fbpx
Connect with us

ג'ייקוב אנד קו - Jacob and Co

Jacob and co watches – מה מייצגת החברה בשעונים שלה?

Published

on

Credit by: jacobandco.com

כל כך הרבה שעוני יוקרה בשוק בימינו. מתלבטים איזה מהם כדאי לקנות? טוב, אל תחשוב יותר!! שעוני ג'ייקוב ושות' כאן כדי לבטל את הספק הזה לחלוטין.

שעוני ג'ייקוב ושות' מונעים על ידי יצירתיות ואינדיבידואליות. מגוון השעונים הזמינים לשעוני ג'ייקוב ושות' מדגים את הרצון הנלהב של המותג ליצור פריטים מרהיבים שהעולם לא ראה קודם לכן.

מורכבות גבוהה כמו אוסף אסטרונומיה, ה-Mystery Tourbillon, הסנדק של האופרה וה-Twin Turbo Furious הם דוגמאות לכך.

jacob and co watches – ג'ייקוב ושות'- מה הם מייצגים?

1. ללא פחד

ג'ייקוב ושות' לא מפחדים לייצר שעונים שקודם לכן רק דמיינו.

2. חלוציות

לשעוני ג'ייקוב ושות' יש מוניטין ראוי ליצירת קרקע חדשה בייצור שעונים גבוה על ידי המצאת סיבוכים חדשים ושילובים של סיבוכים תוך שימוש בטכניקות ייצור שעונים קלאסיות ליצירת שעונים חדשים וחדשניים.

3. חדשני

הסיבה להיותם של ג'ייקוב ושות' היא להתנסות בשיטות חדשות לעשות דברים, להשתמש בחומרים שונים ולייצר קשיים חדשים. יעקב ושות' לעולם לא יסתפקו בלהיות כמו כולם.

4. קריאייטיב

שעוני ג'ייקוב ושות' לגברים ולנשים מלאים ברעיונות נועזים, עם עיצובים, סיבוכים ושילובים שפורצים את הגבולות של ייצור שעונים משובחים.

5. לקיחת סיכונים

לטענת השוויצרי העמיד, רוב המורכבויות הגבוהות של ג'ייקוב נחשבו בעבר כ"בלתי אפשריות". למרות זאת, ג'ייקוב ושות' מחויבים להפוך את המושגים הללו למציאות, כולל ה-SF24, Astronomia, Opera, Twin Turbo ו-Twin Turbo Furious ועוד.

jacob and co watches – מדוע שעוני ג'ייקוב ושות' פופולריים בקרב חובבי שעונים?

הגורם המניע של השעונים של יעקב ושות' הוא חדשנות. יעקב ארבו יוצר פריטים אטרקטיביים וייחודיים עוד מימיו הראשונים בשעונים.

מגוון היצע השעונים של ג'ייקוב ושות' מדגים את הרצון הנלהב של המותג ליצור יצירות אמנות מדהימות שהעולם לא ראה קודם לכן.

מר אראבו (מייסד ויו"ר שעוני ג'ייקוב ושות') מוסיף, "אני חייב ליצור". "החלום שלי תמיד היה להמציא דברים שלא נעשו קודם לכן", הוא אומר, "ועבור המותג, מדובר בהפיכת הבלתי אפשרי למציאות". המשימה של יעקב ושות' היא ליצור יצירות יפות, מלאות חיים ומקוריות של ייצור שעונים.

שעוני יהלומים של ג'ייקוב ושות' הם שילוב מושלם של אבני חן שזורות להפליא בחוגות מעוצבות מעוצבות בקפידה, ואכן הם מתגלים כהשקעה לטווח ארוך. אם אתם מחפשים ירושה משפחתית איכותית, כאן מסתיים החיפוש שלכם.

לשעוני היהלומים של ג'ייקוב ושות' יש אמון של שנים של לקוחות הקשורים לביקורות יפות של שעוני ג'ייקוב ושות'. בית העסק יעקב ושות'. השעון מועיל בזמן ההלבשה לדייט המושלם הזה, לפגישה או אפילו לבילוי מזדמן.

מטרתם של שעוני ג'ייקוב ושות'

להפוך את הבלתי אפשרי למציאות. ג'ייקוב ארבו חי כדי ליצור שעונים מיוחדים במינם שהעולם יראה בהם. קחו לדוגמה את אוסף אסטרונומיה: שענים שוויצרים רבים חשבו שהרעיון הזה הוא "בלתי אפשרי", אך מר אראבו קיבל את האתגר והביא לחיים את השעון הזה, ואת גלגוליו הרבים… כמו גם הצלחה

מר אראבו לא מסתפק בייצור המוני של השעונים הזהים. הוא חי כדי להמציא ולהתפתח, והוא תמיד עובד על הקונספט המהפכני הבא.

ג'ייקוב ושות' היא חברת שעונים ייחודית, המשלבת את רוח ההרפתקנות והיזמות של ארצות הברית עם הרמה הגבוהה ביותר של ייצור שעונים. למר אראבו ולמשרד שלו יש רגל בשני העולמות. מר אראבו והמשרד שלו מחויבים לשפר את המצב הקיים.

שעוני ג'ייקוב ושות' בבריטניה ידועים בסגנונות עמידים לאורך זמן שהם אלגנטיים במיוחד ועוצרי נשימה. העיצובים שלהם מדברים בצורה נפלאה על הנדסה מדויקת, פלטה צבעונית וטווח פונקציונלי איקוני. זוהי בחירה מושלמת של מתנה עבור היקרים שלך.

שעוני הגברים והנשים של ג'ייקוב ושות' מעוצבים ברצועות יפות כדי להעניק להם גימור רצוי. איכות גבוהה היא סימן הבחנה אמיתי בתעשיית השעונים, והיא מבדילה את המותג מכל שאר השחקנים.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!