fbpx
Connect with us

אודמר פיגה - Audemars Piguet

קסם הזהב והטורקיז – רויאל אוק של אודמר פיגה

Published

on

רויאל אוק אודמר פיגה

השעון החדש של אודמר פיגה, רויאל אוק זהב צהוב עם לוח טורקיז, מביא עימו מספר פרטים מעניינים שיש לדעת עליו. השעון עשוי לחלוטין מזהב צהוב, כולל גוף השעון וצמידו. גודל השעון הוא קוטר 37 מ"מ.

אחד המאפיינים המרשימים ביותר של השעון החדש הוא הלוח הטורקיזי שבו. הלוח מעוצב בצבע טורקיז, אך לא טורקיז רגיל. במקום זאת, השימוש באבן טורקיז טבעית מעניק ללוח השעון את מראהו הייחודי. אודמר פיגה משיגה את אבן הטורקיז ממקסיקו, שם האבנים נבחרות בקפידה ונחתכות ומעוצבות לדיסקים בגודל של 0.75 מ"מ בלבד.

אזור הטורקיז בשעון מושלם בעיניו של המתרגשים מאבנים חן, ומשדרג את מראה השעון בצורה מוחלטת. השילוב בין זהב השעון והטורקיז הטבעי יוצר מראה מרהיב ומושך את העין. השעון החדש יכול להיות לבד יצירת אומנות, שמתמזגת בין היוקרה של הזהב לאופנתיות וייחודיות של הטורקיז.

מינימליזם וטבעיות משולבים

תיאור השעון החדש של אודמר פיגה, רויאל אוק זהב צהוב עם לוח טורקיז, מתעד את המראה הטבעי של אבן הטורקיז בדרך מושכת. בכדי לשמר על אופיו של הטורקיז, אודמר פיגה בחרה בלוח נקי ומינימליסטי. הלוח אינו מכיל סקאלת דקות מיותרת והכיתוב "SWISS MADE" נשמר גם בחושך. הלוגו של אודמר פיגה מוטבע בצורה מרשימה בשעה 12. בנוסף, בשעה 3 ממוקמת חלונית התאריכון המדויקת.

במעמד השעון מתגלה קליבר 5900 מבית אודמר פיגה, מנגנון אוטומטי המשקף את מהות היוקרה. המנגנון מורכב מ-29 אבני חן ו-186 רכיבים. תנועתו האוטומטית תופעל בקצב של 28,800 ויברציות לשעה ויאפשר רזרבת כוח של 60 שעות. המנגנון מוצג מבעד לגב השקוף של השעון, שבו יש רוטור זהב ורוד בעל 22 קראט, המשתלב בגימורים מתקדמים כמו ברשת אנכית ופסי ז'נבה.

מחיר היוקרה

השעון החדש מהווה איבוד לקולקציה של אודמר פיגה בזהב הצהוב, שמגיע עם קוטר של 37 מ"מ. מאז שנת 2019, אודמר פיגה הציגה בקולקציה רק שעוני זהב אדום. התג המחיר של השעון החדש הוא 61,500 דולרים, תג מחיר נמוך במעט משעוני הזהב האדום בסדרה. אולם, השעון החדש אינו מגיע עם שיבוץ אבני חן, בניגוד לשעוני הזהב האדום בקולקציה.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!