fbpx
Connect with us

ברייטלינג - Breitling

מהם המחירים של שעוני ברייטלינג ומדוע הם יקרים? מה מסתרר מאחורי מותג השעונים Breitling

Published

on

שעון ברייטלינג מחיר

www.breitling.com

שעון ברייטלינג מחירים – ברייטלינג הוא אחד המותגים המובילים בתעשיית השעונים וקיים מאז 1884, מה שהופך אותם לחלק ממועדון אקסקלוסיבי של יצרני השעונים הוותיקים בתעשייה. החל כסדנת שעונים קטנה בבעלותו ובניהולו של ליאון ברייטלינג. מההתחלה, ברייטלינג התמקדה בפיתוח שעוני כרונוגרף המיועדים לשימוש מסחרי. זה הציג את האומנות והמיומנות יוצאת הדופן של המותג, כמו גם העניק לשעונים שלהם יתרון אסתטי ייחודי על פני השעונים המסורתיים בחיוג אחד. עם השנים, ברייטלינג גדלה בפופולריות ובתחילת המאה ה-20 חברת יצרני השענים הפכה ידועה בזכות הטכימטרים והסטופרים המובילים לרכב, בואו נכיר קצת את מחירי המותג Breitling.

ברייטלינג הטביעה את חותמה גם בתעשיית התעופה עם שעוני הטייס המצטיינים שלה, במיוחד, ברייטלינג Navitimer. אתה יכול לבדוק כמה מקווי השעונים המשובחים והאהובים של ברייטלינג, כולל ה-Super Avenger, Navitimer ו-Superocean Now, היבט מסוים שאתה עשוי להבחין בשעוני ברייטלינג, מלבד עיצוב הכרונוגרף המעודן, הוא תג המחיר הגבוה שלו. במאמר זה, נסתכל מקרוב על שעוני ברייטלינג ונבין את הסיבה למחירי הפרימיום שלהם. האם ברייטלינג מציג טיעון טוב לשעונים היוקרתיים שלהם? האם שעוני ברייטלינג שווים את זה? בוא נגלה.

להלן מספר סדרות השעונים של ברייטלינג וטווח מחיריה

סדרהטווח מחירים ($)
Superocean$2,000 – $7,000
Navitimer$3,000 – $25,000
Avenger$3,000 – $7,000
Chronomat$4,000 – $30,000
Colt$2,000 – $6,000
Premier$2,000 – $20,000
Transocean$3,000 – $10,000
Professional/Aviation$2,000 – $10,000

האם מחיר שעוני ברייטלינג עולים בערכם?

שעוני ברייטלינג עולים בערכם ובדרך כלל נמכרים מחדש באלפים יותר מערכם המקורי. לדוגמה, דגמים משומשים כגון Breitling Navitimer B01 בגודל 43 מ"מ יכולים להימכר ב-11,390 דולר בהשוואה לעלות המקורית של 6,300 דולר. ברייטלינג נחשבת בין מותגי השעונים המובילים בעלייה בערכם לצד רולקס ואומגה.

שעון ברייטלינג הממוצע בשימוש במצב חדש עולה ב-25% בערכו. עם זאת, הם יכולים לעלות בערכם עד 40%, במיוחד אם השעון יוצר לפני שנות ה-2000. שעוני ברייטלינג בדרך כלל עולים בערכם, אבל לא ממש כמו מותגים כמו רולקס.

שעון ברייטלינג מחיר – מחירי שעוני ברייטלינג

שעוני ברייטלינג יקרים עבור האובססיה של המותג לאיכות. בניגוד למותגי שעוני יוקרה אחרים הידועים בעיצוב האופנתי שלהם, שעוני ברייטלינג הם בלעדיים ביותר לשעוני כרונוגרף טכניים.

הברייטלינג מקדיש את עצמו להענקת איכות פרימיום ושימוש אינטנסיבי בסביבה המאתגרת ביותר.

מחירי שעוני ברייטלינג מוערכים בין $2,000 ל-$30,000.

ברייטלינג Chronomat

טווח המחירים של דגמי Chronomat נע בסביבות $2000- $26,000. אלו הם שני דגמי היום הרציפים היחידים של שעוני ברייטלינג. ה-Chronomat הוא גם הדגם היחיד שאין לו חלון תאריך, בעוד שבשאר הדגמים יש אותו בצד אחד. Chronomat מופעל על ידי תנועת קוורץ וגבו נראה דומה ל-Aviator המקורי של שנות ה-40. לדגם זה היו שינויים רבים מאז השחרור הראשון שלו ב-1968 והוא הופסק כעת.

ברייטלינג Superocean

המחירים של ה-Superocean נעים בסביבות $4000-$4500. הדגם שיש לו חלון תאריך יקר יותר מזה שאין לו חלון תאריך. ה-Superocean מופעל על ידי תנועת קוורץ או אוטומטית, כאשר הגב שלו דומה לדגם ה- Navitimer שלהם.

ברייטלינג Navitimer

הדגמים של Navitimer מוערכים בעלות של כ-$5000-$15,000 בהתאם לדגם ולתכונות שלו. הדגם הידוע היחיד שיש לו חלון תאריך הוא הכרונוגרף Navitimer עם מארז הנירוסטה שלו.

ברייטלינג B-16

סדרת ברייטלינג B-1 מתומחרת בין $2,000-$25,000. הדגמים שאין להם חלון תאריך יקרים יותר מזה שיש. הצד האחורי של שעון זה דומה לסובמרינר, בעוד שהפנים האחרים דומים לשעונים שטוחים של ברייטלינג. ה-B-16 מופעל על ידי תנועת קוורץ.

ברייטלינג SuperOcean Heritage

ל-Superocean Heritage טווח מחירים של 4,500 – 20,000 דולר. דגם זה מופעל על ידי תנועה אוטומטית או תנועת קוורץ כאשר הגב שלו נראה דומה ל- Navitimer. ה-Bremont MBII הוא אחד מהדגמים של ברייטלינג הדומים ל-Superocean Heritage שטווח המחירים שלו הוא 17,500-23,000 דולר.

ברייטלינג Avenger

לסדרת ה-Avenger טווח המחירים עומד על 7,000-20,000 דולר. דגם זה כולל חלון תאריך בצדו. ה-Avenger Chronograph הוא אחד מדגמי הנוקמים שיש לו טווח מחירים של $12,000-$15,000.

ברייטלינג Sea Hawk

Brietling Sea Hawk מחיר

ל-Sea Hawk טווח מחירים של $10,000-$15,000. הדגם כולל חלון תאריך בצדו. ה-Sea Hawk Avenger הוא אחד מדגמי ה-Sea Hawk שיש לו טווח מחירים של 7,700 – 9,975$ בשל רצועות וחומרי פלדה שונים.

ברייטלינג Chronospace

ברייטלינג Chronospace מחיר

ל-Chronospace טווח מחירים של 7,700-20,000 דולר. הדגם מופעל על ידי תנועת קוורץ או אוטומטית כשהגב שלה דומה ל- Navitimer.

מדוע שעוני ברייטלינג יקרים?

שעוני ברייטלינג בממוצע בסביבות $3,000 עד $6,000, שזה די כפית. אחד מדגמי ברייטלינג הזולים ביותר שתוכלו למצוא הוא Chronomat Colt, עם רצועת עור עדיין תוכלו למצוא אותם בסביבות 2,000 דולר. אז מה מייקר את שעוני ברייטלינג? אנו נעבור על גורמים ספציפיים שתורמים למחירים היוקרתיים של ברייטלינג כדי לתת לך הבנה טובה מדוע השעונים שלהם מגיעים בקלות לתג המחיר של ארבע ספרות.

לשעוני ברייטלינג יש בלעדיות

אלמנט נוסף שנותן לברייטלינג את תג המחיר שלה הוא הבלעדיות שהמותג הזה מספק שכן הוא לא נפוץ בשוק כמו מותגי שעונים בינוניים (אך עדיין מצוינים). לא ניתן להוריד את רמת הבלעדיות הזו מכיוון שהיא מעניקה למותגים כמו ברייטלינג משיכה מסוימת בשוק, במיוחד בקרב חובבי השעון. העובדה שלא כולם יכולים לשים יד על שעון כמו ברייטלינג הופכת אותו לעוד יותר מפתה, וזהו עוד גורם שמוסיף לערך השוק של שעוני ברייטלינג.

ברייטלינג גם שיתפה פעולה עם כמה חברות אחרות כדי לייצר שעונים מדהימים במהדורה מוגבלת. שעונים במהדורה מוגבלת אלו מציעים תכונות ייחודיות שבדרך כלל לא תמצאו בשעון ברייטלינג. ממארזים וחוגות מעוצבות להפליא ועד לטכנולוגיות שעונים מתקדמות, השעונים במהדורה מוגבלת של ברייטלינג משפרים עוד יותר את הבלעדיות של המותג.

שעוני ברייטלינג משלבים חומרים ברמה גבוהה

היכן יוצר השעון ומתי נוסד המותג הוא רק חלק ממה שנותן לשעון את היוקרה שלו. מרכיב חיוני נוסף הוא החומר המשמש בבניית השעון. מותגים כמו ברייטלינג משתמשים בחומרי פרימיום כדי לפתח את השעונים שלהם. החומרים האלה הם ברמות מעל למה ששעון ממוצע מעסיק בדרך כלל.

ברייטלינג ידוע כמשלב חומרים כגון סגסוגת נירוסטה אנטי-מגנטית 316L וטיטניום דרגה 2 בחלק מדגמי השעונים שלה. לא רק ש-Breitling מציגה חומרים מהשורה הראשונה, אלא שהם גם מעסיקים כמה מהשענים המיומנים ביותר, מכונות חדשניות, טכנולוגיה וכמה מעיצובי השעונים המדהימים והמורכבים ביותר שיש. שלבו את כל אלה ויש לכם שעון יוצא מן הכלל. בנוסף, שעונים מתקדמים נוטים להכיל תנועות אוטומטיות מורכבות המספקות דיוק ברמה הגבוהה ביותר.

תמיד יהיה ביקוש בשוק

גורם זה מכסה לא רק ברייטלינג אלא גם מותגים יוקרתיים אחרים כמו אומגה ורולקס. עובדה היא שתמיד יהיה ביקוש לשעוני יוקרה ותמיד יהיה שוק שישלם בשמחה על השעונים היקרים הללו. אתה יכול ליישם את תיאוריית "היצע וביקוש" כאן. שעוני יוקרה יוקרתיים הם מרכיב עיקרי בתעשייה ולמרות שלא כולם יכולים להרשות לעצמם שעון ברייטלינג או רולקס, שוק שעוני היוקרה עצמו עדיין משתלם למדי בכל מה שקשור ותמיד יהיה אחוז טוב של צרכנים שיהיו מוכנים לעשות זאת. להוציא כסף על שעונים אלה.

לברייטלינג יש רשימה של מפרסמים ופרסומות בולטים

מה שמוסיף ליוקרה של שעוני ברייטלינג הם האישים שמפרסמים או מעריצים את המותג. סלבריטאים כמו טום קרוז ובראד פיט ידועים בכך שהם עונדים מדי פעם שעונים מסדרת ברייטלינג, מה שמעניק מטבעו "שפשוף" מסוים למעמדה של ברייטלינג בשוק. זהו אפקט טפטוף מכיוון שבכל פעם שנראה אישיות ידועה מסוימת לובשת מותג מסוים, אתה יכול להמר שהרבה מהמעריצים שלהם ילכו בעקבותיו.

ברייטלינג נצפתה גם בסרטים, אחד הבולטים שבהם הוא סרט 007, "כדור הרעם", בכיכובו של שון קונרי בתור מרגל העל, ג'יימס בונד. סרטים בולטים אחרים שבהם ניתן להבחין בשעון ברייטלינג כשהוא עונד על ידי דמות בסרט כוללים את ליאונרדו דיקפריו ב"דם יהלום" וברוס וויליס ב"Die Hard 3". כפי שאתם יכולים לראות, ברייטלינג גם טבלה את אצבעותיה בבריכת תרבות הפופ והמיזם הזה ללא ספק הביא לצמיחת הפופולריות והמיסטיקה של המותג בשוק השעונים.

ברייטלינג מספקת ביצועי כרונוגרף מהשורה הראשונה

Breitling Chronomat הוא אחד משעוני התעופה המהימנים ביותר בתעשייה. רבים מחשיבים את זה לאחד משעוני ברייטלינג הטובים ביותר להתחיל את האוסף שלך.

זו לא הפתעה בהתחשב בכך שה-Chronomat הוא גרסה משודרגת מעט של ה-Navitimer הנחשב בעיני רבים לאחד משעוני הפיילוט הטובים בשוק. שעוני ברייטלינג הם לא רק אמינים ומדויקים, אלא הם גם מתהדרים במידה רבה של כריזמה עם האסתטיקה המעודנת שלהם.

שעוני כרונוגרף מהשורה הראשונה הם לא רק הצד החזק של ברייטלינג, למרות שהם ידועים גם בפיתוח כמה מדגמי השעונים החדשניים ביותר בשוק. דוגמה מושלמת לכך היא סדרת Breitling Emergency שהיא שעון "הצלה" מהפכני המצויד ביכולת לשלוח משואה מצוקה, 406 מגה-הרץ עם הדגם החדש ביותר Emergency II. זה יזעיק את שירותי ההצלה המתאימים, דבר הכרחי אם אתה עוסק בתחום הניווט (טייסים, מלחים, צוללנים ומטיילים).

ברייטלינג משתמשת בטכנולוגיות שעונים מתקדמות

שעוני ברייטלינג מצוידים בתנועה אוטומטית ביתית מדויקת במיוחד כמו גם בתנועת SuperQuartz בה הם משתמשים עבור קו השעונים שלהם Colt. למרות שה"קוורץ" עשוי להשהות אותך, שים לב שה-SuperQuartz היא התנועה היחידה עם אישור COSC מסוגו. אתה יכול גם לקחת בחשבון את העובדה ששעוני ברייטלינג נחשבו בתחילה כ"שעוני כלי עבודה" לפני שעברו לשוק שעוני היוקרה הרווחיים יותר. כלומר ברייטלינג מביאה קצת יותר פונקציונליות לשולחן בהשוואה למותגי שעונים יוקרתיים אחרים.

עם זאת, שעוני ברייטלינג ידועים בעיקר בזכות תנועות הכרונומטר המכניות שלהם. זה נותן לשעוני ברייטלינג יתרון מבחינת המנגנון הפנימי המתוחכם שלהם, וזה בהחלט גורם חובה עבור חובבי ואספנים שעונים.

לסיכום על שעון ברייטלינג מחיר

אז, כדי לענות על השאלה מדוע שעוני ברייטלינג הם כל כך יקרים – ובכן, אין תשובה אחת חד משמעית מכיוון שהיא שילוב של מספר גורמים. חלק מהגורמים הללו אינם ניתנים למניפולציה ידנית, כמו מורשת המותג. עם זאת, ההיסטוריה של מותג שעונים היא רק חלק אחד מהמשוואה ואינה ערובה שהוא יספק רמה שווה של יוקרה לשם המותג. שעוני יוקרה כמו ברייטלינג הם נושא מורכב למדי, שאם חושבים על זה, זו סיבה נוספת לכך שמותגים כאלה מבוקשים מאוד בשוק.

רוצים לדעת עוד על שעוני יוקרה? לחצו כאן

Advertisement
Advertisement

פופולארי

בואו להיות מעודכנים בכל מה שחם!

רוצים לדעת איזה שעוניםם עונדים הסלבס? רוצים להיות מעודכנים בכל שעון חדש שיוצא? הצטרפו עכשיו!!