fbpx
Connect with us

אודמר פיגה - Audemars Piguet

אודמר פיגה משקיעה בעיצוב מדהים: השעון החדש שמשלב את רויאל אוק עם טכנולוגיה חדשנית

Published

on

בסוף השבוע האחרון של פברואר 2022, אודמר פיגה הציגה 15 דגמים חדשים של שעונים בקולקציות שונות. הופעת המגוון הרחב של הדגמים החדשים הרימה לא מעט גבות, שכן כל השנה שחלפה לא הופיעו כלכך הרבה דגמים חדשים כמו באותו סוף שבוע מדובר. אבל מי אנחנו שנתלונן חובבי שעונים שכמותנו מברכים על כל שעון שאודמר פיגה משיקים. בכתבה זו נסקר את אחד הדגמים היותר מעניינים: אופשור כרונו 26238 קרמי שחור.

מפרט טכני

www.audemarspiguet.com

השעון החדש של אודמר פיגה, אופשור כרונו 26238 קרמי שחור, מגיע עם גוף קרמי שחור בקוטר 42 מ"מ ועובי של 15.3 מ"מ. הסגסוגת הקרמית משמשת גם לצמיד של השעון, אשר מגיע בגימור מוברש. גוף השעון כולל גימורים מלוטשים ומוברשים, המשתלבים יחד ליצירת מראה מרשים ומדוגם.

אודמר פיגה משתמשת באותה סגסוגת קרמית שחורה גם עבור לחצני הכרונוגרף של השעון, הממוקמים בשעות 2 ו-4 בגוף השעון ובכתר המתברג של השעון.

www.audemarspiguet.com

האופשור כרונו 26238 קרמי שחור מגיע עם לוח בצבע שחור מט ותבנית ה-Petite Tapisserie המוכרת של אודמר פיגה. סמני השעות ומחוגי השעות והדקות מגיעים עם מילוי מחזיר אור (luminescent), המבטיח קריאות משופרת בתנאים של חשיכה.

השעון מגיע עם לוחות קטנים בתצורת 6, 9, ו-12. בשעה 6 יש לוח שניות קטן, בשעה 9 יש כרונוגרף למדידת 30 דקות, ובשעה 12 יש כרונוגרף למדידת 12 שעות. בנוסף, בשעה 3 נמצאת חלונית תאריכון עגולה.

מנגנון – אופשור כרונו 26238 קרמי שחור

www.audemarspiguet.com

השעון החדש של אודמר פיגה משתמש בקליבר 4404, שהוא מנגנון כרונוגרף אוטומטי. המנגנון פועל בקצב של 28,800 ויברציות לשעה ומספק רזרבת כוח של 70 שעות לערך.

הקליבר 4404 מצויד ברוטור עשוי מזהב אדום, המעוטר באותיות AP שמייצגות את אודמר פיגה. ניתן לראות את המנגנון במראה השקוף של השעון. המנגנון מקושט בעיטורים רבים כמו גימורי ה-Cotes de Genève, גימורי סאטן מעוגלים ושיפועים מלוטשים.

תג מחיר

השעון החדש, רפרנס 26238CE.OO.1300CE.01, מגיע עם תג מחיר של 84,800 דולרים במידה ואתם מברי המזל שקנו אותו אצל משווק מורשה, במידה ולא כנראה שתצטרכו להיפרד מ – 150,000 דולרים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!