fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

מערבולת הוינטג': מחווה למסע בזמן של טיסו לשנות ה-70!

Published

on

Tissot Vintage

Tissot Powermatic Collection סדרת שעונים סנסציונית שכבשה את העולם ההורולוגי בסערה במהלך השנים האחרונות. השעונים האלה שואבים השראה מהשעונים האגדיים של טיסו משנות ה-70, ומתהדרים בעיצוב שאין לטעות בו המזכיר את ג'רארד ג'נטה, והכל במחיר מפתה להפליא. 

עם וריאציות קוורץ ואוטומטיות כאחד, כולל דגמי כרונוגרף שובי לב, סדרת Powermatic כבשה את לבם של חובבי שעונים ברחבי העולם. עם זאת, לטיסו יש עוד הפתעות בשרוול, במיוחד אלה אבני חן מוסתרות זמן רב משנות השבעים. לאחרונה, הם חשפו סדרת שעונים חדשה לגמרי, נותנת כבוד לעוד דגם אייקוני מאותו עידן בלתי נשכח – Tissot Sideral. הצטרפו אלינו כשאנחנו יוצאים למסע כדי לחקור את השעונים המדהימים האלה ביחד.

טיסו סידרל – היסטוריה 

בואו ניקח צעד אחורה בזמן כשאנחנו מתעמקים בסיפור המרתק של שעון השעון האיקוני של טיסו, הסידרל. השעון המדהים הזה תופס מקום משמעותי במורשת המותג, והקדים אפילו את שנות השבעים בחגיגות כפי שהופיעו בשנת 1969. מה שמייחד את ה-Sideral הוא גוף המונובלוק פורץ הדרך שלו, שעשוי כולו מפיברגלס – הישג חלוצי בהיסטוריה של ייצור השעונים.

רק שנתיים לאחר מכן הציגה טיסו את ה- Sideral S, ביצוע ספורטיבי יותר לדגם המקורי. הוא מובחן על ידי רצועת גומי צהובה תוססת ומערכת לבישה חדשנית, בדומה לשעוני Powermatic עטור השבחים, Tisso ממזג בצורה חלקה את הטוב משני התקופות. 

טיסו סידרל – בואו נהיה טכניים

סדרת הסידרל האחרונה של Tissot, בצורת חבית ומעוצבת בדיוק, מציגה מיזוג פלדת אל חלד וסיבי פחמן. חובק רוחב של 41 מ"מ וגובה של 46.5 מ"מ, גוף השעון משדר קסם שאי אפשר לעמוד בפניו. בתוך הקולקציה המדהימה הזו, Tisso מציגה מגוון אפשרויות, כולל שחור עם הדגשות צהובות או אפורות, הכוללות סיבי פחמן בצבע טבעי. בנוסף, גרסת השחור והכחול מתהדרת בפלדת אל חלד עם סיבי פחמן כחולים מוטבעים, היוצרים תצוגה מהפנטת הדומה לפתיתים כחולים מפוזרים המעטרים את השעון.

עם מסגרת מסתובבת חד-כיוונית שחורה מצופה PVD, מצוידת בסולם תזמון רגאטה, שעונים אלה משדרים אלגנטיות. החוגות השחורות כוללות טבעות כחולות, צהובות או אפורות דקות, אשר מכילות סולם ריגאטה נוסף בעשר הדקות הראשונות. בשעה 3, חלון תאריך חוצה את הטבעת האפורה-כחול-צהובה המרשימה, בליווי מחוגי דקות ושעה לבנים, בעוד מחוג שניות אדום תוסס מוסיף נופך של כישרון.

כדי לתת מענה להעדפות האישיות, השעונים מלווים בגומיות המשקפות את ערכת הצבעים של הטבעת של לוח השעון. למי שמחפש התאמה אישית נוספת, Tisso מציעה להקות נפרדות בגוונים שונים לרכישה.

כדי להבטיח קריאות אופטימלית גם בתנאי תאורה מאתגרים, הן לוחות השעון והן השוליים מעוטרים בציפוי Super Luminova. התכוננו להיות מרותקים ליכולת הטכנית של השעונים יוצאי הדופן האלה.

טיסו סידרל – מנגון

המנגנון האוטומטי יוצא הדופן הזה פועל בתדירות של 21,600 ויברציות בשעה, ומניע את השעון ללא פשרות. יש לציין שהוא מתהדר ברזרבת כוח יוצאת דופן של 80 שעות, מה שמבטיח שמירת זמן ללא הפרעה במשך ימים ארוכים. יתר על כן, המנגנון המדהים הזה מבוצר על ידי קפיץ Nivachron אנטי מגנטי, המוסיף שכבה נוספת של גמישות ואמינות. 

אם תהפכו את השעונים,תוכלו לראות את המנגון דרך גבם השקוף. Tissot משלבת בצורה גאונית רוטור "חצי שלד" בתוך מנגנוני השעון הללו, ומציעה הצצה מפתה לרכיבים המורכבים השוכנים מתחת. תתכוננו להיות מהופנטים מהאומנות שמסתתרת מתחת לפני השטח.

Tissot Sideral: שילוב של אלגנטיות וינטג' ובמחיר סביר

פרטי העלות

התעמקו בעולם של סדרת הסידרל של טיסו, שבה פיתוי נצחי פוגש יוקרה נגישה. השקת שלושה דגמים נפרדים, כלומר הפניה T145.407.97.057.00 בשחור עם הדגשות צהובות, הפניה T145.407.97.057.01 בשחור עם הדגשות כחולות, והפניה T145.407.97.057.02 בשחור עם הדגשות אפור טבעת), שעונים יוצאי דופן אלה חולקים תג מחיר משותף. עם היצע יוצא דופן, ניתן לרכוש את כל שלושת השעונים במחיר מפתה של $995.

פסק הדין: שילוב שלא יסולא בפז של שיקום ובמחיר סביר

השעונים הללו משלבים את הטוב משני העולמות – עיצוב נצחי ונקודת מחיר אטרקטיבית שאין לעמוד בפניה. אמצו את האלגנטיות והאומנות של העבר, המשולבים בצורה חלקה עם נגישות עכשווית. סדרת Sideral של Tissot מגלמת את ההרמוניה המושלמת בין מורשת ובמחיר סביר.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!