fbpx
Connect with us

לייף סטייל

המדריך למתחילים ברכישת פטק פיליפ

Published

on

Credit by: patek.com

איך משיגים את השעון פטק פיליפ הראשון שלי?

אם אתה שוקל לקנות את השעון פטק פיליפ הראשון שלך, אנו שמחים שעצרת כאן לפני שעשית זאת. בעולם של שעוני היוקרה יש אינספור מותגים שנזרקים לנו בפרצוף על בסיס יומי. מאומגה ועד רולקס ועוד רבים. יחד, שלושת המותגים הללו מוציאים על פי הערכות 150 מיליון דולר בשנה על פרסום כדי להבטיח שידוע לכולם שהם חוד החנית של היוקרה.

עם זאת, יש מותג אחד שמוציא חלק קטן מהסכום הזה ועדיין ידוע כמייצר כמה מהשעונים האיכותיים ביותר בעולם. הם מייצרים כ-50,000 שעונים בשנה – 35,000 מהם הם שעוני גברים מכניים. זה נחשב בעיני רבים כפסגת השעונים השוויצרית. המותג הזה הוא פאטק פיליפ.

מאז הקמתו בשנת 1839, הוא נותר יצרן שעונים עצמאי ובבעלות משפחתית. אם אתה אחד מבני המזל המעטים שמחפשים את פאטק פיליפ הראשון שלך, הנה מידע בסיסי שכדאי לדעת לפני שיוצאים וקונים אחד.

פטק פיליפ מציעה כיום כ-200 דגמים. הדרך הטובה ביותר לארגן את השעונים הללו היא למספר קטגוריות משנה או "משפחות". רוב השעונים לגברים כוללים את משפחות Calatrava, Nautilus, Aquanaut.

איזה דגמים של שעוני פטק פיליפ קיימים במשפחה?

תחת כל אחת מהמשפחות הללו יושבים דגמים רבים ושונים. דגמים אלה לפעמים יכולים להיות מסובכים. לדוגמה, נאוטילוס סטנדרטי עם שלוש מחוגים (דקות, שעה, שניות) ללא סיבוכים, מכונה לעתים קרובות רק נאוטילוס. נאוטילוס שיש לו לוח שנה שנתי מכונה לעתים קרובות לוח שנה שנתי נאוטילוס.

כדי להפוך את הדברים קצת ליותר מבלבלים, רוב האספנים והחובבנים אינם מתייחסים לדגמים בשמות כלל, אלא לפי מספר האסמכתה/דגם הייעודי שלהם.

מאיזה חומרים עשויים שעוני פטק פיליפ?

כשמסתכלים על דגמים שונים, אנו רואים שרובם עשויים מזהב ורוד, זהב צהוב , זהב לבן ופלדת אל חלד.

פטק פיליפ קובע שעד היום נירוסטה היא המתכת היקרה ביותר שהם מייצרים. זה נובע מהעובדה שחלק מחפצי המכרז היקרים ביותר שנמכרו אי פעם היו גרסאות נירוסטה של דגם שבדרך כלל מצויד במתכת יקרה.

חלקם כוללים את דגם 1518 בפלדה שנמכר בלמעלה מ-11 מיליון דולר וייצור מוגבל של 5004A בפלדה שנמכר בכמעט 550,000 דולר.

מאיפה ניתן להשיג שעוני פטק פיליפ?

ישנן שלוש דרכים עיקריות שאנשים משתמשים בהן כדי לקנות שעוני פאטק פיליפ. סלונים של פטק פיליפ, סוחרים מורשים ומשוק אפור.

פטק פיליפ מחזיקה בשלושה סלונים ברחבי העולם בהם ניתן לרכוש שעון. האפשרות הבאה לרכוש את פטק פיליפ שלך היא מחנות תכשיטים בבעלות צד שלישי או מבוטיק עצמאי אשר מורשה על ידי פטק פיליפ למכור את השעונים שלו.

האפשרות שאינה קשורה ל-Patek Philippe היא השוק האפור. השוק האפור כולל משווקים וסוחרי שוק אשר מוכרים שעוני פטק פיליפ. לא ההיתי ממליץ להשיג את השעון בדרך הזאת כי זה גם לא חוקי וגם רוב השעונים שלהם של פטק פיליפ יכולים להיות מזוייפים.

כמובן שלא אצל כל הסוחרים המורשים יהיו את כל הדגמים של פטק פיליפ. הדגמים היחידים שבטוח יהיו זמינים אצל כל סוחר מורשה יהיו דגמים ממשפחת Calatrava.

דגמים אלו כוללים את Calatrava 5196 ואת Calatrava 5227 והם שתי דוגמאות מהממות לשעוני אופנה שפטק פיליפ פיטח במשך עשרות שנים.

אם אתה מתכנן לקנות את Calatrava, אתה צריך ליידע את הסוחר המורשה שלך שברצונך לרכוש את השעון פטק פיליפ Calatrava בתנאי שתצתרך להצטרף לרשימת ההמתנה לפריט כי יש לו ביקוש מאוד גבוהה, בליווי נוסף של אישור בדוא"ל לגבי הזמן המשוער של הַגָעָה.

רוצים להתחדש בתכשיט יהלומים חדש? אתם חייבים אז לקרוא את המאמר הבא

איך קונים את השעון של פטק פיליפ?

כמובן שזה לא יהיה כל כך כזה פשוט להיכנס לחנות של הסוחר ולהגיד לו שאתה רוצה להזמין שעון של פתק פיליפ. הסוחר המורשה שלך יבקש ממך להוכיח לו שאתה לקוח מקומי (הם רוצים קונים מקומיים בלבד).

לכן על מנת שתגיע מוכן לסוחר ושלא תופתע פתאום מהשאלות שהוא ישאל אותך, אתה צריך להבין קודם כל את העולם של שעוני היוקרה, להבין איך המותג עובד ואיך רוכשים אותו נכון. בשביל זה הכנו לכם כמה טיפים.

  • הצג את התשוקה שלך למותג.
  • היו כנים לגבי השימוש בשעון
  • היכנס לחנות בידיעה שאתה יודע את שם הדגם לפי מספר אסמכתה ולא בשם עצמו של הדגם
  • תוכיח שאתה לקוח רציני שאוהב שעונים ולא סתם מישהו שרוצה להרוויח כסף על השעון
  • תן להם לדעת שאתה תהיה לקוח נאמן
  • בנה מערכת יחסים עם המודעות שלך
  • בקשה להוספה לרשימת המתנה של שעון ספציפי

כדי להוכיח את הרצינות שלך לגבי קולקציית Patek Philippe שלך, השעון הראשון שלך יהיה Calatrava. כי כפי שציינו בהתחלה שזהו הדגם הכי נפוץ בקרב הסוחרים מורשים וזאת הסיבה שהוא יהיה השעון הראשון שלכם מפטק פיליפ.

פאטק פיליפ מייצרת כ-50,000 שעונים בשנה. עם המספרים האלה, אפשר להבין שהשעונים שלהם נדירים לאספנים.

איך לתחזק את השעון לאחר הקנייה

חשוב מאוד לזכור כמו בכל מכשיר מכני היא תחזוקה כללית שלו. עלות התחלתית עבור התחזוקה שלו היא $800 דולר עבור שעון בסיסי בעל שלוש מחוגים (מחוגים של שעה, דקה, שניות). כמובן עם התחזוקה יש גם תעודת אחריות ותעודת מקור של השעון. תעודת מקור מקנה לך לדעת שיש לך שעון מקורי של פטק פיליפ ולא סתם זיוף.

לסיכום

הבנו שהשעון של פטק פיליפ הוא מאוד יוניקי וקשה מאוד להשיג אותו. אך עדיין אפשר להשיג אותו עם תלכו לפי הטיפים שהבנו לכם בשביל שתרכשו את שעון פטק פיליפ הראשון שלכם.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!