fbpx
Connect with us

חדשות מעולם היהלומים

טבעת אירוסין מרובעת – מהי טבעת מרובעת ומה סוגי הטבעות השונות?

Published

on

טבעת אירוסין מרובעת

Image credit: www.zales.com

טבעת אירוסין מרובעת – אז, הגיע היום ואתם מוכנים סוף סוף לקנות את טבעת האירוסין המושלמת להצעה שלכם. אתה יודע שייחודיות וניצוץ הם קריטריונים חשובים, וסוף סוף החלטת על טבעת יהלום בחיתוך מרובע.

יש כל כך הרבה צורות מרגשות לבחירה כשמגיע הזמן לקנות את טבעת האירוסין של יהלום המזכרת שלך. בחר להציג את האישיות שלך עם טבעת אירוסין יהלום או אבני חן עם קווים מודרניים ונקיים, יחד עם כשרון רטרו מאופק.

עם כל כך הרבה צורות אבן והרכבות הזמינות בשוק, צפייה בכל כך הרבה אבנים מרכזיות יכולה להיות חוויה מרתיעה. צורות האבן יגדירו את המראה הכללי של טבעת האירוסין היהלום או אבני החן.

במדריך זה נחשוף את כל מה שאתה צריך לדעת על סגנונות שונים של טבעות אירוסין בגזרה מרובעת (עם עיצובי טבעות מהחיים האמיתיים). תוכלו לגלות את המאפיינים העיקריים של כל חיתוך ולמה יש לשים לב בעת בחירה.

האם טבעת יהלום מרובעת היא הבחירה הנכונה עבורך?

ובכן, זה באמת עניין של סגנון וטעם אישיים. טבעת היהלום המרובעת היא עיצוב עכשווי המעלה גם מסרים מהעבר. זה אידיאלי לנשים עם אצבעות ארוכות ודקות שרוצות להשיג את המראה של אצבעות קצרות יותר.

עבור אנשים שאוהבים לערבב מסורת קלאסית עם קצת פאנק או קצת כשרון אמנותי, טבעות אירוסין בחיתוך מרובע יעבדו היטב עבור אלה שאוהבים להצהיר. המפתח הוא לגלות מה הנמען שלך רוצה.

מלבד סגנון אישי, יש גם יתרון מעשי בקניית טבעת יהלום בחיתוך מרובע במיוחד אם אתה בתקציב מצומצם יותר. בהשוואה לטבעות יהלום בחיתוך מבריק עגולות, מחירו של יהלום בחיתוך מהודר נמוך בהרבה בשל תשואה טובה יותר מתהליך הליטוש.

טבעות אירוסין מרובעת – סוגי חיתוכים

לריבוע ארבע צלעות סימטריות ושוות. אבנים בצורת ריבוע מציגות צדדיות ללא מאמץ מכיוון שקל להציב אותן במסגרות שונות, מתכות עדינות, וניתן להציג אותן במגוון סגנונות תפאורה שונים.

פרינססקאט – חיתוך הנסיכה

חיתוך הנסיכה הוא אחת מאבני הצורה הפופולריות ביותר – זה החיתוך השני הכי פופולרי אחרי החיתוך המבריק העגול. גזרות נסיכות נוצרו על ידי בצלאל עמבר וישראל איצקוביץ והן קיימות מאז 1981.

לפי המכון הגמולוגי של אמריקה (GIA), רוב משקל האבן נמצא בביתן (גוף האבן). גזרות נסיכות נקראות גזרות מפוארות ועשויות להיראות מעט מלבניות אם הן אינן סימטריות לחלוטין. ניתן להתייחס לחיתוכי נסיכות כחיתוכים מבריקים שעברו שינוי ריבועי בגלל ריבוי ההיבטים שלהם – הם דומים לאבנים עגולות בחיתוך מבריק אבל הם מרובעים.

כשמסתכלים מלמעלה על יהלומים בחיתוך נסיכה, ההיבטים נראים כמו משולשים הפוכים עם ארבע צלעות משופעות. אפקט חזותי זה עשוי לגרום לאבן להיראות כקטנה יותר ממה שהיא בפועל בהשוואה לצורות אבן אחרות מאותו קראט. לדוגמה, היא עשויה להיראות קטנה יותר מחיתוך מבריק עגול מלמעלה, אך אבן הנסיכה נחתכת עמוק יותר כשמסתכלים עליה מהצד.

בין היהלומים השונים בחיתוך מהודר, חיתוך הנסיכה המרובע מספק את הניצוץ והביצועים הטובים ביותר בזכות סגנון החיתוך שלו. כתוצאה מהברק המעולה שלו, הניצוץ עוזר להסוות את צבע הגוף והתכלילים ביהלום.

זה אומר שאתה יכול לברוח מקניית דירוגי צבע/ניקיון נמוכים יותר תוך כדי מראה היהלום זהה לאחר עם ציונים גבוהים יותר.

מה אני צריך לדעת על גזרות נסיכות?

סידור ההיבטים ומספר ההיבטים יכולים להשתנות מאבן לאבן. כל יהלום בחיתוך נסיכה הוא באמת אוצר בבעלותו – אך עדיין יציג את כל דפוס הנצנץ או הנצנוץ הפופולרי שהופכים את היהלומים לכל כך מפורסמים ומבוקשים.

איך אני קונה יהלום בחיתוך נסיכה?

חתכי נסיכות צריכים להיות בעלי מידה שווה/מ"מ בכל צד, כך שהם נעימים לעין. מקובל שיהיו כמה וריאציות בכל צד של האבן, אך הן לא צריכות להיות כל כך מורגשים עד כדי כך שהם פוגעים ביופי הכללי של היהלום.

לפעמים עשויה להיות חושך בגלל היבטי הפירמידה. החושך הזה נקרא חלונות ואינו תכונה רצויה לאבן. האיזון הנכון של החתך אמור לאפשר ליותר אור לעבור מבלי להציג חלונות כהים. חותך יהלומים מומחה ימזער כל סימן של חלונות, ישמור על הקראטאז' של האבן, ויוציא את היופי של חיתוך נוצץ זה לברק אופטימלי.

Asscher-Cut

היהלום בחיתוך Asscher זכה לפופולריות שלו בתקופת הארט דקו, שבה תכשיטים עם דפוסים גיאומטריים הם התגלמות. עם צורה חדה וזוויתית, היהלום בחיתוך Asscher מציג אפקט טחנת רוח עם דפוס של ריבועים קונצנטריים.

בניגוד ליהלומים בחיתוך הנסיכה והכרית, לחיתוך Asscher יש מבנה חזיתות בחיתוך שלבים המפעיל את האור בצורה שונה מסגנונות החיתוך המבריקים. זה נותן לו אולם של מראות אפקט ויזואלי ומפחית את תכונות החזרת האור שלו.

כתוצאה מהחיתוך המדרגתי, תכלילים וגווני צבע עשויים להיות גלויים יותר בהשוואה ליהלום בחיתוך נסיכה או כרית. באופן כללי, אלו ההנחיות שהייתי ממליץ עליהן בקניית יהלום בחיתוך Asscher.

בעת בחירת יהלום בחיתוך Asscher, אפקט טחנת הרוח הוא הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו. אתה רוצה לוודא שהדפוסים המרובעים הקונצנטריים יהיו סימטריים לעין ודפוס הניגודיות של היהלום אינו כהה מדי.

טבעות אירוסין בצורת ריבוע עם עיצובי שיניים פתוחים נוטות לעבוד טוב יותר עם אבנים מרכזיות בחיתוך Asscher. הסיבה לכך היא שהגדרות פתוחות עם שיניים מאפשרות להרבה אור להיכנס לאבן כדי למקסם את ההבזק והאש שלה.

חיתוך כרית

היהלום בחיתוך כרית מרובעת הוא הבחירה המושלמת עבור אנשים שאינם יכולים להחליט בין היהלום העגול ליהלום בחיתוך הנסיכה. למעשה, היהלום בחיתוך הכרית משלב את הטוב משני העולמות על ידי מתן ברק טוב וקווי מתאר מרובע עם מראה רך יותר.

מכיוון שיש להם תכונות דומות מאוד ליהלומים בחיתוך הנסיכה, ההנחיות לבחירת צבע ובהירות יהיו זהות. כתבתי מדריך מקיף לבחירת יהלום בחיתוך כרית והנה סיכום קצר של ההמלצות שלי:

בשוק, רוב היהלומים בחיתוך כרית נחתכים למעשה עם קו מתאר מעט מלבני (יחס l/w > 1.05) וזה משהו שאתה צריך לשים לב אליו בעת בחירה. עבור טבעת יהלום מרובעת, עליך לשמור על יחס אורך לרוחב בין 1.00 ל-1.05.

עם יהלומים בחיתוך כרית, אני אוהב במיוחד עיצובים של הילה שיעזרו להדגיש את קווי המתאר של האבן המרכזית. מכיוון שליהלומים בחיתוך כרית יש פינות מעוגלות מעט, טבעת הילה יכולה לעזור לחזק מראה מרובע.

בדוק את היהלום הזה בחיתוך כרית מרובעת עם אבן מרכזית במשקל 0.5 קראט שקניתי לאשתי. היתרון הנוסף בבחירת הגדרת הילה הוא שהיא יוצרת אשליה של יהלום מרכזי במראה גדול כאשר רואים את הטבעת מרחוק.

טבעת אירוסין מרובעת – לסיכום

אנו מקווים שמצאתם את הכתבה הזו שימושית וקיבלתם כמה תובנות שימושיות לגבי היהלומים השונים בצורת ריבוע וסגנונותיהם הרבים. בדיוק כמו שלכל אדם יש את האישיות הייחודית שלו, טבעות אירוסין הן גם ייצוג של הסגנון שלך.

יהלומים מרובעים מציעים אלמנט עכשווי ומעודן לטבעת האירוסין לאנשים שמחפשים להתבלט. אם אתה רוצה משהו עם יותר כשרון, אתה יכול אפילו לשקול צבעי מתכת שונים או לקנות סביבה מעצבת.

ללא קשר לאיזה יהלום בצורת ריבוע תבחר, זכור כי איכות החיתוך צריכה להיות המקום שבו אתה שם את הדגש שלך. הסיבה לכך היא שלאיכות החיתוך יש את ההשפעה הגדולה ביותר על המראה והניצוץ של היהלום.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!