fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

איך הגיעו חצי מיליון דולר לקרקעית הכינרת? שעון יוקרה שקע במי הכינרת

Published

on

צילום: אתר רשמי, ללא

נופשים שיצאו לשייט בכינרת נקלעו לצרה כאשר סירתם שקעה הישר לקרקעית הכינרת, עם הסירה שקע גם שעון יוקרה של ריצ'רד מיל. לאחר חודש, צוללנים איתרו את השעון בקרקעית כשהוא עדיין עובד.

מתי בפעם האחרונה שמעת על פריט ששוויו כחצי מליון דולר שתקוע בקרקעית הים? בשבוע שעבר צוללנים אמיצים חילצו שעון של ריצ'רד מיל בשווי מוערך שמתקרב לחצי מליון דולר מקרקעית הכינרת והשיבו אותו לבעליו שחודש לפני כן איבדו את השעון ואת הסירה שבה הם שטו במי הכינרת. 

המקרה הביזארי אירע ב-23 בנובמבר, כאשר שישה בני אדם שטו מול חוף גינוסר כשלפתע הסירה שלהם טבעה ללא כל אפשרות להציל אותה. השישה חייגו מיד למשטרה ודיווחו על מצוקתם, הקריאה הועברה לשיטור הימי שהנחה את השישה ללבוש חגורות הצלה ולהמתין להגעתם. לאחר כשמונה דקות מותחות, הגיעו השוטרים והעלו את כל השישה לסירתם ובכך חילצו אותם מהסיטואציה הלא נעימה.

אחד מנופשים בכלי השייט הגיע עם שעון היד היוקרתי שלו ובכדי למנוע אי נעימות, אחסן את השוק באחד התאים בסירה. כשכלי השיט טבע, גם השעון היוקרתי נשאר בקרקרעית מי הכינרת. לאחר שכלי השייט שקע, נעשו מאמצים רבים למצוא את הפריט היקר, אך ללא הצלחה עקב מי הכינרת העכורים. בשבוע שעבר הגיעה הישועה וצמד צוללנים אמיץ מצא את הסירה והשיב את השעון לבעליו.

להפתעת כולם, לאחר חילוץ השעון, כחמישה מטרים בקרקרעית הכינרת, השעון עדיין עבד לאחר כחודש במי הים. מנגד, גם הסירה חולצה באותו מבצע נועז, אך בניגוד לשעון, הסירה הרוסה ולא תוכל לשוב לפעילות.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!