fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

Cartier pasha – כל מה שרציתם לדעת על קרטייה פאשה

Published

on

Credit by: www.cartier.com

שעוני קרטייה הם בין השעונים האייקוניים והיוקרתיים ביותר בשוק. הודות לחומרים האיכותיים והעמידים והעיצוב הנצחי שלהם, שעונים אלו הם יותר מסתם אביזר. הם מסמלים עושר, סגנון ותחכום. יתרה מכך, מדובר בהשקעה שרק צוברת ערך עם הזמן.

ישנם שעוני קרטייה שונים לבחירה, ושעון קרטייה פאשה הוא כזה ששווה לשים לב אליו. זה שם נרדף לחיי יוקרה, חברה גבוהה וסגנון. חשבו על ג'יימס בונד, ג'ון פ. קנדי ​​ג'וניור, סופיה לורן וגרייס קלי, שכולם היו ידועים כבעלים הגאים של שעון קרטייה פאשה.

שעוני קרטייה פאשה לא רק נראים מדהים, אלא גם עשויים היטב ועמידים. הם זוכים להערכה על העיצובים המורכבים והאומנות המעולה שלהם, אשר ניכרת בכל שעון שיוצא מהסדנה שלהם. מכאן שהם נחשבים לאחד המבוקשים בעולם שעוני היוקרה.

ההיסטוריה של קרטייה פאשה

הידוע בעיקר בזכות התכונות הראוותניות הרבות והחוגות המורכבות שלו, ל- Cartier Pasha יש היסטוריה ארוכה. על פי הסיפורים, שעון הפאשה המקורי עוצב בשנת 1933 על ידי קרטייה וניתן במתנה לפאשה ממרקש – תואר שעדיין מוחזק בידי המלכים השליטים של מרוקו.

עם זאת, הסיפור הוא רק שמועה לא מבוססת. ההיסטוריה הסבירה יותר היא שקולקציית השעונים של קרטייה פאשה הושקה לראשונה בשנת 1985, ונועדה למלא חלל בקווי הספורט והיוקרה של קרטייה. הוא מתחרה ברויאל אוק ובנאוטילוס מאותן סיבות. בנוסף, הדגם הראשון של קרטייה פאשה זכה לפופולריות ברחבי העולם כ"שעון הכיס" בשל אופיו הקומפקטי.

מאז שיצא לאקרנים, קו השעונים של פאשה התפתח מאוד כדי לענות על הטעמים והדרישות המשתנות ללא הרף של צרכנים עכשוויים. בינתיים, גלגול השנה שומר על הקסם והאלגנטיות של הדגם המקורי. הדבר הטוב במותג הזה הוא שהם מאמינים שהעולם משתנה. לאורך השנים, הם שמרו על מורשת של יצירתיות ותעוזה. החזון והקול שהם יצרו באים לידי ביטוי בדור החדש ביותר של שעונים בהשראת קודי ההצלחה.

למה כדאי לקנות שעוני קרטייה פאשה?

שעוני קרטייה פאשה מייצגים את הזוהר של היוקרה, הודות לעיצוב הנועז שלהם ולטכנולוגיות חדשניות של שמירת זמן. השעון של קרטייה פאשה הוא עוצמתי ומתוחכם בשילוב כוחו של חפץ בלתי ניתן להזזה עם היופי העדין של תכשיט משובח. מחושל מזהב מלא או נירוסטה, הדגם הפך למרכיב עיקרי עבור אניני שעונים ברחבי העולם.

הנה כמה סיבות שיניעו אותך לרכוש אחד:

  • כמה קווי קרטייה פאשה היוקרתיים עשויים מזהב עם טורבילון.
  • המחיר יתייקר עם הזמן, מה שהופך אותו להשקעה ראויה.
  • הוא נוצר באמצעות גביש ספיר עמיד בפני שריטות ותנועות אוטומטיות שוויצריות מדויקות.
  • עם רשת על גביש השעון, דגם זה מקל על זיהוי זמן מדויק.

שיקולים בקניית שעוני קרטייה פאשה

בחירת השעון הנכון היא לא רק סגנון – זה גם על מציאת משהו שיחזיק לך כל החיים. כשאתה קונה שעוני קרטייה פאשה, שקול את הדברים הבאים:

סגנון

לפני שאתם ממהרים לחנות, קחו קצת זמן לחשוב אילו סגנונות מושכים אתכם. לאחר מכן, ודא שהמותג מציע משהו דומה במראה ובנקודות המחיר. אתה יכול לענות על השאלות הבאות כדי לעזור לך להחליט על השעון המושלם עבור עצמך.

איזה סוג שעון אתה רוצה? מחפשים משהו אלגנטי? משהו ספורטיבי? משהו קלאסי?

חומרים

קרטייה פאשה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לחובבי שעונים. יש יצירה לטעמו של כולם. החומרים משתנים, אך ניתן לבחור בין גרסאות הנירוסטה והזהב. לדעת באילו חומרים משתמשים תבטיח שהרכישה שלך תימשך שנים.

תקציב

חשוב להבין שהמחיר של המותג הזה נחשב ליוקרתי, אז אתה חייב לדעת כמה אתה מוכן להוציא על שעון. אם יש לך תקציב מצומצם, ייתכן שתשקול לקנות דגם פחות יקר שעדיין כולל את אותם חומרים ואיכותיים באומנות כמו אלה היקרים יותר. ישנם סוגים רבים ושונים של שעוני פאשה לבחירה, אז ערכו את המחקר והשוו מחירים כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לתקציב שלכם.

התכונות החדשניות של שעוני קרטייה פאשה

שעוני קרטייה פאשהידועים באלגנטיות וברבגוניות שלהם, עם עיצוב המשקף את הייחודיות והגיוון של האופנה. לקולקציה שלה יש איכויות ייחודיות שהופכות כל דגם לאבן בוחן של שעונים משובחים.

הם מעוצבים עם החומרים והאומנות הטובים ביותר ומגיעים עם היסטוריה עשירה במסורת. שעונים אלה עמוסים בתכונות חדשניות וזמינים במגוון סגנונות. בין אם תבחרו בדגם פשוט או בדגם מורכב יותר, אתם יכולים להיות בטוחים ששעון היד של Pasha De Cartier שלכם יהיה יפה כמו שהוא פונקציונלי.

לקו קרטייה פאשה מספר תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת עבור כל גבר שמחפש דרך לבטא את הסגנון שלו. אלו כוללים:

  • סלילה אוטומטית: תנועה מכנית מתפתלת עצמית השומרת על זמן מדויק.
  • הגנה מפני פגיעות קריסטל ספיר: חומר זה פועל כזכוכית אבטחה המגנה על השעון מפני שבירה ושריטות.
  • ידיים זוהרות: זה מקל על קריאת הזמן בתנאי תאורה חלשה.
  • עתודת כוח: עם עתודת כוח של עד 46 שעות, השעון מושלם לשימוש ממושך.
  • עמידות במים: קרטייה פאשה הוא אחד השעונים עמידים במים הראשונים שמחזיקים מעמד בעומק של עד 300 מטר.

כמה מהדורות מוגבלות כוללות יהלומים משובצים, כמו גם אבנים יקרות אחרות כמו אבני ספיר או אודם. שעוני Pasha De Cartier מציגים בגאווה רשת מעל גביש השעון ומכסה מוברג לכתר.

כמה מדגמי קרטייה פאשה

    Pasha De Cartier Must 21 Chronoscaph

    קרטייה פאשה יצרה את ה-Must 21 Chronoscaph ref. שעון W10184U2 שמביא את קסם העולם הישן לסגנון החיים החדש הזה של קרטייה. זהו דגם גברי המובחן בגימור נירוסטה, חוגה לבנה ולוח ספרות רומיות קבועות. כפי שהייתם מצפים מ-Cartier, השעון משדר תחכום ואלגנטיות.

    Pasha De Cartier Perpetual Calendar Gold

    מהמחוגים והחוגה ועד למבנה הכללי, ה-Pasha De Cartier ref. 0560 הוא פריט איכותי הכולל גימור יפהפה של זהב צהוב 18 קראט ופרטים בטוב טעם. הוא מכיל תצוגה של יום, תאריך ומחוון 24 שעות וכן שלב הירח בשעה 12:00. ללוח הקרם שלו יש פטינה זוהרת, טבעת פרקי רכבת שחורה, מחוגים מחודדים אלגנטיים וסוגר מתפרס.

    Pasha De Cartier — W31085M7

    נירוסטה, סט כתר עם ספינל סינטטי וגב שלד יוצרים את ה-Pasha De Cartier ref. המראה הנצחי של W31085M7. דגם זה כולל מחוגים כחולים, תצוגת תאריך בין 4 ל-5, ויש לו 3 חוגים משנה. עם מארז הפלדה המלוטשת שלו, השעון הזה הוא סגנון שיחזיק מעמד לאורך שנים.

    Pasha De Cartier — 2730

    שעון מפואר, קרטייה יצר את ה-Pasha De Cartier ref. 2730 עם מארז עגול של 42 מ"מ. הוא מציג מסגרת נירוסטה חלקה וכתר ספינל קבושון משובץ באבן שמוסיפה צבע עדין לשעון האלגנטי הזה. השעון מופעל על ידי תנועה מתפתלת עצמית עם סיבוכים כרונוגרפים. בנוסף, קריסטל הספיר העמיד בפני שריטות מציע הגנה אמינה מפני שחיקה יומיומית.

    Pasha De Cartier Seatimer – W31089M7

    בנוי מפלדת אל חלד וקריסטל ספיר, שעון דיוק זה עמיד במיוחד. הלוח המסתובב החד-כיווני מאפשר מעקב מדויק אחר הזמן שחלף. הוא מתהדר בחוגה לבנה עם מחוגים בצורת יהלום זוהרים שסוגרים את הכרונוגרף מיד שנייה. גם קלאסי וגם אופנתי, ה-Pasha Seatimer – W31089M7 הוא אביזר חובה.

    לעוד על שעוני קרטייה

    Advertisement
    Advertisement

    פופולארי

    בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

    רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!