fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

"אומגה" – אקווה טרה מציגה את קולקציית הגוונים המתחדשת שלה

Published

on

ימים ספורים לפני תערוכת Watches & Wonders המצופה בז'נבה, חשפה אומגה את קולקציית השעונים האחרונה שלה, קולקציית Aqua Terra Shades. במבט ראשוני נראה כי לא השתנה הרבה מהקולקציה הקודמת, אך לאחר עיון נוסף אכן אומגה הוסיפה גוונים חדשים לקולקציה היפייפה הזאתי. בואו נדבר עליהם.

www.omegawatches.com

מפרט טכני

אומגה עומדת לשחרר את השעונים האחרונים שלה בשני גדלים שונים – 34 מ"מ ו-38 מ"מ, שניהם מעוצבים עם מארז נירוסטה עמיד. דגמים אלה כוללים חוגות אלגנטיות המעוטרות עם מגוון גוונים העוקבים אחר הספקטרום מהאוקיינוס לכדור הארץ, המוסיפים נופך של שפע. בנוסף, חלון תאריך מעשי ממוקם בסימן השעה 6, מה שמשפר את הפונקציונליות הכוללת של השעונים המדהימים הללו.

דגמי ה-38 מ"מ של הקולקציה מציגים חלון תאריך טרפז מובהק, בעוד שדגמי ה-34 מ"מ כוללים חלון תאריך עגול. שתי הגרסאות שומרות על המחוגים האייקוניים מסדרת Aqua Terra, כולל מחוג הדקות בצורת חץ שהפך למאפיין מוכר של הקו.

בתוך השעונים בגודל 38 מ"מ, מחוגים ואינדקסים אלגנטיים בציפוי רודיום תופסים את מרכז הבמה, ומשדרים פיתוי מתוחכם. לעומת זאת, דגמי ה-34 מ"מ מתהדרים באינדקסים ובידיים העשויות מזהב וזהב לבן, כאשר האינדקסים מעוצבים בצורה יצירתית כדי להידמות לגוף של סירות מפרש. אלמנט עיצובי מתחשב זה מוסיף נופך של השראה ימית לאסתטיקה הכללית של השעונים המעודנים הללו. לוחות השעונים עשויים מפליז, כשלאחר הצביעה שלהם הם עוברות הברשה וגימור קרני שמש ממרכז לוח השעון כלפי הבזל של השעון, כשבסוף התהליך אומגה מוסיפה שכבת לכה לעומק נוסף של הצבעים בלוחות השעונים.

מנגנון

www.omegawatches.com

בתוך השעונים שוכן קליבר 8800 הנודע, קליבר יוצא דופן זה פועל בתדירות של 25,200 ויברציות לשעה ומגיע עם רזרבת כוח של 40 שעות.

אומגה שיפרה את האסתטיקה שלהם על ידי שילוב גימורי רודיום מעוטרים בגלי ז'נבה שובי לב בדוגמת ערבסק. בדגמי הזהב של הקולקציה, נוסף מגע יוקרתי עם הכללת רוטור זהב וגשרים.

בואו נדבר על התמחור

www.omegawatches.com

כפי שהוזכר קודם לכן, אומגה מציגה שני גדלים שונים לשעונים החדשים שלהם, בקטרים של 34 מ"מ ו-38 מ"מ בהתאמה. דגמי הנירוסטה בגודל 34 מ"מ מתחילים במחיר בסיס של 6,300 דולר. בנוסף, אומגה תשחרר שני דגמי זהב בתוך הקולקציה.
אחד מהם הוא גרסת 38 מ"מ עשויה מזהב צהוב 18 קראט, הכוללת שיבוצי יהלומים מעודנים על לוח השעון. השני הוא דגם 34 מ"מ העשוי מזהב 18 קראט ברק גבוה, מלווה ברצועת עור ירוקה בולטת ולוח לגונה ירוק. המחיר לדגם מצופה יהלומים בגודל 38 מ"מ הוא 37,800 דולר,
בעוד שדגם הזהב 34 מ"מ מתומחר ב-16,000 דולר. חשוב לציין שגם דגם היהלומים 38 מ"מ וגם דגמי ה-34 מ"מ חולקים לוח תאריך עגול ואינדקסים בצורת גוף של סירת מפרש.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!