבעת אירוסין לגבר – כאשר זוג מתארס, רוב ההתמקדות שלנו היא בכלה. אחרי הכל, היא נראית מהממת כשהיא עונדת את טבעת היהלומים שלה במעבדה וארוסה בר המזל נראה מקסים אך פשוט בהשוואה.

אנחנו יודעים איך רוב הנשים לובשות את התכשיטים שלהן ואיך נראות כלות טיפוסיות לפני היום הגדול. אנחנו יודעים מה אומר נימוסי חתונה מסורתיים וטרנדיים על משפחה, חברים, שמלות, מסיבות וטבעות. אבל אפשר לדבר על החתן לרגע?

תרבויות ברחבי העולם מזהות טבעות אירוסין ויש להן מסורות משלהן סביב המנהג. לטבעות אירוסין לגברים יש היסטוריה מעניינת והחלו להיראות בתעשיית התכשיטים ובשימוש פופולרי יותר מאז תחילת המאה ה-21. כדי להבין טוב יותר את התרגול, הרכבנו מדריך שיכסה את השאלות החיוניות.

בעוד שרוב הגברים אינם עונדים טבעות אירוסין, מגמה זו הולכת וגוברת. זוגות בני דור המילניום משנים את סדר העדיפויות שלהם לשוויון, אהבה ומחויבות תוך שימת דגש על יותר תקשורת ופחות נוקשות למסורות ולתפקידים מגדריים. אתה יכול לראות את השינוי הזה גם בתכשיטים.

הערכה אחת מדווחת על עלייה של 56 אחוז בגברים המחפשים טבעות אירוסין לגברים מאז 2007. מחקר אחר מראה כי 67 אחוז מהגברים פתוחים לענוד גם טבעת אירוסין. אפילו בתרבות הפופ, יש יותר ויותר סלבריטאים שמתעסקים בטבעת אירוסין: מייקל בובל, אד שירן, ג'סטין ביבר וכו'.

מהי טבעת אירוסין לגבר?

טבעת אירוסין היא טבעת אירוסין ללא קשר למי עונד אותה. עם זאת, ישנם סגנונות שונים של טבעת אירוסין שגבר עשוי לענוד יותר.

עם זאת, טבעת אירוסין לגבר יכולה להיות כל דבר. בהתאם למסורת, הטבעת עשויה להכיל יהלומים. סביר יותר שטבעת אירוסין המיועדת לענוד על ידי גבר תהיה בעלת עיצוב בסגנון להקה, ולא כזו עם עיצוב דק יותר ויהלום מרכזי.

זה תלוי אך ורק במקבל הטבעת בהעדפה שלו. ייתכן שהן מעדיפות טבעת אירוסין בסגנון "גברי" יותר, אך עשויות גם להיות מאושרות באותה מידה עם עיצוב בסגנון "נשי". אין נכון או לא נכון, פשוט העדפה.

היו אפילו מקרים שבהם סלבריטאים גברים ענדו טבעות אירוסין, כולל ג'סטין ביבר ואד שירן. כתוצאה מכך, חלה עלייה כללית בגברים העונדים טבעות אירוסין, הלא היא טבעת האירוסין.

האם גברים עונדים טבעות אירוסין?

טבעות האירוסין המקוריות נועדו להעביר את "הבעלות" של אישה. אבל, כיום, זוגות רבים בוחרים לענוד טבעות אירוסין כדי לסמן אהבה ומחויבות הדדית. האם גברים בוחרים לענוד טבעות אירוסין היא העדפה אישית. למרות שסקרים מצביעים על כך שכ-95% מהגברים אינם בוחרים לענוד טבעת אירוסין, יש גברים שכן. עבור אנשים אלה, סמל חיצוני של מחויבות מצוטט לעתים קרובות כחשוב בהחלטה לענוד טבעת.

זוגות רבים עשויים לבחור בפורמטים לא מסורתיים כדי להביע מחויבות. לדוגמה, חלק מהנשים עשויות להציע נישואין לבן זוגן, ושניהם או אף אחד מהם עשויים לבחור לענוד טבעת אירוסין.

ההחלטה לא לענוד טבעת

ייתכן שחלק מהאנשים לא יאהבו את התחושה של ענידת טבעת על האצבע, או שיש צורך להסיר טבעת לעתים קרובות לעבודה או לפעילויות פנאי. במקרים אלה, בן זוג יכול לבחור לחבר את הטבעת שלו לטבעת חסרת צוואר או לשמור על עונדת טבעת לאירועים מיוחדים. כעניין של בחירה אישית, חלק מהשותפים עשויים להעדיף להקה מקועקעת במקום טבעת, או טבעת סיליקון שהיא זולה יותר, במיוחד אם הם חוששים שהם עלולים לאבד את הטבעת שלהם.

האם זה דבר חדש? האם גברים עונדים תכשיטים?

הרעיון שגברים יכולים לענוד תכשיטים הוא לא דבר חדש, אבל יש יותר אפשרויות לצרכנים רגילים מאי פעם. זה בעיקר בשל הצעדים ההיסטוריים שעשו קהילות להט"ב מאז שנות ה-90. ניצחונות שווים בנישואים יצרו הזדמנויות חדשות לשווק לגברים, נשים וזוגות לא מגדריים שמוכנים לחגוג את ההתחייבויות שהם עושים כלפי האחר המשמעותי שלהם. מה שהיה פעם תכשיטי נישה (טבעות יוקרתיות לגברים) נפוץ יותר וזורם יותר – מה שמוביל ליותר אפשרויות בחירה, סגנונות ועיצובים מותאמים אישית לכל הצרכנים.

ההיסטוריה של טבעת אירוסין לגבר

במדינות אחרות, בעיקר צ'ילה ושבדיה, זה היה נוהג מקובל שגברים לענוד טבעות אירוסין כבר די הרבה זמן. בארצות הברית של שנות ה-20, חנות הכלבו שנודעה מאוחר יותר בשם מייסי'ס השיקה קמפיין פרסומי לטבעות אירוסין לגברים, אך הרעיון לא המריא.

עם זאת, בעשר השנים האחרונות בארצות הברית, ענידת טבעת אירוסין גברית צוברת תאוצה. עבור רבים, זה סימן לשותפות שוויונית יותר בין שני אנשים. עבור אחרים, ייתכן שהם הוצעו להם על ידי בן הזוג שלהם או שהם פשוט רוצים גם לעסוק בסמל של המחויבות שלהם. סלבריטאים כמו אד שירן ומייקל בובלה גם העלו את המודעות לתרגול על ידי ענידת טבעות אירוסין משלהם.

טבעת אירוסין לגבר – מדוע גברים לא ענדו טבעות אירוסין באופן מסורתי?

מבחינה היסטורית, מתן טבעת אירוסין לאישה היה סמל לתשלום נדוניה עבור ידה של אישה בנישואין. נראה היה שהרומאים הקדמונים התחילו את המנהג לתת טבעות אירוסין כמתנה במחיר גבוה. הוא סימל ייצוג פיזי של אישה ש"לוקחים" או "מדברים עליה" כאמצעי בעלות.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!