fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

Breitling – Super AVI Chronograph GMT 46 Mosquito Night Fighter

Published

on

התוספת האחרונה לסדרת Super AVI Chronograph של בריילטינג היא השעון החדש Super AVI B04 Chronograph GMT 46 Mosquito Night Fighter השעון שעוצב בהשראת הסיפור המטורף של מטוסי de" Havilland Mosquito", מטוסים שנבנו מעץ נבצעו בשחור על מנת להסוות אותם בתקיפות הליליות ונחשבו להצלחה יוצאת דופן בתקופתם.

www.wikipedia.org מטוס שהוא יצירתיות

כידוע ברייטלינג ועולם התעופה אלו שמות נרדפים וגם הפעם ברייטלינג עושה כבוד לסיפור גדול עם שעון מיוחד.

מאפייני השעון

www.breitling.com

השעון החדש Super AVI B04 Chronograph GMT 46 Mosquito Night Fighter מגיע בגרסה מחוזקת עם גוף קרמיקה שחור בגודל 46 מ"מ על 15.9 מ"מ, עם מתגים, כתר, גב ואבזור מטיטניום.

השעון מגיע עם פנים שחורות , לוח בסידור 3 לוחות קטנים מובלטים בתצורת 3, 6 ו-9. לוח השעה בשעה 3 הוא כרונוגרף ה-30 דקות, לוח השעה בשעה 6 הוא כרונוגרף ה-12 שעות ולוח השעה בשעה 9 הוא מחוג השניות הקטן של השעון. המספרים, האינדקסים והידיות מטופלים בשכבת Super-LumiNova המשדרת אור כחול, לקריאות משופרת גם בתנאי תאורה נמוכה.

השעון מציע אפשרות למעקב אחר זמן אזור שני באמצעות הסימון בגודל 24 שעות על הטבעת הפנימית ובעזרת מחוג ה-GMT שבקצהו צבע לבן.

המנגנון של ה-Super AVI הוא מנגנון Caliber B04 תוצרת Breitling המוסמך על ידי COSC, הפועל במהירות של 28,800 ובריציות לשעה ומגיע עם רזרבת כוח של 70 שעות לערך. המנגנון נראה דרך הגב הפתוח של הקייס הטיטניום, שמצוייר עליו תותחי המטוס "Night Fighter" שהסיפור שלו בעצם הוא ההשראה העיצובית לשעון כולו.

www.timeandwatches.com

מחיר ועמידות

עמידות השעון במים היא עד לעומק של 100 מטרים. השעון מתאים לשימוש גם עם רצועת עור שחורה בסגנון צבאי המוחזקת באמצעות אבזור קיפול טיטניום.

המחיר של שעון Breitling Super AVI B04 Chronograph GMT 46 Mosquito Night Fighter בדגם SB04451A1B1X1 הוא 11,950 יורו.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!