fbpx
Connect with us

ג'ייקוב אנד קו - Jacob and Co

Jacob And Co Tourbilon – ג'ייקוב אנד קו טורבילון

Published

on

Credit by: jacobandco.com

בשנת 2014, ג'ייקוב ושות' הציגו לראשונה שעון מעניין מאוד עם תנועה אקסטרווגנטית שהם כינו Astronomia Tourbillon. לא הייתה לי הזדמנות לראות באופן אישי את היצירה כשהופיעו לראשונה, ואני לא בטוח אם סגנון המארז המקורי של אסטרונומיה טורבילון בכלל נמסר, שכן לפי התמונות החדשות האלו של ג'ייקוב ושות' אסטרונומיה טורבילון משנת 2015, יש עיצוב מארז חדש לחלוטין. המורכבות העצומה של התנועה בשעון דורשת התאמה רבה כדי לגרום לו לעבוד ושנים של מאמץ. עם זאת, לשנת 2015, נראה שה-Jacob & Co. Astronomia Tourbillon חוזר עם עיצוב מארז חדש, כמו גם "Jacob & Co". גרסה בשם Jacob & Co. Astronomia Tourbillon Baguette שמגיעה עם הרבה יהלומים.

חלק גדול מהתנועה מונח על סדרה של ארבע זרועות המסתובבות סביב כל החוגה כל 20 דקות. הזרועות הללו גם זזות כדי ליצור פעולות אחרות כמו שמירה על החוגה כדי לציין את השעה בכיוון הנכון, כמו גם הפעלת הטורבילון. ביחד, כמעט קשה להאמין לכל הבלט של עבודת הציוד ב-Jacob & Co. Astronomia Tourbillon. יתרה מכך, ככל שתאהבו או תהיו אמביוולנטיים למה ש-Jacob ושות' מייצרים, אתם חייבים לתת להם שהם מבינים שראוותנות היא חלק חשוב בתעשיית שעוני היוקרה.

jacob and co tourbillon – עיצוב השעון

בהשוואה לכיפת בועות קריסטל ספיר גדולה על העיצוב הראשוני של אסטרונומיה, המארז הזה משנת 2015 קצת יותר הגיוני. אנחנו עדיין מסתכלים על עיבוד מחשבים, אבל אנחנו בטוחים שהחתיכות הקטנות יותר של קריסטל ספיר (שמחולקות כעת לסדרה של חלונות ואחד גדול מלמעלה) עם המתכת הנוספת הופכות עיצוב סביר יותר לביש. לפי המותג, ה-Jacob & Co. Astronomia Tourbillon הוא ברוחב 50 מ"מ ובעובי של 25 מ"מ. המארז עשוי זהב ורוד 18 קראט, ויש גרסה עם ובלי יהלומים.

שמתם לב לחוסר כתרים או דוחפים על המארז? התנועה למעשה מוגדרת ותהיה מתקפלת באמצעות שני כתרים "בסגנון קשת" בחלק האחורי של המארז. התנועה, שהיא, כמובן, האלמנט המעניין ביותר של ג'ייקוב ושות' אסטרונומיה טורבילון, היא הבלעדית לקליבר ג'ייקוב ושות' JCEM01, עם 48 שעות של עתודת כוח וטורבילון הפועל ב-2.5 הרץ. באופן מפתיע, התנועה מופקת מ-235 חלקים בלבד – מה שנראה יעיל מאוד בהתחשב במורכבות הקונספט.

פונקציות

מבחינה טכנית, מכיוון שהטורבילון נע סביב כל החוגה כל 20 דקות, זהו טורבילון משולש ציר. הציר השני הוא הסיבוב הרגיל שרואים מכלוב טורבילון, כמו גם מסתובב בזרוע החיבור שלו. הוא יושב מול החוגה כדי לומר את השעה כדי לעזור לאזן את המשקל. לשתי הזרועות האחרות יש ייצוג טיטניום קטן מצויר ביד של כדור הארץ, ולזרועו הנגדית יש כדור דיסקו מסתובב שמבצע סיבוב אחד מלא כל 60 שניות.

ג'ייקוב ושות' טוענים כי היהלום בחיתוך כדורי משתמש בתהליך חיתוך בלעדי שהוצג על ידי ג'ייקוב ושות' כדי לחתוך יהלום בעל 288 היבטים. היהלום העגול הזה אמור לייצג את הירח – מה שגורם לי לתהות איך "חיי לילה" היו נראים על הפלנטה שלכם אם הירח שלנו היה בעצם גם כדור דיסקו גדול. בעוד שתנועת ג'ייקוב ושות' אסטרונומיה טורבילון נראית ומרגישה כאילו היא מציעה סיבוכים אסטרונומיים – היא באמת עושה זאת רק בקונספט. זו באמת תנועה שנעשתה להנאת צפייה, לעומת פונקציונליות קפדנית – ובזה היא מצליחה.jacob and co tourbillon

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!