fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

Breitling Premier – ברייטלינג פרמייר: שעון היוקרה האלגנטי של ברייטלינג

Published

on

credit by: breitling.com

קולקציית השעונים של ברייטלינג פרמייר היא ליין של שעוני יוקרה שעושים כבוד להיסטוריה העשירה של המותג. שעוני Premier שהוצגו לראשונה בשנות ה-40, תוכננו להיות אלגנטיים, מתוחכמים ורב-תכליתיים, מה שהופך אותם למתאימים לאירועים רשמיים וגם לאירועים מזדמנים. הקולקציה היא שילוב מושלם של מסורת ומודרניות, עם אסתטיקה נצחית הפונה לחובבי צפייה בכל הגילאים.

אחד ממרכיבי העיצוב המרכזיים בקולקציית Premier הוא השימוש בטכניקות ייצור שעונים מסורתיות. כל שעון מופעל על ידי תנועה מכנית, אשר נוצרה בבית על ידי השענים המיומנים של ברייטלינג. גם מארזי השעונים עשויים מחומרים איכותיים כמו נירוסטה או זהב 18 קראט ועמידים במים עד 100 מטר. מארזי השעון זמינים בגדלים שונים, כאשר הנפוצים ביותר הם 42 מ"מ ו-40 מ"מ.

קולקציית Premier ידועה גם באסתטיקה הנצחית שלה. השעונים כוללים חוגות נקיות ומאופקות עם מספרים ומחוגים פשוטים וקלים לקריאה. לשעונים יש גם פונקציית תאריך ותנועה מאושרת כרונומטר, מה שמבטיח את הדיוק הגבוה של השעון. חוגות השעון זמינות בצבעים שונים כמו שחור, כסף, כחול ועוד.

קולקציית Breitling Premier

בקולקציה מגוון שעונים, ביניהם Premier B01 Chronograph 42, Premier B01 Chronograph 42 Norton Edition, Premier Automatic Day-Date 40, Premier Automatic 40 ועוד רבים וטובים. לכל שעון מאפיינים ייחודיים משלו, אך כולם שומרים על הסגנון הקלאסי של הקולקציה. לדוגמה, ה-Premier B01 Chronograph 42 מופעל על ידי Breitling Manufacture Calibre 01, שהיא תנועה מאושרת כרונומטר עם עתודת כוח של 70 שעות. השעון כולל גם מארז נירוסטה 42 מ"מ וחוגה שחורה עם מחוגים וטושים בגוון כסף. מצד שני, ה-Premier Automatic Day-Date 40, כולל תנועה אוטומטית, מארז נירוסטה 40 מ"מ וחוגה כסופה עם מחוגים וטושים בגוון זהב.

בשנים האחרונות, ברייטלינג הוציאה גם גרסאות במהדורה מוגבלת של שעוני Premier, כמו Premier Heritage Chronograph Limited Edition, המעוצבת בהשראת כרונוגרף וינטג' ברייטלינג משנות ה-40. שעונים במהדורה מוגבלת אלה כוללים חוגות מיוחדות, רצועות וגימור מארז, מה שהופך אותם למבוקשים מאוד בקרב אספנים. ה-Premier Heritage Chronograph Limited Edition, למשל, כולל עיצוב בהשראת וינטג' עם מארז נירוסטה בגודל 42 מ"מ, חוגה כסופה עם חוגות משנה שחורות ורצועת עור חומה. השעון מופעל על ידי Breitling Manufacture Caliber 01 והוא מוגבל ל-1,942 חלקים, קריצה לשנה שבה השעון המקורי הוצג לראשונה.

דגם מעניין נוסף מהקולקציה הוא Premier B01 Chronograph 42 Norton Edition, שהוא שיתוף פעולה עם מותג האופנועים הבריטי האגדי Norton. השעון כולל מארז נירוסטה 42 מ"מ, חוגה שחורה עם מחוגים וטושים בגוון כסף, ורצועת עור חומה. הוא מופעל על ידי Breitling Manufacture Calibre 01 והוא מוגבל ל-250 חלקים בלבד. השעון כולל גם לוגו של Norton על החוגה.

קולקציית Premier כוללת גם שעוני נשים באותה רמת דיוק, אלגנטיות וסטייל. ה-Premier Automatic 36 Lady הוא דוגמה מושלמת, עם מארז נירוסטה בגודל 36 מ"מ וחוגה אם הפנינה עם טושים משובצים יהלומים, הוא מושלם עבור הנשים שאוהבות מגע של יוקרה על פרק כף היד.

ברייטלינג ידועה במחויבותה למצוינות בייצור שעונים וקולקציית Premier אינה יוצאת דופן. כל שעון נבדק ונבדק ביסודיות על מנת להבטיח שהוא עומד בסטנדרטים המחמירים של המותג לדיוק וביצועים. המותג מציע גם שירות מקיף לאחר המכירה, כולל תחזוקה ותיקונים שוטפים, כדי להבטיח ששעון Premier שלך יישאר במצב מעולה למשך שנים רבות.

לסיכום, קולקציית שעוני ברייטלינג פרמייר היא שילוב מושלם של מסורת ומודרניות. עם העיצובים המתוחכמים שלהם ותנועות הדיוק הגבוהות שלהם, שעונים אלה הם עדות אמיתית למחויבות המותג למצוינות בייצור שעונים. הקולקציה מציעה מגוון רחב של סגנונות ודגמים לבחירה, לגברים ולנשים כאחד, וגם מהדורות מוגבלות לאספנים. בין אם אתם מחפשים שעון קלאסי לענוד על בסיס יומיומי או מהדורה מיוחדת להוסיף לאוסף שלכם, בקולקציית Premier יש משהו לכולם. עם העיצוב הנצחי שלו, האומנות יוצאת הדופן והדיוק שלו, ברייטלינג פרמייר הוא שעון שיחזיק מעמד לדורות הבאים.

לעוד על שעוני ברייטלינג

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!