fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

הזמן עוצר מלכת: אומגה סימאסטר אקווה טרה וורלדטיימר 2023

Published

on

אומגה סימאסטר אקווה טרה וורלדטיימר 2023 משלב באומנות יתרה עיצוב עם טכנולוגיה חדשנית. כהתגלמות אמיתית של המורשת והמומחיות של אומגה, ה-Seamaster Aqua Terra Worldtimer 2023 פותח את הדלת למסעות יוצאי דופן, שובה את הדמיון בפיתוי הבלתי מעורער שלו ומזכיר לנו שהזמן הוא כוח חסר גבולות שמאחד את כולנו. בואו נתחיל!

www.omegawatches.com

מפרט טכני סימאסטר אקווה טרה וורלדטיימר

אומגה מציגה שוב יכולת מרשימה לייצר שעונים מדהימים. שני הדגמים החדשים בעלי הגודל המרשים של 43 מ"מ בקוטר, ובעובי של 14.1 מ"מ. השעונים מגיעים עם גוף בזל קרמי המספק הגנה מפני שריטות. הדגם הראשון מציע גוף מפלדת אל-חלד המשולב עם בזל קרמי בגוון ירוק ולוח מרהיב ירוק, בעוד הדגם השני מגיע עם גוף מטיטניום, בזל אפור-שחור ולוח אפור.

השעונים, המתארים את כדור הארץ כפי שהוא נראה מעל הקוטב הצפוני. אומגה ייצרה תבליטים של כדור הארץ באמצעות חריטות לייזר על משטח טיטניום.. תבליטים אלו משדרים מראה מרהיב של כדור הארץ, הכולל חילופים בין אזורי היבשות והמים, מסמלים את הגיאוגרפיה הקפדנית של עולמנו.

www.omegawatches.com

השעון עם הלוח הירוק, דגם פלדת האל-חלד, יגיע עם אפשרות לבחירת רצועת גומי ירוקה או צמיד פלדת אל-חלד. נוסף על כך, השעון עצמו מיוצר בגוון ירוק מרהיב ומרענן. בנוגע לדגם הטיטניום, השעון יגיע עם רצועת גומי שחורה. כדי ליצור את הלוח המרהיב עם גוונים שונים, אומגה ביצעה חריטות בלייזר על הטיטניום ויצרה מראה מחוספס. בדגם פלדת האל-חלד, אומגה שילבה זהב באמצעות סגסוגת זהב מיוחדת בשם Moonshine ליצירת המחוגים והאינדקסים. לוח השעון מציג את תבנית הקווים המוכרת של הקולקציה של ה-Aqua Terra, אך בתצורה אנכית המעניקה מראה ייחודי ומודרני. השילוב של הזהב Moonshine ותבנית הקווים מעניקים לשעון מראה אלגנטי ומהודר על רקע הגוף המתכתי של השעון בגוון פלדת האל-חלד.

חדשנות ויוקרה במנגנון המרהיב של סימאסטר אקווה טרה וורלדטיימר 2023

מותקנת טכנולוגיית מנגנון אוטומטי בשם קליבר 8938 של אומגה. השעון כולל הסמכת Master Chronometer (המכון הפדרלי השוויצרי למטרולוגיה) ומספק רזרבת כוח של 60 שעות, ניתן לצפות במנגנון דרך הגב השקוף של השעונים, והוא עמיד בפני שדות מגנטיים בעוצמה של עד 15,000 גאוס.

מחיר אומגה: כמה זה עולה לנו?

להלן הרפרנסים של שלושה דגמים של שעוני אומגה:

רפרנס 220.30.43.22.10.001 – דגם פלדת האל-חלד עם צמיד פלדת האל-חלד. המחיר שלו הוא 10,200 דולרים.
רפרנס 220.32.43.22.10.001 – דגם פלדת האל-חלד עם רצועת הגומי. המחיר שלו הוא 11,800 דולרים.
רפרנס 220.92.43.22.99.001 – דגם בגוף העשוי מטיטניום עם צמיד הגומי. המחיר שלו גם הוא 11,800 דולרים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!