fbpx
Connect with us

הובלוט - Hublot

Hublot – Big Bang Integrated Tourbillon Full Carbon – בואו נכיר את היצירה המופלאה הזו

Published

on

הובלוט ביג בנג סקירה

קבלו בברכה את ה-Big Bang Integrated Tourbillon Full Carbon – יצירת מופת יוצאת דופן השוזרת את התעוזה של סיבי פחמן וטקסליום. מועסק במארז ובצמיד משולב, האיחוד החדשני הזה  מעניק לשעון חוסן שאין שני לו ואלגנטיות קלילה, המתגאה במשקל כולל של 68 גרם בלבד. התכוננו לצאת למסע שבו עמידות פוגשת חוסר משקל, כאשר Hublot פורץ את גבולות המצוינות ההורולוגית עם יצירת החזון הזו.

מפרט טכני

בגודלו של 43 מ"מ על 14.15 מ"מ, גוף המאריך עשוי מקרבון-פייבר ומכוסה בטקסאליום, המשלב ליבת פיברגלס עם שכבה עליונה דקה של אלומיניום. בעוד האלומיניום הוא בעל רמה של 99.99% טהור ועמיד בפני שריטות. ציפוי זה גם יוצר את המשטח הבהיר מאוד.

עם משקל של רק 26 גרם, צמיד היד הוא אחת מהאפשרויות הקלות ביותר כיום. הצמיד הוא במיוחד נוח בשל שילובו החלק והאינטגרציה החלקה עם המאריך ועם חישוקי המיתוג המיוחדים שנוצרו במיוחד עבור מודל זה. חישוקי הצמיד מיוצרים בקפידה, כאשר כל חישוק מעובד ומושלם בנפרד כדי להשיג איכות משטח חלקה.

הגבלות ייצור

המודל הזה מוגבל ל-50 יחידות מספר ייחודיות, והוא משלב את הרוח החדישה של Hublot עם הוט אורלוג'רי המסורתי, על ידי אינטגרציה של טורביון מושקע מתוחה ושל מיקרו-רוטור מוחלט מושתת, הגלוי בשעון 6 ו-12 בנפרד.

התנועה עובדת בתדירות של 3 הרץ (21,600 רטטים לשעה), והיא מבטיחה גיבוי כוח של שלושה ימים מלאים. השעון עמיד למים עד לעומק של 30 מטרים,  Full Carbon דגם 455.YS.0170.YS החדש מחויב במחיר של  $120,000.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!