fbpx
Connect with us

אומגה - Omega

Omega De ville – סקירת שעון אומגה דה ויל

Published

on

אומגה

credit by: omegawatches.com

שעון De Ville הוא שעון יוקרתי הידוע בדייקנות הטכנית ובעיצוב האלגנטי שלו. המותג, אומגה, ידוע בהנדסה המדויקת שלו והקפדה על הפרטים הקטנים, מה שניכר בקולקציית De Ville.  קולקציית De Ville, שהוצגה לראשונה בשנת 1967, הפכה לסמל של יוקרה ועידון עבור חובבי שעונים ברחבי העולם.  במאמר זה, נחקור את המפרט הטכני, העיצוב וההיסטוריה של שעון דה ויל.

אחד המאפיינים המרכזיים של שעון De Ville הוא העיצוב הייחודי שלו. השעון כולל מארז דק וחלק שהוא גם מסוגנן וגם פרקטי. המארז זמין בחומרים שונים כמו נירוסטה, זהב ואפילו ורוד זהב. החוגה נקייה ופשוטה, עם טושים וידיים ברורים לקריאה קלה. השעון מצויד גם בגביש ספיר, בעל עמידות גבוהה בפני שריטות ומעניק בהירות מעולה.

קולקציית De Ville מציעה מגוון רחב של דגמים, כל אחד עם תכונות ועיצוב ייחודיים משלו. דגמים מסוימים הוסיפו סיבוכים כמו כרונוגרפים, שלב הירח, עתודת כוח ואפילו טורבילון. שעוני ה-De Ville מציעים גם מגוון חוגות ורצועות, הניתנות להתאמה אישית להעדפות הלקוח. רצועות השעון יכולות להיות עשויות עור, נירוסטה, או אפילו זהב.

בנוסף למשיכה האסתטית שלו, שעון De Ville ידוע גם בדייקנות ובאמינות שלו. השעון מופעל על ידי תנועה מכנית איכותית, אשר מעוצבת ומורכבת על ידי אומנים מיומנים. השעון גם נבדק ומאושר על ידי המכון השוויצרי הרשמי לבדיקת כרונומטר (COSC), המבטיח שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של דיוק וביצועים. שעוני ה-De Ville מופעלים על ידי תנועות הבית של המותג, הידועים בעמידותם ובדיוקם.

קולקציית De Ville הייתה חלק מההיסטוריה של אומגה מאז 1967, והתפתחה והפכה לאחד מהקווים הפופולריים והמזוהים ביותר של המותג. הקולקציה נלבשה על ידי אישים מפורסמים רבים והייתה חלק מאירועים בולטים רבים. השעונים נענדו על ידי אישים מפורסמים כמו ג'ורג' קלוני, סינדי קרופורד ודניאל קרייג, וגם היו חלק מאירועים בולטים כמו המשחקים האולימפיים, גביע אמריקה ומשחקי הרצון הטוב.

בסך הכל, שעון Omega De Ville הוא יצירת מופת אמיתית של אומנות ועיצוב שוויצרי. עם האלגנטיות והדיוק הנצחיים שלו, זהו שעון שייערך לשנים הבאות. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים, הנותנים מענה למגוון טעמים והעדפות, ומהווה שילוב מושלם של סגנון ופונקציונליות. קולקציית De Ville היא בחירה מושלמת לכל מי שמחפש שעון יוקרתי שהוא גם מסוגנן וגם פונקציונלי.

מפרט טכני – omega De Ville

תנועה: אחד המפרט הטכני החשוב ביותר של שעון הוא התנועה שלו. שעון De Ville מופעל על ידי Omega Co-Axial Caliber 2500, תנועה מכנית מתפתלת עצמית. תנועה זו מצוידת בבריחה Co-Axial, המציעה דיוק ועמידות גבוהים יותר בהשוואה ליציאות מנוף מסורתיות. לתנועה יש גם עתודת כוח של 48 שעות, מה שמבטיח שהשעון ימשיך לפעול גם אם הוא לא נלבש במשך יום או יומיים.

עמידות במים: מפרט טכני חשוב נוסף הוא עמידות המים של שעון. שעון De Ville מדורג לעמידות במים עד 100 מטר (330 רגל), מה שהופך אותו למתאים לשחייה ושנורקלינג, אך לא לצלילה. רמת עמידות זו למים מושגת באמצעות שימוש באטמים ואטמים איכותיים, המגנים על התנועה מפני רטיבות ואבק.

דיוק: שעון De Ville ידוע גם ברמת הדיוק הגבוהה שלו. התנועה מותאמת לשישה מצבים, מה שמבטיח שהשעון שומר על זמן מדויק גם כשהוא עונד במצבים שונים. בנוסף, השעון נבדק גם לדיוק על ידי המכון השוויצרי הרשמי לבדיקת כרונומטר (COSC), אשר מאשר כי השעון עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של דיוק וביצועים.

עיצוב השעון

מארז: העיצוב של שעון De Ville מתחיל במארז שלו. המארז עשוי מפלדת אל חלד בקוטר של 39.5 מ"מ. המארז מצויד גם בקריסטל ספיר עמיד בפני שריטות וסוגים אחרים של נזקים. השעון כולל גם מארז מוברג וכתר מוברג, שעוזר לשפר את עמידות המים שלו.

חוגה: החוגה של שעון De Ville ראויה לציון גם בעיצובו. החוגה זמינה במגוון צבעים וגימורים כמו כסף, שחור ואם הפנינה. החוגה מציגה סמני שעות מיושמים וחלון תאריך בשעה 3. המחוגים מצופות גם ב-Super-LumiNova, מה שמקל על קריאת השעה בתנאי תאורה חלשה.

צמיד: שעון De Ville מצויד גם בצמיד איכותי. הצמיד עשוי מפלדת אל חלד וכולל אבזם מתקפל עם שחרור כפתור. הצמיד גם מתכוונן, מה שמאפשר ללובש אותו למצוא את ההתאמה המושלמת.

לסיכום, שעון De Ville הוא שעון יוקרתי שבולט בזכות הדיוק הטכני והעיצוב האלגנטי שלו. השעון מופעל על ידי Omega Co-Axial Caliber 2500, תנועה מכנית מתפתלת עצמית, ומדורג לעמידות למים עד 100 מטר. עיצוב השעון מאופיין במארז נירוסטה, קריסטל ספיר ובצבעים וגימורים שונים של החוגה. השעון כולל גם מארז מוברג, כתר מוברג וסוגר מתקפל עם שחרור כפתור. שעון De Ville הוא שילוב מושלם של מצוינות טכנית ויופי אסתטי.

ההיסטוריה של שעון אומגה דה ויל – omega De Ville

שעון Omega De Ville הוצג לראשונה בשנת 1967 כשעון שמלה יוקרתי. השעון תוכנן להיות גרסה אלגנטית ומעודנת יותר לשעון אומגה סימאסטר הפופולרי. קולקציית De Ville נוצרה על ידי המנהל הקריאטיבי של המותג דאז, קלוד ביילוד, שרצה ליצור שעון שיפנה לשוק ההולך וגדל של רוכשי שעוני יוקרה.

השעון הראשון של De Ville כלל מארז דק וחלק עם חוגה נקייה ופשוטה. השעון הופעל על ידי תנועה מכנית איכותית והוסמך על ידי COSC על הדיוק והביצועים שלו. השעון צויד גם בקריסטל ספיר, שסיפק בהירות מעולה ועמידות בפני שריטות.

במהלך השנים, קולקציית De Ville התפתחה וכוללת מגוון רחב של דגמים, כל אחד עם מאפיינים ועיצוב ייחודיים משלו. דגמים מסוימים הוסיפו סיבוכים כגון כרונוגרפים, בעוד שאחרים עודכנו בחומרים וטכנולוגיות חדשות. הקולקציה מציעה גם מגוון חומרי מארז שונים, חוגות ורצועות, הניתנים להתאמה אישית להעדפות הלקוח.

בשנות ה-70 התרחבה קולקציית דה ויל וכללה דגמים עם עיצובים משוכללים ומורכבים יותר, כמו דגמי ה-De Ville "Tresor" ו-"Prestige". שעונים אלה כללו אלמנטים דקורטיביים יותר על החוגות והמארזים, ולעתים קרובות נעשו עם מתכות יקרות כמו זהב ופלטינה.

במהלך שנות ה-80 הציגה אומגה את דגמי ה-"Co-Axial" של De Ville, שהציגו את ה-Co-Axial Escapement המהפכני של המותג. טכנולוגיה זו, שפותחה על ידי ג'ורג' דניאלס, משפרת משמעותית את הדיוק ואת אורך החיים של שעון מכני. שעוני De Ville Co-Axial היו מהראשונים בתעשייה שהציגו את החידוש הזה, והם הפכו במהרה לפופולריים בקרב חובבי שעונים.

בשנים האחרונות עברה קולקציית De Ville עיצוב מחודש מודרני, תוך התמקדות מחודשת בדייקנות ובטכנולוגיה. השעונים כוללים כעת את התנועות האחרונות של אומגה, כמו ה-Master Chronometer ו-Caliber 8910, המציעים דיוק וביצועים גדולים עוד יותר. בנוסף, השעונים כוללים כעת חומרים וטכנולוגיות מתקדמות יותר, כגון קרמיקה ו- Liquidmetal.

למרות השינויים הללו, שעון De Ville נשאר נאמן לעיצוב ולאסתטיקה המקורית שלו. זה ממשיך להיות סמל של אלגנטיות ודיוק נצחיים עבור חובבי שעונים ברחבי העולם. כיום, קולקציית De Ville היא אחד מהקווים הפופולריים והמזוהים ביותר של אומגה, עם מגוון רחב של דגמים הפונים למגוון טעמים והעדפות. בין אם אתם מחפשים שעון שמלה קלאסי או שעון מתקדם יותר, בקולקציית Omega De Ville יש משהו לכולם.

לסיכום, שעון Omega De Ville הוא יצירת מופת אמיתית של אומנות ועיצוב שוויצרי. עם האלגנטיות והדיוק הנצחיים שלו, זהו שעון שייערך לשנים הבאות. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים, הנותנים מענה למגוון טעמים והעדפות, ומהווה שילוב מושלם של סגנון ופונקציונליות. קולקציית De Ville היא בחירה מושלמת לכל מי שמחפש שעון יוקרתי שהוא גם מסוגנן וגם פונקציונלי. עם ההיסטוריה העשירה שלו והמחויבות המתמשכת לחדשנות, שעון אומגה דה ויל בטוח יהיה קלאסי לשנים הבאות".

לעוד על שעוני אומגה

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!