fbpx
Connect with us

חדשות מעולם השעונים

צמיד טניס יהלומי מעבדה – מה זה ומה מחירו של צמיד הטניס מיהלומים?

Published

on

צמיד טניס

Credit by: by Mannia&Titta is licensed under CC BY-ND 2.0.

צמיד טניס יהלומי מעבדה – צמיד טניס יהלומים הוא אחד העיצובים האלגנטיים ביותר של צמידי יהלומים. צמיד הטניס קיבל את שמו מכוכב הטניס משנות ה-80 כריס אוורט, שענד באופן עקבי צמיד יהלומים מהמם במהלך טורנירי טניס.

במהלך משחק חשוב, אוורט שמה לב שהצמיד לא היה על פרק כף היד שלה – אז היא ביקשה מהגורמים הרשמיים להפסיק את המשחק כדי שתוכל למצוא אותו! מאז צמידים הכוללים מערך מוטבע של יהלומים נקראים צמידי טניס. הם אביזרים פופולריים לאירועים רשמיים בשל הברק והזוהר היוקרתיים שלהם.

צמיד טניס יהלומי מעבדה – מהו צמיד טניס יהלום?

צמיד טניס יהלומים הוא אחד התכשיטים המגוונים ביותר של תכשיטי יהלומים. בעיצובו הפשוט ביותר, צמיד הטניס מכיל סדרה של יהלומים באותם פרופורציות (קראט, חיתוך, צבע ובהירות) המשובצים בקו, זה לצד זה, ליצירת מעגל שלם של אבני חן.

סידור היהלומים בצמיד טניס הופך את צמיד היהלומים לגמיש ועמיד. הם לא נוטים להישבר – התקלה של כריס אוורט הייתה תוצאה של אבזם פגום, כנראה שחוק מפעילותה המאומצת.

ישנם סגנונות נוספים של צמידי טניס המוסיפים נופך חדש וייחודי למסורת הנצחית. בחלק מהצמידי טניס יש יהלומים בגדלים, חיתוכים וצורות שונות, כמו גם הגדרות שונות, כגון יהלומים מקבצי מקבץ, או 3 שורות של יהלומים.

צמיד טניס יהלומי מעבדה – איך צריך להתאים צמיד טניס יהלום?

זה צריך להיות רופף, אבל לא כך שהוא נופל. זה אמור להיות מסוגל להחליק על החלק הקדמי של האמה שלך, כך שהוא יכול ליפול על פרק כף היד בזמן מנוחה, אבל ליפול קצת יותר במורד האמה שלך כאשר אתה מחזיק את היד למעלה. זה הופך אותו לרופף יותר מרוב סוגי התכשיטים האחרים, אך מנצל את הגמישות הייחודית שלו. חוסר המאמץ על רצועה דקה כזו גם מפחית את הסיכוי שהיא תתנתק. נסה להחליק אצבע בין פרק כף היד שלך לצמיד. אם אתה יכול לעשות את זה, זה מתאים.

איך ומה לאבזר עם צמיד טניס יהלום?

ישנן מספר דרכים לאבזר עם צמיד טניס יהלום. הקפד לשמור על דברים קלים ונמרצים, ולא לקשט יתר על המידה כשאתה מרכיב ציוד. להלן מספר אפשרויות:

  • תלבש אותו לבד: הוא מחמיא ויש לו נדידה חופשית להחליק מעלה ומטה בפרק היד שלך. זה עובד טוב במיוחד עם שרוולים קצרים ולבוש קיץ. זה נהדר כאביזר בודד שמדגיש את הידיים ופרקי הידיים שלך.
  • לענוד אותו עם צמידים אחרים: זה משתמש בצמיד טניס יהלומים כאביזר לצמידים דקים אחרים או לרצועה עבה יותר. זה כמעט כמו שצמיד טניס היהלום הופך לשכמייה עבור צמידים אחרים. לבישת צמידים דקים וגמישים מתואמים יכול להעניק לך מראה יוצא דופן. כלל אחד שצריך לזכור: צמידי טניס יהלומים כמעט תמיד הולכים יחד עם צמידי טניס יהלומים אחרים.
  • השתמש בו כדי להדגיש שעון: עונד אותו עם שעון נחמד שהצמיד שלך יכול להדגיש ולמשוך אליו תשומת לב.
  • שילוב עם חלקים אחרים: כשאתה עונד צמיד טניס יהלום, זה משדר רגיעה וקלות מסוימת. לכן, לענוד איתו שרשראות ועגילים כבדים יותר עשוי להיראות מנוגד. השילוב שלו עם שרשרת פשוטה הכוללת תליון שובב יכול לעזור לשני החלקים להדגיש זה את זה. זכור שההרכב המלא צריך לשמור על האסתטיקה הרעננה, הפלרטטנית והכיפית של צמיד טניס היהלום.

מחיר צמיד טניס מיהלומי מעבדה

כמובן שלמשקל קראט יש השפעה גדולה על היופי והעלות של צמיד טניס. יהלומים גדולים יותר יביאו כמעט תמיד ליצירה מהממת ויקרה יותר. יחד עם זאת, כאשר אתה בוחר יהלומים גדולים יותר, אתה רוצה לוודא שיש להם ניקיון וצבע טובים מכיוון שפגמים יהיו גלויים יותר.

משהו שאנשים רבים לא לוקחים בחשבון הוא שמשקל קראט גדול יותר יביא לפחות יהלומים על הצמיד. מכיוון שיהלומים גדולים יותר תופסים יותר מקום, פשוט יש פחות מקום. אז יהלומים גדולים יותר פירושו שפחות נדרשים להתאים סביב פרק ​​כף היד.

בתורו, משקל קראט קטן יותר אומר שכמעט תמיד יהיו לך יותר יהלומים סביב צמיד הטניס. אז אתה יכול לדמיין שבצמיד טניס של 2 קראט יהיו בערך שישה תריסר יהלומים, בעוד שבצמיד של 10 קראט יהיו רק בערך 38.

לא רק גודל קראט ומספר היהלומים משפיעים על העלות. כל קישוט לצמיד ישפיע גם על מה שתשלם. צמיד פשוט עם שורה אחת של יהלומים תמיד יהיה זול יותר מאשר צמיד המצויד בסוגר מיוחד או שתי שורות של אבני חן יהלומים.

כמה קארט צריך להיות צמיד טניס?

בממוצע, צמיד טניס יהלומים טיפוסי יכיל בין 3 ל-4 קראט. עם זאת, מספר הקרט יכול להשתנות בין סוגים שונים של צמידים. רובן ינועו בין 2 קראט במשקל כולל ל-10 קראט או, במקרים מסוימים, אפילו יותר. המספר הכולל של קראט יהיה תלוי בגודל היהלומים וכמה משובצים בתוך הצמיד.

עם כל האמור, לעולם אל תבחר בצמיד טניס יהלום במשקל כולל של פחות מקראט אחד. על צמיד טניס יש לא מעט יהלומים וחתיכה עם פחות קראט יכולה להעיד על נוכחות של יהלומים באיכות נמוכה יותר. למה? מכיוון שיהלומים קטנים יותר מאפשרים לתכשיטן להתחמק משימוש ביהלומים באיכות ירודה שכן יהלומים גדולים יותר נוטים יותר להראות תכלילים ושינוי צבע.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!