fbpx
Connect with us

ג'ייקוב אנד קו - Jacob and Co

jacob & co billionaire watch – מהו שעון המיליארדר?

Published

on

Credit by: jacobandco.com

כשתסתכלו סביב תעשיית השעונים, תגלו שלכל חברה יש מותג ייחודי. בין אם הם TAG Heuer ספורטיביים, סייקו במחיר סביר או רולקס יוקרתי, יש להם נישה שהם מתאימים אליה. אותה מגמה נכונה בעולמם של אישים ציבוריים. 

למותג שמאחורי שעון המיליארדר יש ביקורות מעורבות בקהילת השעונים. מצד אחד, אנשים רבים מאמינים שהמוצרים שלהם יקרים מדי וראוותניים מדי. אחת הביקורות המובילות היא שהם מחזקים את המותג שלהם עם המלצות יקרות של מפורסמים, במקום לייצר שעונים יוצאי דופן באמת. אחרים רואים במותג הזה את אחד היוצרים המקוריים הבודדים שקיימים. במקום לייצר מוצרים שנראים כמו כל שעון אחר בשוק, הם מגיעים עם עיצובים שבטוח ימשכו את עיניכם, בין אם תרצו או לא.

מחיר

תפיסה מוטעית אחת שיש לאנשים לגבי השעון הזה היא המחיר שלו. הם רואים את השם שלו ומניחים שהוא עולה מיליארד דולר, אבל זה לא המקרה. במקום זאת, השעון עולה כ-18 מיליון דולר. דבר אחד שיש לציין הוא שבעוד שיש הרבה שעונים מצופים יהלומים לרכישה, יש רק אחד מהדגם הספציפי הזה. הבעלים של ג'ייקוב ושות' הביע עניין לייצר עוד שדומים לו אך אין לו תוכניות להפוך את הצפייה המיליארדר למוצר מיינסטרים.

שעון המיליארדר

פנים השעון

בעוד שהמוצר הזה עשוי להיראות כמו צמיד יהלומים מסיבי, יש לו מכונות מכובדות גם מבפנים. התנועה בו מתוצרת שוויצרית, בעלת עתודת כוח של 72 שעות, ומשלבת טורבילון. למרות שהייתי מעדיף רזרב ארוך יותר למוצר כה יקר, סביר להניח שגם אתה לא הולך ללבוש את היצירה הזו מחוץ לאירועים מזדמנים. כתוצאה מכך, ככל הנראה תצטרך לאפס אותו בכל פעם שתלבש אותו.

הטורבילון הוא סיבוך שיצרני שעונים אוהבים לשלב. למרות שזה לא שימושי במיוחד עבור שמירת זמן, הצרכנים רואים בזה אינדיקציה לשליטה בייצור. למרות ש-Jacob ושות' אינם בדרג העליון של מותגי שעונים, יש להם את היכולת להגמיש את המיומנות שלהם ולגרום לסיבוך הקשה הזה לתפקד כראוי בשעון המיליארדר. דבר נוסף שיש לציין הוא שהשעון הזה משתמש בסגנון שלד, כך שתוכל לראות את כל מה שקורה בפנים.

חלקו החיצוני של השעון

המשיכה העיקרית של השעון הזה היא לא החלק הפנימי. במקום זאת, זהו החלק החיצוני, אשר עטוף בכמות עצומה של יהלומים. למעשה, יש לו 260 קראט בין כל תכשיט עליו. אתה תבחין בשני דברים מיד כשאתה מסתכל על המוצר הזה. ראשית, שיש יהלומים כמעט על כל סנטימטר שלו. שנית, שהתכשיטים האלה די גדולים. מוצרים דומים משלבים לעתים קרובות רק מעט יהלומים, ולעתים קרובות הם די קטנים. ג'ייקוב ושות' מרוויחים את הטרנד הזה עם תכשיטים מסיביים וסכום נכבד מהם.

דבר אחד שחייב לציין לגבי ג'ייקוב ושות' הוא שהם יודעים מה הביקורות שלך על השעון הזה. האמת היא שהם יצרו את המוצר הזה במיוחד בגלל שכל כך הרבה אנשים ישנאו את המראה שלו. זה מקומם לחלוטין, זה צעקני, זה כמעט כואב להסתכל, וכל זה בכוונה. יצירת שעונים היא צורת אמנות, ולפעמים זה אומר לשחרר מוצר שאנשים לא אוהבים להסתכל עליו. שעון המיליארדר מקסים כי הוא מפלצת מפוארת, לא למרות העובדה הזו.

לעוד שעוני ג'ייקוב

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!