fbpx
Connect with us

ג'ייקוב אנד קו - Jacob and Co

איך אני נראית? 20 מיליון דולר!!! קבלו את החדש והבלתי נשכח של Jacob & Co

Published

on

שעון יהלומים על רקע לבן

Jacob & Co זכתה לזיהוי מיוחד בתחום השעונות היוקרתיים עם מורכבות חדשנית. אולם, יתכן כי המותג השאיר את החותם הכי עמוק כשחזר לשורשיו של מייסדו, יעקב אראבו, ותקופתו במחוז היהלומים בניו יורק. בשנים האחרונות, Jacob & Co הוציאה לאור כמה מהשעונים המשובצים הכי מרשימים בשוק, כולל קולקציית המיליארדר. ובזמן שבוע השעונים בג'נבה, העלו את קולקציית המיליארדר לרמה חדשה עם ה-Billionaire Timeless Treasure החדש, הכולל 425 יהלומים צהובים עם משקל של 216.89 קראטים.

שעון יהולמים על רקע שחור
jacobandco.com

מפרט

דגם: Billionaire Timeless Treasure

חומר המארז: זהב צהוב

גודל המארז: 52.2 × 43.5 מ"מ

עמידות במים: 30 מטר

תנועה: Jacob & Co. JCAM39 Skeleton

מפרט תנועה: פעולת עצמת קיפול – 19 יהלומים / 3 הרץ / 72 שעות אחסון כוח

אפשרויות רצועה: צמיד זהב צהוב 18 קראט עם 378 יהלומים (159.62 קראט).

פנים השעון
jacobandco.com

 Billionaire Timeless של Jacob & Co. הוא התפתחות של קולקציית ה-Billionaire, ב-Timeless Treasure, חתכו 880 קראט של יהלומים צהובים גסים במיוחד (שהם הרבה יותר נדירים מהיהלומים הלבנים) ל- 216.89 קראט לאחר אלפי שעות של חיתוך לצורת ריבוע המכונה בשפה המקצועית "Asscher cut" (סך הכל 425 יהלומים צהובים). 

הוא מוצע במחיר של $ 20,000,000 דולר אי אפשר לתפוס את המחיר הזה. גוף השעון והצמיד עשויים יהלומים צהובים שמתאימים היטב לתנועת הטורביון סקלטון המקושטת גם היא ב-57 יהלומים קוטריים (בגאטים). המסגרת של השעון, עם גשרי הזהב הצהוב והיהלומים הצהובים, זורמת בצורה טבעית על היד ונותנת לשעון אסטתיות כללית השילוב של המסגרת הצהובה והצמיד עם הצהוב מזכיר את שעון ה-"Rolex Daytona "John Mayer" עם הצבעים הצהובים והירוקים.

אנחנו מבינים שכמעט לא קיים מישהו שיכול להרשות לעצמו שעון כמו ה-Billionaire Timeless Treasure. אבל זה לא מונע מאיתנו להעריך את היופי ואת יצירת המופת שנכנסים בשעון כזה פשוט יצירת אמנות (והשנים שהושקעו למציאת היהלומים המושלמים לכזאת יצירה!). גם הלקוחות העשירים ביותר לא יכולים לרכוש את השעון שכן יוצר רק שעון אחד אבל לראות יצרנים מייצרים כאלה שעונים נדירים ומיוחדים, תמיד מעורר באנו כמיהה והשראה.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!