fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

Cartier ballon bleu – כל מה שצריך לדעת על קרטייה בלון בלו

Published

on

Credit by: www.cartier.com

קרטייה תמיד הייתה ידועה בהתמקדות שלה בהבאת יצירתיות עם העיצובים. הם מתמקדים בארבעה היבטים המבוססים על החזון שלהם: דיוק צורה, תשומת לב לפרטים, פרופורציות וטוהר. הם משיגים זאת עם אחד מהעיצובים האחרונים שלהם, קרטייה בלון בלו. כל היבט מדגים את העיצוב של השעון הזה, מה שהופך אותו לאחת מהקולקציות הנערצות ביותר שלהם.

כפי שאולי ניחשתם, השם שואב השראה מצורות מעגליות, ומכאן המילה "בלון", צרפתית למילה בלונים. העיצוב מתכוון להיראות כמו בלון המרחף על פרק כף היד שלך. המילה "בלו" היא בגלל מנגנון הפיתול שלה עשוי מקבושון ספיר כחול. הבלון הכחול של קרטייה הוא חלק יוקרתי מהמותג מאז 2007 ונשאר אחת היצירות האהובות ביותר שלו.

ההיסטוריה של קרטייה

קרטייה היה אחד השמות ההיסטוריים ביותר בקמעונאות הצרפתית, שמקורו באמצע המאה ה-19 בפריז. יוקרה תמיד הייתה חלק מהמותג שלהם, ושעונים היו אחת ההצעות הראשונות שלהם שהציגו אותה.

בסופו של דבר, הם יהפכו לאחד השמות היוקרתיים בעולם בכל הקשור לתכשיטים. כיום, זהו אחד המותגים היקרים ביותר בבעלותו. זה שם עם קשרים לסלבריטאים ולבני מלוכה. בני מלוכה רבים של מדינות הזמינו תכשיטים מתוצרת קרטייה, טרנד שזכה לפופולריות של מלך בריטניה אדוארד השביעי.

כשזה הגיע לבגדי היד, הם עשו לעצמם שם על ידי שחרור עיצובי שעונים מלבניים רבים. כמה מהעיצובים הפופולריים ביותר שלהם כוללים את הטנק והסאנטוס.

עליית קרטייה בלון בלו

רק בשנת 2007 החל היצרן לשים לב לשעונים עגולים לקולקציית בלון בלו שלהם. הקו המקורי כלל שעונים שטוחים בגודל 28 מ"מ לנשים ועד 46 מ"מ גדול יותר לגברים. הקבושון הכחול היה ניכר בכתר שלו, ולעיצובים היו חוגות משובצות יהלומים או עיצובים של ספרות רומיות.

היקר ביותר מגיע עם זהב 18 קראט ויהלומים עטופים על היצירה. ההוצאה היא גם בגלל הספיר המחוסם, שמניע את הקליבר האוטומטי של השעון. אחד האלמנטים הייחודיים שלו הוא טורבילון מעופף, שפועל כתצוגה יד שנייה. הם גם מתקשרים עם הנושא הכחול על ידי ציפוי עם שכבה כחולה שקופה עשויה מאמייל.

מלבד שעוני הזהב, ישנם גם זני נירוסטה בעיצובים מודרניים יותר. מהדורות אחרונות גם רואים יותר מגוון עם גדלי הקוטר שלו, בגלל ההעדפות של סלבריטאים ומשפחת המלוכה.

קרטייה גם הוציאה את קו Ballon Bleu Carbon האחרון, שמפגין הילה ספורטיבית יותר. יש לו ציפוי על בסיס פחמן, מה שהופך אותו לעמיד בפני שריטות ועמיד בהשוואה לעיצובים קודמים. גימור הקרבון גם נותן לו גימור מלוטש יותר.

סיבות לקנות בלון בלו

ישנן סיבות מדוע אנשים רבים צריכים לכלול קרטייה בלון בלו באוסף שלהם. זה יכול להיות גם שעון יוקרתי יפהפה להיות הבעלים הראשון שלך אם אתה מחפש להשיג אחד. הנה כמה מהסיבות הרבות שבגללן זה צריך להיות שיקול:

  • Cartier הוא מותג הולך וגדל ומסמן את עצמו כשם יקר ערך בתוך שוק שעוני יוקרה תחרותי. מכירות החברה ממשיכות לגדול, מה שרק יבשר טובות למוצריה בטווח הארוך. אפשר לומר שחלקי היוקרה של Cartier יכולים להסתדר עם תכשיטים אחרים כהשקעה.
  • ההיסטוריה העמוקה של קרטייה בצרפת ובמדינות רבות אחרות מוסיפה ליוקרתה. להיות בעלות על Cartier פירושו להיות חלק ממותג ששירת מלכים ושאר בני מלוכה. אתה קונה עיצובים שמפורסמים ודמויות בולטות אחרות נהנות מהם.
  • העיצוב של קרטייה בלון בלו הוא איקוני, ללא מותג אחר שתואם את המיקוד המעגלי שלו. הקבושון בצד הוא גם ייחודי, מה שהופך אותו ליצירה בולטת לכל בגד. זה זמין בצבעים קלאסיים, מה שהופך אותו לשעון נהדר לסגור אוסף.
  • לבלון בלו יש משהו למי שאוהב קלאסיקות ואחרים שנהנים מתחושה מודרנית יותר לשעונים שלהם. השגת פחמן תאפשר לך להשיג פריט שמתאים היטב עם חליפות כוח, לבוש עסקי ובגדי ספורט. מצד שני, קולקציית Ballon Bleu המקורית עובדת היטב לאירועים רשמיים וללבוש קז'ואל חכם.
  • עמידות היא אף פעם לא שאלה כשמדובר קרטייה בלון בלו. העיצוב מיישם חומרים עמידים וטכנולוגיה חדשה כדי להפוך אותו לשריטות ועמיד בפני שחיקה. זה אפילו יותר ברור עם המהדורות החדשות שלהם.

בסך הכל, קולקציית קרטייה בלון בלו כוללת תפיסה קלאסית ואלגנטית של שעונים. העגלגלות שלו היא אחת מנקודות המכירה שלו ומספקת דיוק בין הטובים ביותר. קרטייה גם עיצב אותו כך שיהיה קל ללבישה ולתחזוקה.

שיקולים שיש לקחת בחשבון לפני הקניית בלון בלו

אחד הדברים הבולטים בקולקציה הזו הוא מגוון הצבעים הקיימים, הנראים בחוגה ובצמיד שלה. לדוגמה, גברים ונשים יכולים ליהנות מעיצוב החוגה והצמיד הוורוד החדש מבית בלון בלו. השעון עושה עבודה נהדרת בלבלט מבלי להיות משתלט.

עם זאת, אם אינכם אוהבים שעונים רועשים, ייתכן שהקרטייה בלון בלו לא יהיה משהו שתרצו להשקיע בו. יש לו מארז דק, ותוכלו לשמוע את התנועות בתוכו לעתים קרובות. עם זאת, אם זה לא שובר עסקה בשבילך, זה שעון ששווה את המחיר.

שיקול נוסף הוא שלשעון אין עמידות למים. זה לא יהיה משהו שתוכלו להביא לחוף או לטבול בבריכה. אם אתם מתכננים ללכת למקומות אלו לעתים קרובות, ייתכן שהקרטייה בלון בלו אינו הבחירה האידיאלית עבורו.

מלבד זאת, השעונים הללו הם מהדורגים הגבוהים ביותר מבחינת סגנון ואיכות. זה גם במחיר נמוך משמעותית ממחירי יוקרה רבים אחרים. אפשר לומר שאתה מוציא את רוב התמורה גם ברכישה חדשה לגמרי. תוכל למקסם את כספך אפילו יותר אם תמצא יד שנייה במצב טוב.

יתרון מובהק אחד של קרטייה בלון בלו הוא שהוא פשוט מספיק ללבישה, אבל יש לו גם את האלגנטיות שיכולה לגרום לו לעבוד עם כמעט כל לבוש. זה שעון שאתה יכול להשתמש בו מדי יום.

לעוד על שעוני קרטייה

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!