fbpx
Connect with us

ג'ייקוב אנד קו - Jacob and Co

Jacob and Co the Godfather – שעון הסנדק של ג'ייקוב אנד קו

Published

on

Credit by: jacobandco.com

jacob and co the godfather – הסנדק נחשב לאחד הסרטים הגדולים והמשפיעים בכל הזמנים. הדיוקן הקולנועי של פרנסיס פורד קופולה של בני הזוג קורליאונה הוא יצירת מופת מוחלטת שהוכתרה בשלושה פרסי אוסקר ושבעה גלובוס הזהב. סאגת משפחת הפשע, שפורסמה לראשונה ב-1972, חוגגת 50 שנה להיווסדה, וגרסה מחודשת של דרמת הגנגסטרים נחשפה השנה. זו הייתה ההזדמנות המושלמת עבור ג'ייקוב ושות' להציג תצפית מחודשת ואפית על השעון המוזיקלי של הסנדק המשולש-צירי Flying Tourbillon.

מהדורת יום השנה ה-50 של הסנדק היא חתיכת אמירה, באמת מרהיבה מבחינה ויזואלית וטכנית. שעון במהדורה מוגבלת זה הוא אוסף של אומנות מומחית וכישורי ייצור שעונים מדויקים, סיבוכים בימוי ואמנות דקורטיבית בצורה ייחודית ליצירת פסל קינטי תלת מימדי. גביש הספיר המרשים, בעל הכיפה הגבוהה שלו, מזמין אותך להתפעל מפרטים המשתנים ללא הרף בהשראת סרט הקאלט.

באופן טבעי, בסגנון ג'ייקוב ושות', אין שום דבר מאופק בשעון ה-50 שנה לציון ה"סנדק". אמנם זה לא שעון היד התנועה המוזיקלית הראשון, אבל זה עובר כמה צעדים מעבר: הטכניות של התנועה שלו ותשומת הלב לפרטים הכרוכים ביצירתו היא באמת יוצאת דופן. תלת מימד ושונה בכל פעם, המחווה השופעת הזו לסנדק מציעה חוויה ייחודית והיא באמת במעמד משלה.

תיאור השעון – jacob and co the godfather

ראשית, יש פסנתר כנף מיניאטורי מעוטר דיוקנו של מרלון ברנדו / דון ויטו קורליאונה, לוחית זהב שחור PVD-ורוד "הסנדק 50 שנה" עם לוגו מיתר הבובות האייקוני וורד מצויר ביד במרכז תְנוּעָה. השעה מצוינת על חוגה בת, המזכירה מקלדת פסנתר. התנועה מווסתת על ידי טורבילון מעופף משולש ציר שובה לב (97 חלקים עבור 1.79 גרם), והבלט של הכלובים הקונצנטריים (סיבובים ב-24 שניות, 48 שניות ו-180 שניות, בהתאמה) מאפשר סיבובים רב-ממדיים כדי להתמודד עם השפעות שליליות של כוח הכבידה.

טכנולוגיית FEMTO-LASER

המיקרוקוסמוס המכני המיניאטורי הזה מוגן מתחת לכיפת ספיר וממוקם במארז זהב מרשים 43 מ"מ עם זיזים חלולים. הנהון נוסף אל הסנדק, צדדי המארז שימשו כבד לחריטה בלייזר גליל סרט קולנוע עם 13 סצנות מהסרט. החריטה עמוקה להפליא (0.3 מ"מ) וחדה. רמת העיבוד המרשימה הושגה עם אחד מהשותפים השוויצרים של ג'ייקוב ושות', DM Surfaces. כל מארז נחרט למשך לא פחות מ-30 שעות באמצעות שילוב של ננולייזר ופמטולזר. החמצון הסלקטיבי והמאסטר של זהב מאפשר יצירת מגוון רחב של גוונים וגוונים (256 בסך הכל) כדי לשחזר תמונות ב-3D chiaroscuro מציאותי במיוחד.

זמינות ומחיר

מהדורת יום השנה המוזיקלית של ג'ייקוב ושות' לציון 50 שנה ל"סדנק"  מגיעה עם רצועת תנין סגורה באבזם מתקפל זהב. הוא שוחרר בסדרה מוגבלת של 50 שעונים. לחגיגה הספציפית הזו, השעון מסופק באריזת מצגת גדולה מעץ ויקר עם בטנת קטיפה אדומה. הוא מגיע עם קנקן קריסטל מיוחד עם הדפס ברזולוציה גבוהה של מרלון ברנדו והלוגו הראשי של הסנדק. הוא מגיע גם עם עט נובע חדש לגמרי במהדורה מוגבלת של Godfather של ג'ייקוב ושות'. מחיר השעון הוא 500 אלף דולר.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!