fbpx
Connect with us

אודמר פיגה - Audemars Piguet

Ap Concept Watch – אודמר פיגה רויאל אוק קונספט

Published

on

אודמה פיגה

Credit by: www.audemarspiguet.com

ap concept watch – עבור רבים מאיתנו, שעון קונספט נועד להראות את הכישורים הטכניים של המותג ואת הכיוון הפוטנציאלי לעתיד. בדומה למכוניות הקונספט שמהן הושאל הרעיון, שעוני קונספט נוטים להיות שעונים חדישים, מורכבים להפליא, מרוחקים, שבסופו של דבר מצטמצמים ומתפתחים למהדורות מסחריות יותר מאולפות או לעולם לא רואים אור. ב-Audemars Piguet, השעון הראשון של Royal Oak Concept נחשף בשנת 2002, ובתפנית יוצאת דופן, התפתח לקולקציה מלאה המכונה Royal Oak Concept. אחד מחבריו, Flying Tourbillon GMT, חוזר לאור הזרקורים עם מסגרת קרמיקה ירוקה חדשה – ראשונה לקולקציה זו -, הדגשים ירוקים על החוגה הפתוחה ומארז הטיטניום המרשים בגודל 44 מ"מ הבנוי כמו סוללה כדי להגן על הפנים תנועת הבית.

ap concept watch – רויאל אוק קונספט

לפני 20 שנה, AP חגגה את יום השנה ה-30 ל-Royal Oak האייקוני שלה עם השקת מהדורה מוגבלת של 150 חלקים בהשראת מכונית קונספט. לא להתבלבל עם קולקציית ה-Royal Oak Offshore המתקדמת שהוצגה ב-1993 לציון 20 שנה ל-Royal Oak, השעון הראשון של Royal Oak Concept היה רויאל אוק טעון במיוחד עם מארז מאסיבי בגודל 44 מ"מ העשוי מאלקריט וטיטניום ועם חוגה פתוחה להצגת הטורבילון עם גשר בולם זעזועים, דינמוגרפיה המציינת את המומנט של הקפיץ הראשי ומחוון רזרבות כוח ליניארי. למרות שקונספט ה-RO הראשון לא שוכפל, הקולקציה הייתה פלטפורמה קבועה לניסויים, חומרים חדשניים, עיצובים אוונגרדיים וסיבוכים. במהלך השנים ראינו את ה-RO Concept Tourbillon & Chronograph (2008), את RO Concept Flying Tourbillon GMT (2011), את RO Concept Laptimer Michael שומאכר הפטנט ואת RO Concept Acoustic Research Minute Repeater (שניהם ב-2015), Royal Oak Concept Flying Tourbillon (2018) ושוחרר שוב בשנת 2021 עם "הפנתר השחור" Flying Tourbillon לציון השותפות של המותג עם Marvel.

מארז ומסגרת השעון

בהתחשב בקוטר המארז האדיר של 44 מ"מ ובעובי של 16.1 מ"מ, טיטניום קל משקל אך גמיש הוא החומר הברור לבחירה. בדומה לגבולות ההגנתיים המגינים על טירה, חומות ה-Royal Oak Concept Flying Tourbillon GMT העדכניות ביותר כוללות גימור בהתזת חול ואגפים מוברשים מנוגדים. הארכיטקטורה המשוכללת והזוויתית המגנה על הדחיפה ושומרת על הכתר המוברג כוללות את אותם גימורים כמו המארז, מוארים בכתר קרמי ירוק מוברש ומלוטש ודוחף תואם.

מעל מסגרת השעון מתנשא הלוח המתומן הייחודי של ה-Royal Oak עם שמונה ברגים, מעוצבים כעת בקרמיקה ירוקה עם משטחי סאטן מוברשים בעבודת יד וגימורים מלוטשים. במבט מהצד, אתה יכול להעריך את קונספט העיצוב המשולב כאשר המארז ורצועת הגומי זורמים בצורה חלקה אחד לתוך השני.

חוגה פתוחה

תכונה משפחתית נוספת של RO Concept היא השימוש בחוגות פתוחות כדי לחשוף חלקים מהתנועה. עם מארז עבה כזה, לחוגה יש הרבה עומק והוא צולל בצורה דרמטית מהאוגן של השעה. סדרה של גשרי טיטניום זוויתיים וא-סימטריים מטיטניום שחורים מעניקים לחוגה אווירה עצבנית. שני מחומשים פתוחים בשעה 12 ו-6 מכילים את לוגו המותג ומחוון מיקום הכתר (HNR), בהתאמה. שימוש באותיות זהב ורודות מיושמות עבור הלוגו של AP וה-HNR, הרקע הירוק של מחוון הלוגו והכתר מושג באמצעות שקיעת אדים כימית (CVD). הטורבילון המעופף בשעה 9, עם שני מבנים בצורת דלתא משני הצדדים, מבצבץ מהחוגה עם הכלוב והבריחה שלו בגוון זהב ורוד. עבור נראות בתנאי תאורה חלשים, הידיים עם חצי שלד מזהב ורוד מלאות בציפוי זוהר, וכך גם סמני השעות המלבניים על האוגן השחור המשופע.

מול הטורבילון המעופף בשעה 3 נמצאת פונקציית אזור הזמן השנייה עם חץ זהב והדוחף המתאים בשעה 4 עבור התאמות של שעה אחת. דיסק השעה של ה-GMT עשוי בצבע ספיר עם ספרות לבנות מסומנות בשחור, בעוד שלדיסק היום/לילה, בפליז, יש שני אזורים צבעוניים: לבן עבור שעות היום וספרות בצבע CVD ירוק עבור הלילה. מתחת לגשרים הפתוחים ניתן לראות גם חלקים מגלגל המילוט והאיזון.

התאמת הלוח והדגשים על החוגה והמארז, רצועת גומי ירוקה עם אבזם מתקפל AP טיטניום בהתזת חול משלימה את החבילה.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!