fbpx
Connect with us

לייף סטייל

שעון של רולקס הראשון שלך – איך לקנות אותו המדריך המלא

Published

on

Credit by:www.rolex.com

למה שעון של רולקס מאוד פופולארי בקרב גברים?

שעון של רולקס הוא לעתים קרובות המוצר הראשון שגברים רוצים לקנות כדי לתגמל את עצמם על השגת אבן דרך. שעון קלאסי כמו Datejust או Submariner יכול לעזור לך להיזכר בהישג הזה במשך עשרות שנים קדימה.

שעון של רולקס הוא אבן היסוד של שוק השעונים ברמה עולמית כבר יותר מעשרות שנים. יש לו מוניטין נפלא ונחשב לאחד השעונים הכי אמינים וחזקים.

אם תבחרו בדגם הנכון, הוא יעלה או לפחות ישמור על ערכו. יתר על כן, העקביות של דגמי רולקס, עם שינויים קלים בלבד במהלך השנים והעשורים, הופכת אותו לשעון נצחי קלאסי שתוכל לענוד במשך שנים ועשרות שנים קדימה. אז למה כדאי לקנות שעון רולקס ולהפך, האם יש סיבות לא לקנות?

רוצים לדעת איזה דגמים של שעונים הכי יקרים בעולם? כנסו לקישור ותתרשמו

אז איך לקנות את השעון של רולקס הראשון שלך?

אנשים רבים שמעוניינים לקנות שעון רולקס אינם בהכרח חובבי שעונים, אבל הם מכירים את המותג מספיק כדי לעשות את הצעד ולהשיג שעון יפה. אנשים כאלו בלי לשים לב יכולים ליפול על זיוף מבלי שהם ידעו כאשר הם ירכשו שעון רולקס חדש.

אם תשאיר את כל זה מאחור לרגע, זכור תמיד שרולקס הוא קודם כל בשבילך, כתוסף עבור הלבוש שלך. זה לא כמו מכונית שאתה חולק בדרך כלל. כן! אתה יכול למסור את זה לבן שלך, אבל רוב הזמן, אנשים לא חולקים שעונים, הם פשוט עונדים אותם.

בעידן הנוכחי, זה פחות שעון ויותר אביזר. אתה צריך ללבוש ולאהוב את זה, וזה כל מה שיש בזה. אז כשתקנו שעון רולקס ועל מנת שתאהבו ותרצו ללבוש אותו במשך שנים רבות אתם צריכים לעבור על השלבים הבאים בשביל זה.

שלב 1: שאלו את עצמכם שלוש שאלות מפתח

האם שעון של רולקס מתאים לסגנון האישי שלי ואיך אני אלבש אותו?

רולקסים אולי נמצאים בכל מקום, אבל האם אתה באמת אוהב את הסגנון של רולקס או שזה רק שם המותג שאתה נמשך אליו? באיזו תדירות אתה רוצה לענוד את השעון הזה? האם הסגנון לבוש שלך הוא אלגנטי יותר או בכיוון לבוש רגיל? כל השעונים שהפכו את רולקס לפופולרי ומפורסם הם שעוני ספורט או שעונים מקצועיים, לא שעוני לבוש.

הם לא מתאימים ללבוש עם חליפות ותלבושות רשמיות, למרות שאנשים רבים עושים זאת. עם זאת, בעידן של היום, הרבה אנשים לובשים את ה-GMT Masters, Submariners, או Datejust מנירוסטה עם חליפות.

האם אני יכול להרשות לעצמי לקנות שעון רולקס?

שעון רולקס נחשב לאחד השעונים היקרים ומחירים שלו גבוהים. לכן חשוב לקחת בחשבון את העלות לפני הקנייה. בכנות, זה לא רעיון טוב לרכוש אותו בכרטיס אשראי ולשלם אליו ריבית. חסוך קצת כסף וקנה אותו בגאווה במזומן כשיהיה לך מספיק כסף.

האם אני קונה שעון רולקס מסיבות הנכונות?

האם אתה קונה את זה עבור עצמך או עבור אחרים? האם אתה רק רוצה את זה כי זה מותג עם שם או כי אתה באמת אוהב את המראה? האם אתה באמת מתכוון לענוד את השעון הזה לעתים קרובות? כי בסופו של יום, אתה צריך לקנות רק משהו שאתה באמת זקוק לו וצריך אותו ליום יום, ולא סתם משהו שאתה תקנה ליום אחד ותשכך מקיומו.

אם ענית בכנות על כל השאלות הללו, תוכל להמשיך לשלב הבא.

שלב 2 :תקנו שעון של רולקס ממקומות שמוכרים שעונים איכותיים ואמיתיים

יש אינסוף דרכים לקנות רולקסים, אבל עבור רכישה כל כך חשובה עם הרבה זיופים מדויקים , צריך ליזהר מאוד איפה קונים. כדאי לקנות את השעון מחנויות מוכרות ומוסמכות או לקנות מבעלות קודמת אפילו, כמובן עם הוא במצב טוב.

אתה יכול לקנות רולקס  ממקומות מקוונים אמינים שמוכרים שעונים אמיתיים ואיכותיים. הייתי ממליץ לך גם להתרחק מ-eBay, שעוני רולקס שהם מוכרים לא אמינים בכלל כיוון שהסוחרים שלהם לא מבינים בשעוני רולקס ולכן הם יכולים למכור לך שעון שהם יגידו שזה רולקס אך זה לא.

לכן צריך להיות מאוד בקיא ודייקן איפה אתה קונה שעון רולקס. אחרת, אתה פשוט עלול לסיים עם זיוף שזה מאוד סביר להניח יקרה אם אתה לא מבין בשעונים במיוחד ברולקס, ובלי לשים לב תרכוש שעון שתחשוב שזהו השגת רולקס אך למעשה התברר שקנית שעון רולקס מזוייף.

ישנם מאות סוגים של רולקסים והכנו לכם את העשיריה המנצחת של הרולקסים הכי נמכרים. לצפייה כנסו לקישור הבא

שלב 3: תתאים את גודל השעון ליד שלך

תתחיל עם גודל השעון כי הגודל בהחלט קובע בשעון. אנו מאמינים שהמידה צריכה תמיד להיות פרופורציונלית, בדיוק כמו כל דבר אחר בבגדי גברים קלאסיים. אם יש לך פרק יד דק, אתה צריך שעון קטן יותר. אם יש לך פרק כף יד גדול, אתה צריך שעון גדול יותר.

עם זאת, בסך הכל, אני חושב שיש נטייה לקבל שעונים גדולים יותר ויותר, כך שגם אם יש לך פרק כף יד גדול יותר, הייתי טוען להתרחק מהשעונים הגדולים מעל 41 מילימטר גודל מארז כי הם גם נעשים עבים ורחבים יותר. המראה פשוט יראה צעקני, שמנמן ובלתי אלגנטי בעליל.

רוב הגברים המעוניינים ברולקס יהיו בגודל של 36 מ"מ ל-41 מ"מ. אם יש לך פרקי כף יד ממש קטנים או דקים, גודל 34 מ"מ עשוי להתאים לך. שוב, אם יש לך פרק כף יד גדול, 41 הוא המקסימום שהייתי מציע לך ללכת איתו.

אם אינכם בטוחים איזה גודל שעון מתאים לכם, קחו בחשבון שהשעון צריך לכסות כשני שליש מרוחב פרק כף היד שלכם. אז, אם יש לך פרק כף יד דק, דגמים מסוימים כמו Submariner שמגיעים רק 40 מ"מ עשויים להיות לא הבחירה הטובה ביותר עבורך.

שלב 4: בחר את הדגם הנכון של שעון רולקס

בהתחלה, ייתכן שאתה לא תיהיה מודע לכל דגמי השעונים השונים שרולקס מציעה ולמען האמת, יש לא מעט. אם זה הרולקס הראשון שלך ואתה רוצה שעון ספורט קלאסי, אני ממליץ לך לבחור בין GMT Master, Datejust, Submariner, Daytona, ואולי Sea-Dweller תמורת ערך.

לא משנה אם אתה קונה את ה-Datejust, Submariner או GMT Master, הם ייראו דומים מאוד לאלה בני עשרים או שלושים או אפילו ישנים יותר. זו בחירה אסטרטגית של רולקס, ורוכשים יכולים להתנחם בידיעה שלא משנה בני כמה השעונים שלהם, הם ישתנו מעט מאוד באופן שבו הם נראים ומרגישים.

אם אתה אוהב שעונים ספורטיביים, בדוק את Submariner, GMT Master 2, Yacht Master או Sea-Dweller; כולן אפשרויות טובות לבחירה ראשונה ואפילו טובות יותר לתוספת השנייה לאוסף שלך ברגע שיש לך שעון בסיסי מכוסה. הייתי טוען שכולם קצת גדולים ונועזים לצפייה ראשונה, אבל כמובן, זה רק אני.

דוגמה נוספת ואחרונה לשעון קלאסי טוב והוא שעון רולקס של Cosmograph Daytona שהוא נחשב להכי יקר מבין שעוני רולקס. שעון רולקס דייטונה של פול ניומן נמכר במכירה פומבית ב-17.75 מיליון דולר.

באופן אישי, אני חושב שדייטונה מפלדה היא לא ספורטיבית כמו שהיא עשויה להיראות וזו יכולה להיות אופציה מגניבה אם אתה מעוניין בדגם הזה.

מה אתם צריכים לדעת על רולקס סאבמרינר? לכל המידע על השעון האגידי הזה כנסו לקישור הבא

שלב 5: תעשה מחקר על השעון לפני שאתה ממהר לקנות

לעשות מחקר על מוצר כל כך נחשק זה לא עבודה פשוטה. יש דעות מפה ועד הודאה חדשה וביקורות רבות, אבל בסופו של יום, זה קשור אליך והחלטה אך ורק שלך.

אם אתה מישהו שחוקר הרבה, אז בכל אופן, קדימה לך על זה. אחרי הכל, החלטה שלך אם אתה רוצה להוציא הרבה כסף על השעון הזה, אבל זכור, קל מאוד ליפול לתוך חור שעון מקוון של רולקס.

אם אתה ממשיך לחזור לאותו שעון במחקר שלך שוב ושוב, אז זה כנראה השעון המתאים לך. זכור, למרות שדגם מסוים עשוי לא לשמור על ערכו כמו דגמים אחרים, אם אתה אוהב את השעון, לעולם לא תוכל לטעות. בסופו של יום, ערכו את המחקר שלכם, אל תגזימו ואל תתנו לאחרים לקבל את ההחלטה הסופית לגבי השעון שתענוד.

לסיכום

עם כל מה שנאמר בכתבה, בהצלחה ברכישת שעון רולקס שלך! זכור כי מחקרים הראו, גברים שרוכשים רולקס אחד נוטים סטטיסטית מאוד לקנות עוד ועוד שעונים.

אך תהיו מאוד ערניים כשאתם קונים שעון רולקס על מנת לא ליפול בפח ותרכשו שעון מזויף וסתם תשלמו הרבה כסף, כי בכל זאת זה שעון לא זול וצריך לדעת ואפילו לחקור על השעון הזה עם אתם רוצים לענוד אותו ושהוא ישרת אתכם לאורך שנים ארוכות.

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!